Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Regeneracja
maglownicy
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Bicie przy hamowaniu z duzych predkosci A6 C7 BiTdi
Autor Wiadomość
koniaczi 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 313KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CGQB
Imię: Rafal
Wiek: 24
Dołączył: 27 Cze 2018
Posty: 5
Skąd: Leicester
Wysłany: 2018-07-02, 01:01   Bicie przy hamowaniu z duzych predkosci A6 C7 BiTdi

Witam,

Mam problem z wibracjami przy hamowaniu. Myslalem ze to tarcze/klocki z przodu. Jednak objawy sa nadal takie same po wymianie na nowe. Zalozylem komplet ATE za bagatela 1450pln. Celuje w kola ale zamienilem tyl na przod i nadal to samo. Objaw pojawia sie gdy hamuje z predkosci powyzej 140km/h ponizej absolutnie sie nic nie dzieje. kola ori 255/55/20. Jun na prawde nie wiem co z tym zrobic a jest to okropnie uciazliwe zwlaszcza ze samochod chetnie przyspiesza :)

Z gory dzieki za pomoc.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 417 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 7109
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-07-02, 09:40   

Sam wymieniałeś lub byłeś podczas wymiany?
 
 
koniaczi 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 313KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CGQB
Imię: Rafal
Wiek: 24
Dołączył: 27 Cze 2018
Posty: 5
Skąd: Leicester
Wysłany: 2018-07-02, 11:02   

mat1324 napisał/a:
Sam wymieniałeś lub byłeś podczas wymiany?


Tak robiłem to z ziomkiem mechanikiem
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 417 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 7109
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-07-02, 11:09   

A dobrze wyczyściliście piasty?
 
 
repek92 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAU
Imię: Marcin
Pomógł: 44 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 1470
Skąd: Jelenia Góra

Wysłany: 2018-07-02, 11:59   

Ja miałem podobnie bardzo mocne bicie ale ustało i juz nie bije. Nie wiem dlaczego tarczę nowe OEM klocki Textar ale już przestało
_________________
Audi To Nie Marka - To Styl Zycia !
 
 
koniaczi 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 313KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CGQB
Imię: Rafal
Wiek: 24
Dołączył: 27 Cze 2018
Posty: 5
Skąd: Leicester
Wysłany: 2018-07-02, 18:25   

mat1324 napisał/a:
A dobrze wyczyściliście piasty?



Wszystko na tip top. I tak jak mówię wibracje miały miejsce przed wymianą kompletu z przodu.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 417 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 7109
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-07-02, 18:29   

Sprawdzałeś w ogóle bicie piasty? Może ktoś kiedyś zaliczył krawężnik i jest krzywa.
 
 
koniaczi 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 313KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CGQB
Imię: Rafal
Wiek: 24
Dołączył: 27 Cze 2018
Posty: 5
Skąd: Leicester
Wysłany: 2018-07-02, 18:49   

mat1324 napisał/a:
Sprawdzałeś w ogóle bicie piasty? Może ktoś kiedyś zaliczył krawężnik i jest krzywa.


Nie sprawdzałem. Jak to zrobić?
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 417 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 7109
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-07-02, 18:57   

Potrzebujesz czujnik zegarowy :) . Porządny mechanik powinien mieć takie coś na wyposażeniu. Należy sprawdzić piastę oraz tarczę po montażu. Jeśli piasta ma bicie, to żadne nowe tarcze nie pomogą, bo po chwili też są krzywe.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
koniaczi 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 313KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CGQB
Imię: Rafal
Wiek: 24
Dołączył: 27 Cze 2018
Posty: 5
Skąd: Leicester
Wysłany: 2018-07-02, 23:21   

Ok ogarnę to i dam znać. Zakupiłem również komplet hamulcowy na tył. Tak żeby być pewnym że wszystkie tarcze są ok :) .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: