Witam
Mam problem z audi a6 c7. Wszystko do tej pory działało jak należy. Od dwóch tygodni mam problem. Samochód po naciśnięciu przycisku start stop nie odpala po kilku naciśnięciach odpali na 2 sekundy i zgaśnie ,nie włącza się zapłon mmi nie włącza się. Na liczniku ciągle mrugają białe obramówki( załącznik) po zostawieniu kluczyka na noc w samochodzie rano samochód działa normalnie.
Macie jakieś pomysły co może być uszkodzone ?
Z góry dziękuję i pozdrawiam
Audi A6 C7 nie działa odpala na 2 sekundy i gaśnie
- damos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1265
- Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
- Imię: Damos
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
żadnych informacji o nierozpoznaniu kluczyka?konrad450 pisze:po zostawieniu kluczyka na noc w samochodzie rano samochód działa normalnie.
To wskazuje na brak zasilania w modułach. Sprawdzić akumulator (podłączyć dodatkowy?), przekaźniki sterujące mocą, skrzynki z przekaźnikami (pod kątem zaśniedziałych styków).konrad450 pisze:Brak połączenia ze wszystkim. Jak się uruchomi tysiące błędów we wszystkim
Sprawdzić grube przewody masowe i plusowe w aucie - w komorze silnika i w bagażniku (czy styki nie są luźne albo skorodowane).
- damos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1265
- Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
- Imię: Damos
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Jeśli masz błędy na wszystkich modułach - to JEST problem z zarządzaniem energią elektryczną. Albo ginie gdzieś masa/plus albo moduł zasilania wariuje z powodu błędnych odczytów (wtedy może odcinać różne moduły - zaczynając od najmniej potrzebnych - na tych najbardziej przydatnych kończąc).konrad450 pisze:Sprawdzone wszystko co napisałeś
Ostatecznie - problem z komunikacją po jednej z głównych magistral - CAN albo światłowód lub połączenie z CAS, ale wtedy silnik powinien pracować, jeśli już odpali?
W czasie jazdy, nie ma żadnych problemów?
Polecam skasować wszystkie błędy (kiedy działa - wtedy można się podłączyć?) i później odczytać po takim incydencie - może po sygnaturach czasowych da się odtworzyć sekwencję "padania" modułów i coś z tego wyniknie?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1331
- Rejestracja: 10 sie 2017, 23:32
- Imię: Jarek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lubuskie
- Kontakt:
normalnie ręce opadająkonrad450 pisze:Teraz zauważyłem pewną zależność dopóki kluczyk będzie w samochodzie wszystko cały czas funkcjonuje gdy go wyciągnę przestaje działać.
poczytaj o zasadzie funkcjonowania systemu KeylessGo
klucz musi być wewnątrz auta, aby system go rozpoznał
klucz poza wozem - auta nie uruchomisz
R1200GS ADV LC
- damos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1265
- Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
- Imię: Damos
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Nie tak szybkoyarowsc pisze:normalnie ręce opadają
konrad już troche tym autem jeździł i wszystko było ok. Raczej nagle nie zapomniał, że do odpalenia potrzebny jest kluczyk?
konrad450 pisze:Wszystko do tej pory działało jak należy. Od dwóch tygodni mam problem.
Kolega mówi chyba o pozostawieniu kluczyka NA NOC:
konrad450 pisze:po zostawieniu kluczyka na noc w samochodzie rano samochód działa normalnie.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga