Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl OC/AC OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
zmiana zawieszenia z 1BA na niższe
Autor Wiadomość
Adam. W 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2011
Skrzynia: Manual
Imię: Adam
Dołączył: 23 Cze 2019
Posty: 12
Skąd: Stargard
Wysłany: 2019-06-24, 21:32   

Dziękuję za szybką odpowiedź i sprawdzenie zawieszenia po vin. Gdzieś na forum czytałem że gdy sądzie np. Prawy przód to z automatu może się obniżyć również tył ale tak jak napisałeś teraz pierwsze co zrobię to pojadę na sprawdzenie amortyzatorów na kanale nie było widać żadnych wyciekow ale może wykres coś pokaże. A czy jest możliwe by po uderzeniu tylnym kołem w krawężnik oczywiście bokiem coś się stało z amortycatotem i przez to poszedł by na tym kole uderzonym do góry. Bo niestety do takiego uderzenia bocznego doszło i obmyslam wszystkie opcje
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 589 razy
Wiek: 27
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 10730
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-06-24, 22:34   

Opcja z uderzeniem raczej odpada :) .
 
 
Adam. W 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2011
Skrzynia: Manual
Imię: Adam
Dołączył: 23 Cze 2019
Posty: 12
Skąd: Stargard
Wysłany: 2019-06-25, 09:36   

:) oby było tak jak piszesz. Mam prośbę czy mógłbyś podać mi zestawienie dla mojego auta pod zawieszenie czyli sprężyny i amortyzatory jeśli jest możliwość to prosił bym żebyś uwzględni komfort nie zależy mi na mega twardym i bardzo niskim zawieszeniu jeśli jest możliwość doboru zawieszenia 1BE KOMFORTOWEGO <rotfl>
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 589 razy
Wiek: 27
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 10730
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-06-25, 13:36   

Masz zawieszenie 1BE, które jest nieco sztywniejsze, więc nie zrobię z tego komfortowego zawiasu :) . Na Twoim miejscu spróbowałbym kupić gotowy zestaw sprężyn obniżających od Eibacha, a amorki zostaw, bo już masz sportowe. Dzięki temu auto ładnie siądzie i będzie w miarę komfortowe.
 
 
Adam. W 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2011
Skrzynia: Manual
Imię: Adam
Dołączył: 23 Cze 2019
Posty: 12
Skąd: Stargard
Wysłany: 2019-06-25, 15:19   

Z tego co wyczytałem na tym forum to bardziej bym szedł w kierunku zakupu sprężyn firmy SACHS zauważyłem że często je polecasz i koledzy zawsze byli zadowoleni. Więc jak by to nie był problem dla ciebie to poprosił bym o podanie odpowiednich sprężyn właśnie tej firmy. Z góry dziękuję :)
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 589 razy
Wiek: 27
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 10730
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-06-25, 15:38   

Nie ma problemu, ale auto zostanie na tej samej wysokości co teraz :) .

[ Dodano: 2019-06-25, 16:43 ]
Na początku zmieniłbym tylko sprężyny, aby wyrównać auto, ponieważ wątpię, aby fabryczne amorki już się skończyły :) . Spokojnie wytrzumują prawie 300 tysięcy km.

sprężyna prżód: SACHS 993 132
sprężyna tył: SACHS 994 385
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Adam. W 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2011
Skrzynia: Manual
Imię: Adam
Dołączył: 23 Cze 2019
Posty: 12
Skąd: Stargard
Wysłany: 2019-06-25, 16:01   

Dokładnie. Zrobię tak jak piszesz na latane mam 220tys. Mam nadzieję że amorki będą Oki. Wysokość jaka auto ma teraz jak najbardziej mi pasuje chodziło mi tylko najbardziej o wyrównanie wyrównanie. Powiedz mi tylko czy polecasz jakiegoś konkretnego sprzedawcę tych sprężyn jesl tak to poproszę o link czy poprostu zakupić je na alegroszu
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 589 razy
Wiek: 27
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 10730
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-06-25, 16:17   

Osobiście kupuję części na aparts.pl, a nie mówię, że nie ma innych dobrych miejsc. Po wpisaniu kodu M4K dostaniesz mały rabacik :) . Przesyłka powyżej 200 zł jest za free.
 
 
Adam. W 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2011
Skrzynia: Manual
Imię: Adam
Dołączył: 23 Cze 2019
Posty: 12
Skąd: Stargard
Wysłany: 2019-06-25, 17:27   

Dziękuję bardzo za wszelkie informacje i poświęcony mi czas. Pozdrawiam
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
tetek 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CDUD
Imię: Tomasz
Wiek: 44
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 51
Skąd: Bünde
Wysłany: 2019-07-12, 19:26   

Podłączę się pod temat. Mat1234 mam pytanie. Aktualnie mam zawieszenie 1BE fabryczne. Chciałbym wymienić na 1BV. Też muszę zmienić amorki i stabilizator czy wystarczy same sprężyny?
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 589 razy
Wiek: 27
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 10730
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-07-12, 20:02   

Aby było prawdziwe 1BV, to do wymiany amortyzatory oraz sprężyny. Od razu mówię, że nie kupisz tak łatwo zamienników, więc pozostaną używki. Często amorki 1BE i 1BV, to w zamienniku te same części, ale w oryginale mają nieco inne tłumienie. Jeśli chcesz tylko obniżyć auto, to zmień jedynie sprężyny.
 
 
tetek 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CDUD
Imię: Tomasz
Wiek: 44
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 51
Skąd: Bünde
Wysłany: 2019-07-13, 20:06   

Chce tylko obniżyć.

[ Dodano: 2019-07-13, 21:09 ]
Masz wiedzę jakie kolory na sprężynach powinny być? Avant bez haku 3.0 tdi 245 PS.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 589 razy
Wiek: 27
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 10730
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-07-13, 22:15   

Jak wyślesz mi VIN, to dopasuję odpowiednie sprężyny 1BV pod Twoje auto.
 
 
tetek 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CDUD
Imię: Tomasz
Wiek: 44
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 51
Skąd: Bünde
Wysłany: 2019-07-14, 19:26   

WAUZZZ4G3DN074589
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 589 razy
Wiek: 27
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 10730
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-07-14, 21:01   

przód: 8K0411105CN (1x żółty, 1x biały, 2x pomarańczowy)
tył: 8K0511115CQ (1x niebieski, 1x szary, 2x zielony)

Zamienników chyba nie ma, a z używkami też będzie ciężko <uoee> .

Chyba, że kupisz zestaw Eibach E10-15-018-07-22, który powinien obniżyć auto o ok. 3 cm w stosunku do 1BA, czyli teoretycznie do tego samego poziomu co 1BV.

https://eibach.pl/sprezyny-obnizajace-eibach-pro-kit-audi-a6-avant-4g5,-c7,-4gd-e10-15-018-07-22-pi-756.html
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: