Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl OC/AC OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: mat1324
2018-02-01, 18:02
Montaż asystenta pasa ruchu - Audi Lane Assist
Autor Wiadomość
watronik7 



Model: A7 4G
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2010
Skrzynia: S-tronik
Imię: Marcin
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Lut 2012
Posty: 141
Skąd: UK
Wysłany: 2018-01-03, 22:04   Montaż asystenta pasa ruchu - Audi Lane Assist

Po Traffic Sign Recognition przygotowałem kolejną instrukcję do asystenta pasa ruchu którą można pobrać TUTAJ

Zainstalowane i przetestowane na moim Audi A7 2010 (model 2011). W moim przypadku poza obowiazkową wymianą manetek musiałem też wymieniać taśme w kierownicy i sterownik przetwarzania obrazu. Generalnie wszystko działa lecz wibracja kierownicy jest bardzo słaba pomimo najwyższych ustawień adaptacyjnych. Dajcie znać jak będzie u was.

System generalnie w porządku ale szału nie ma. Wspomaganie sterowania kierownicą gdy system jest aktywny jest bardzo delikatne aczkolwiek czuć że samochód sam kieruje. Trzeba sie do tego trochę przyzwyczaić. Samochód trzyma się pasa ruchu gdy droga jest prosta lub minimalnie kręta. Na większych zakrętach system się deaktywuje. System aktywuje się podczs jazdy z prędkościa większą niż 64km/h. Przydała by się również sygnalizacja dźwiękowa której niestety Audi w tym systemie nie oferuje.

Jeśli ktoś ma wszystkie niezbędne graty na pokładzie to istnieje możliwość włączenia systemu na stałe poprzez jeden kanal adaptacyjny w sterowniku 8E bez konieczności wymiany manetek. Dobre rozwiązanie żeby sprawdzić czy warto inwestować w manetki. Celowo nie pisałem o tym w instrukcji bo wrażenia z jazdy z włączonym systemem są różne i ne każdemu może to pasować. Podczas pierwszych testów często wyłączałem system zanim nabrałem zaufania do niego.
_________________
A6 C6 --> A7 4G
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
carlos777 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
Napęd: Quattro
Rok: 2016
Skrzynia: S-tronik
Imię: Kristof
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 04 Gru 2017
Posty: 868
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2018-01-03, 22:38   

Dobre na łagodnych łukach i prędkościach powyżej 70km/h
Aby system nie wyłączał się po kilkunastu sekundach należy w kierownicę wsadzić butelkę z wodą.
Trzeba uważać przy krawężnikach bo czasem traktuje je jak linie.
Nadaje się tylko na autostradę i na drogi ekspresowe minimum dwupasmowe.
_________________
Wcześniej
https://www.a6klub.pl/profiles/15569.htm
 
 
watronik7 



Model: A7 4G
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2010
Skrzynia: S-tronik
Imię: Marcin
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Lut 2012
Posty: 141
Skąd: UK
Wysłany: 2018-01-03, 22:43   

carlos777 napisał/a:
Dobre na łagodnych łukach i prędkościach powyżej 70km/h
Aby system nie wyłączał się po kilkunastu sekundach należy w kierownicę wsadzić butelkę z wodą.
Trzeba uważać przy krawężnikach bo czasem traktuje je jak linie.
Nadaje się tylko na autostradę i na drogi ekspresowe minimum dwupasmowe.


Dokładałeś ten systemn czy miałeś juz w samochodzie zainstalowany?
Jak wibracja kierownicy u Ciebie?
_________________
A6 C6 --> A7 4G
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
carlos777 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
Napęd: Quattro
Rok: 2016
Skrzynia: S-tronik
Imię: Kristof
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 04 Gru 2017
Posty: 868
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2018-01-04, 00:13   

Mam fabrycznie Lane Assist, Side Assist,Brake Assist,ACC

Faktycznie słabo wibruje i dopiero jak linie na liczniku zrobią się
czerwone. Według mnie Lane Assist działa zbyt ociężale, przy dużym słońcu , kałużach, plamach na jezdni i startych pasach też się wyłącza. Trzeba uważać jak kończą się pasy lub przechodzą w krawężniki.
_________________
Wcześniej
https://www.a6klub.pl/profiles/15569.htm
 
 
watronik7 



Model: A7 4G
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2010
Skrzynia: S-tronik
Imię: Marcin
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Lut 2012
Posty: 141
Skąd: UK
Wysłany: 2018-01-04, 01:03   

No to co do wibracji to chyba ten typ tak ma.

A masz VCDS?. Moze dalbys rade zrobic mi mape kanalow ze sterownika 85 i 8E to bym sobie porownal i sprawdzil czy aby na pewno wszystko mam wlaczone?
_________________
A6 C6 --> A7 4G
 
 
carlos777 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
Napęd: Quattro
Rok: 2016
Skrzynia: S-tronik
Imię: Kristof
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 04 Gru 2017
Posty: 868
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2018-01-04, 15:29   

Mam ODIS , VAS , VCDS, VAG3.11
:)
Adres 8E: Przetwarzanie obrazu Plik etykiet: 4H0-907-107-V2.clb
Oznaczenie elementu: 4G0 907 107 E HW: 4H0 907 107
Komponent i/lub wersja: BV-SG H31 0041
Kodowanie: 04C0B9181111
Kod serwisu: WSC 02391 785 00200
Zbiór danych ASAM: EV_BC7 001001 (AU57)
ROD: EV_BC7.rod
VCID: 2855FB8153163206E2-807C

Dostęp upowazniony do adaptacji
S12345

Kanały nieaktywne i na "0" pominąłem
============================================================
Adaptacja UDS Kanał (1B): IDE00820-Aktywowanie i dezaktywowanie wszystkich komunikatów rozwoju
Wartość zapisana 0


--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adaptacja UDS Kanał (1B): IDE01958-Ustawienie fabryczne wibracji kierownicy
Wartość zapisana Aktywowany


--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adaptacja UDS Kanał (1B): IDE02005-Tryb sprawdzania EMV
Wartość zapisana nieaktywowane


--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adaptacja UDS Kanał (1B): IDE03462-Menu dot. chwili wspomagania kierowania
Wartość zapisana Aktywowany


--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adaptacja UDS Kanał (1B): IDE03463-Menu dot. wibracji kierownicy
Wartość zapisana Aktywowany


--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adaptacja UDS Kanał (1B): IDE03465-Wibracja kierownicy aktywna
Wartość zapisana Aktywowany


--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adaptacja UDS Kanał (1B): IDE03466-Wspomaganie kierowania aktywne
Wartość zapisana nieaktywowane


--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adaptacja UDS Kanał (2B): IDE04160-Asys.kontr.pasa ruchu: granica prędkości podczas hol.przyczepy
Wartość zapisana 325 km/h


--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adaptacja UDS Kanał (1B): IDE04725-Ustawienie fabryczne: czas ingerencji
Wartość zapisana Późno
Zmieniłem na WCZEŚNIE

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adaptacja UDS Kanał (1B): IDE04726-Czas ingerencji
Wartość zapisana Wcześnie


--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adaptacja UDS Kanał (1B): IDE04726-Czas ingerencji
Wartość zapisana Wcześnie


--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adaptacja UDS Kanał (1B): IDE04729-As.kontr.pasa ruchu:akust.ostrzeż.podczas jazdy bez trzym.kier.
Wartość zapisana Gong 1


--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adaptacja UDS Kanał (1B): IDE04733-Rozpoznawanie znaków drogowych: tryb fuzji
Wartość zapisana Oprogr.dot.obrazu do rozpoznaw.i opracowywania znaków drogowych


--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adaptacja UDS Kanał (1B): IDE04734-Pokazywanie ogólnych maksymalnych prędkości
Wartość zapisana Zawsze


--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adaptacja UDS Kanał (1B): IDE04735-Wskazywanie nieważnych znaków
Wartość zapisana 00000111


--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adaptacja UDS Kanał (1B): IDE04736-Pokazywanie znaku zakończenia ograniczenia prędkości
Wartość zapisana 0


--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adaptacja UDS Kanał (1B): IDE04737-Pokazywanie zakazów wyprzedzania
Wartość zapisana nieaktywowane


--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adaptacja UDS Kanał (1B): IDE04738-Czas pracy: predykatywne dane na temat przebiegu
Wartość zapisana 0 ms


--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adaptacja UDS Kanał (1B): IDE04815-Pokazywanie ważnych znaków dodatkowych
Wartość zapisana Aktywowany


--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adaptacja UDS Kanał (1B): IDE04816-Nadawanie priorytetu dodat.znakom drogowym dot.wilgoci
Wartość zapisana nieaktywowane


--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adaptacja UDS Kanał (2B): IDE04817-Sortowanie ważnych znaków drogowych
Wartość zapisana 174 km/h


--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adaptacja UDS Kanał (2B): IDE04841-Sortowanie: alternatywy
Wartość zapisana 425 km/h


--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adaptacja UDS Kanał (1B): IDE04908-Ustawienie fabryczne: stan aktywacji asys.kontroli pasa ruchu
Wartość zapisana OFF


--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adaptacja UDS Kanał (1B): IDE05984-Asys.kontr.pasa ruchu: próg dezak.w przyp.braku reakcji kier.
Wartość zapisana Średnio
Zmieniłem na PÓŹNO


--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adaptacja UDS Kanał (1B): IDE05985-Asystent kontroli pasa ruchu: intensywność wibracji kierownicy
Wartość zapisana Średnio
Zmieniłem na MOCNO

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adaptacja UDS Kanał (1B): IDE05986-Asystent kontroli pasa ruchu: intensywność wspomagania kierow.
Wartość zapisana Średnio
Zmieniłem na MOCNO

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adaptacja UDS Kanał (1B): IDE07596-Indywidualne ustaw.asys.kontroli pasa ruchu przy zacisku 15 ZAŁ
Wartość zapisana Aktywowany







Adres 85: Kamera w pojeYdzie Plik etykiet: Brak
Oznaczenie elementu: 4G0 907 217 A HW: 4H0 907 217 A
Komponent i/lub wersja: DPC-SG H25 0038
Kodowanie: 6E060000
Kod serwisu: WSC 02391 785 00200
Zbiór danych ASAM: EV_OnBoardCamerDPC 001007 (AU57)
ROD: EV_OnBoardCamerDPC.rod
VCID: 2649F5B959022476D0-8072

Nie znam loginu do dostępu adaptacji
Kanały nieaktywne i na "0" pominąłem.
========================================================================


Adaptacja UDS Kanał (1B): IDE01973-Moment ostrzeżenia
Wartość zapisana Adaptacyjnie

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adaptacja UDS Kanał (1B): IDE02005-Tryb sprawdzania EMV
Wartość zapisana nieaktywowane


--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adaptacja UDS Kanał (3B): IDE02065-Jasność aktywacji podczas identyfikacji samochodu w ciemności
Wartość zapisana 3 lx


--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adaptacja UDS Kanał (1B): IDE02066-Ogrzewanie przedniej szyby asyst.kontr.pasa ruchu: czas ster.
Wartość zapisana 63 min


--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adaptacja UDS Kanał (1B): IDE02691-Ustawienie fabryczne momentu ostrzeżenia
Wartość zapisana Adaptacyjnie


--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adaptacja UDS Kanał (1B): IDE02692-Ustawienie fabryczne wibracji kierownicy
Wartość zapisana Średnio


--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adaptacja UDS Kanał (3B): IDE03221-Jasność dezaktywacji podczas identyfik.samochodu w ciemności
Wartość zapisana 20 lx


--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adaptacja UDS Kanał (1B): IDE03239-Odległość tylnych świateł
Wartość zapisana 147 cm


--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adaptacja UDS Kanał (1B): IDE03240-Odległość przednich świateł
Wartość zapisana 145 cm


--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adaptacja UDS Kanał (1B): IDE03258-Odległość tylnych świateł samochodu ciężarowego
Wartość zapisana 147 cm


--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adaptacja UDS Kanał (1B): IDE03259-Odległość przednich świateł samochodu ciężarowego
Wartość zapisana 145 cm


--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adaptacja UDS Kanał (1B): IDE03260-Wysokość tylnego światła pojazdu dwukołowego
Wartość zapisana 80 cm


--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adaptacja UDS Kanał (1B): IDE03261-Wysokość światła mijania pojazdu dwukołowego
Wartość zapisana 90 cm


--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adaptacja UDS Kanał (37B): IDE03280-Statyczna kalibracja (koniec produkcji)
Wartość zapisana 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00


--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adaptacja UDS Kanał (2B): IDE03355-Statyczna kalibracja: kąt obrotu wokół osi pionowej
Wartość zapisana 0.026 °


--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adaptacja UDS Kanał (2B): IDE03356-Statyczna kalibracja: kąt przechyłu wzdłużnego
Wartość zapisana -1.811 °


--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adaptacja UDS Kanał (2B): IDE03357-Statyczna kalibracja: kąt przechyłu bocznego
Wartość zapisana 0.006 °


--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adaptacja UDS Kanał (2B): IDE03358-Statyczna kalibracja: wysokość kamery
Wartość zapisana 1327 mm


--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adaptacja UDS Kanał (1B): IDE04908-Ustawienie fabryczne: stan aktywacji asys.kontroli pasa ruchu
Wartość zapisana OFF


--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adaptacja UDS Kanał (8B): IDE80017-MAS03983-Analiza 17-Maksymalna temperatura kamery
Wartość zapisana 85 °C


--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adaptacja UDS Kanał (8B): IDE80017-MAS03984-Analiza 17-Maksymalna temperatura aktywacji
Wartość zapisana 75 °C


--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adaptacja UDS Kanał (8B): IDE80017-MAS03985-Analiza 17-Początkowy czas grzania
Wartość zapisana 3 min


--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adaptacja UDS Kanał (8B): IDE80017-MAS03986-Analiza 17-Dolny próg temperatury: oczyszczanie z lodu
Wartość zapisana -20 °C


--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adaptacja UDS Kanał (8B): IDE80017-MAS03987-Analiza 17-Górny próg temperatury: oczyszczanie z lodu
Wartość zapisana 2 °C


--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adaptacja UDS Kanał (3B): IDE03221-Jasność dezaktywacji podczas identyfik.samochodu w ciemności
Wartość zapisana 20 lx
_________________
Wcześniej
https://www.a6klub.pl/profiles/15569.htm
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
watronik7 



Model: A7 4G
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2010
Skrzynia: S-tronik
Imię: Marcin
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Lut 2012
Posty: 141
Skąd: UK
Wysłany: 2018-01-04, 22:37   

Wielkie dzięki <okok> Wyglada na to że nic u mnie nie pominąłem wiec wszystko powinno dzialać zgodnie z instrukcją.

Widze że też zmieniłeś wartośc wibracji na mocno. Tak jak pisałem wcześniej, mimo że ustawione na mocno to i tak jest za słabo.
_________________
A6 C6 --> A7 4G
 
 
carlos777 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
Napęd: Quattro
Rok: 2016
Skrzynia: S-tronik
Imię: Kristof
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 04 Gru 2017
Posty: 868
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2018-01-04, 23:10   

Szukam jeszcze loginu do adresu kamery 85
Tam też chciałem zmienić parę opcji w adaptacji.
_________________
Wcześniej
https://www.a6klub.pl/profiles/15569.htm
 
 
watronik7 



Model: A7 4G
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2010
Skrzynia: S-tronik
Imię: Marcin
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Lut 2012
Posty: 141
Skąd: UK
Wysłany: 2018-01-05, 00:05   

Tez szukalem i nie moge znalezc. 20103 (ten sam co do 8E) jest akceptowany ale przy probie zmiany wartosci kanalow wyskakuje ze trzeba sie zalogowac wiec do adaptacji potrzebny jest inny login.
_________________
A6 C6 --> A7 4G
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Screw 


Model: A7 4G
Nadwozie: Liftback
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: S-tronik
Imię: Dawid
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Paź 2016
Posty: 526
Skąd: UK/Poznań
Wysłany: 2018-01-08, 05:17   

watronik7, napisalem Ci PW na temat Sign recognition ale chyba mozesz je zignorowac bo doczytalem Twoj zajebisty zreszta write up z pierwszego postu <okok>
Czy ktos wie moze (nie ten dzial ale w tamtym sie nie dowiem) czy jestem w stanie odpalic system rozpoznawania znakow w C6 jesli zaloze Lane assist? Kamera do lane jest w szybie w c6 i to jestem w stanie ogarnac. Druga mam w lustrze HBA ktora realizuje chyba tylko HBA ale nie jestem w stanie tego stwierdzic. Oczywiscie zalozone jest 3GP i gateway 5can itd, bord itd po lifcie itd. Zastanawiam sie nad technologiczna bariera i podlaczeniem 8E bo gateway sie z nim dogada oraz MMI da sie zakodowac.

Troche offtop ale nie wiem gdzie zwrocic sie o pomoc w tym temacie a zakladac w dziale C6 nie bede bo to nie jest zwykly retrofit.

Pozdro
_________________
Mody:
HBA
Lane assist
Klapa z pilota
Kodowania zegarow
VZE w trakcie
I cos bym pewnie jeszcze znalazl:)
 
 
watronik7 



Model: A7 4G
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2010
Skrzynia: S-tronik
Imię: Marcin
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Lut 2012
Posty: 141
Skąd: UK
Wysłany: 2018-01-08, 22:03   

Screw napisał/a:
watronik7, napisalem Ci PW na temat Sign recognition ale chyba mozesz je zignorowac bo doczytalem Twoj censored zreszta write up z pierwszego postu <okok>
Czy ktos wie moze (nie ten dzial ale w tamtym sie nie dowiem) czy jestem w stanie odpalic system rozpoznawania znakow w C6 jesli zaloze Lane assist? Kamera do lane jest w szybie w c6 i to jestem w stanie ogarnac. Druga mam w lustrze HBA ktora realizuje chyba tylko HBA ale nie jestem w stanie tego stwierdzic. Oczywiscie zalozone jest 3GP i gateway 5can itd, bord itd po lifcie itd. Zastanawiam sie nad technologiczna bariera i podlaczeniem 8E bo gateway sie z nim dogada oraz MMI da sie zakodowac.

Troche offtop ale nie wiem gdzie zwrocic sie o pomoc w tym temacie a zakladac w dziale C6 nie bede bo to nie jest zwykly retrofit.

Pozdro


Tak jak wspominalem zaloz nowy temat w dziale C6 i cos pokombinujemy. W mojej instrukcji wymienione sa wszytskie moduly jakie sa potrzebne. Trzeba by zaczac od weryfikacji wspolnych gratow dla C6 i C7 jakie masz zainstalowane w samochodzie.
_________________
A6 C6 --> A7 4G
 
 
stachmen 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0.TDI 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2013
Skrzynia: Multitronic
Imię: Stachmen
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Gru 2017
Posty: 43
Skąd: Cała Polska - Warszawa
Wysłany: 2018-01-11, 22:21   

co jest odpowiedzialne za "wibracje"? Taśma? Przekładnia? czy cos innego?
Walczę z tym od paru dni i nie mogę dojść co i jak...
- wyświetla mi się znaczek "lane" na zegarach i na HUD (włącznie z czerwonym gdy najadę na linię)
- mam możliwość zmiany czy lane jest aktywny czy nie w manetce
- w MMI mam ustawioną wibrację na "SILNA"
i nadal kierownica mi nie wibruje.
Co to może być?? <wnerw>
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
shaqal 


Model: Q7
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 2016
Skrzynia: Tiptronic
Imię: DES Auto
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 817
Skąd: Grudziądz / Gdańsk - DES Auto
Wysłany: 2018-01-11, 23:51   

Możesz masz kierownice bez wibracji? Jak wyjmiesz poduszkę to będzie widać silniczek od wibracji.
 
 
watronik7 



Model: A7 4G
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2010
Skrzynia: S-tronik
Imię: Marcin
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Lut 2012
Posty: 141
Skąd: UK
Wysłany: 2018-01-12, 00:09   

W C7 za wibracje odpowiedzialny jest silnik sterujacy wspomaganiem kierownicy. Nie ma silniczka w kierownicy jak to bylo w C6. Sprawdz wszystkie kanaly adaptacyjne i upewnij sie ze masz wlaczona wibracje. Jesli Twoj sterownik nie wyswietla opisu kanalu to sprawdz po numerze kanalu.

Zakladam ze masz sytuacje podobna do mojej. Wibracja jest ale jest tak slaba ze ledwo wyczowalna a w zasadzie tylko na rownej drodze i dopiero gdy samochod najedzie na linie oddzielajacłą pasy. Wszystko to pomimo najwyzszych ustawien dla wibracji w kanalach adaptacyjnych.
_________________
A6 C6 --> A7 4G
 
 
stachmen 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0.TDI 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2013
Skrzynia: Multitronic
Imię: Stachmen
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Gru 2017
Posty: 43
Skąd: Cała Polska - Warszawa
Wysłany: 2018-01-12, 21:08   

no nic... grzebie dalej. Kanały adaptacyjne wyglądają OK
silnik sterowania wspomaganiem ?? :] - a z polskiego na nasze co to? <lol> albo gdze to? <radocha>

jedyne co mi chodzi po głowie to czy taśmę mam dobrą - ale skoro manetka lane jest - to powinna być OK.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: