Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C6 ] Cofanie zacisków hamulcowych

Warsztat
daniel1997

[ A6 C6 ] Cofanie zacisków hamulcowych

Post autor: daniel1997 » 10 paź 2014, 20:49

Witam.
Powinno się przydać wszystkim zainteresowanym wymianą klocków hamulcowych
na tylnej osi <okok> Oczywiście dotyczy modelu c6 z elektrycznym hamulcem postojowym.

Do przeprowadzenia cofnięcia tłoczków potrzebny będzie np. VCDS

Podłączamy VCDS następnie manualnie z przycisku włączyć i wyłączyć hamulec postojowy.

Następnie wybieramy

[ 53 - Hamulec postojowy ]

dalej

[ 04 - Nastawy Podst. ]

wybieramy

Grupa 007 i klikamy [ Idź ]

W tym momencie zaciski hamulcowe się poluzują, umożliwiając przeprowadzenie
wymiany klocków hamulcowych.

następnie klikamy [ Gotowe,powrót ]

Dioda LED znajdująca się na przycisku hamulca oraz lampka ostrzegawcza w liczniku
zacznie mrugać informując o trybie serwisowym.

Kolejno zabieramy się za mechaniczną wymianę klocków <okok> w tym trybie możemy
już tradycyjnie wcisnąć tłoczki jak robimy przy wymianie z przodu.
Po przeprowadzonej wymianie musimy przeprowadzić zamykanie zacisków.

[ Wybór ]

[ 53 - Hamulec postojowy ]


następnie

[ Nastawy Podstawowe - 04 ]

klikamy [ Idź ]


rozpocznie się proces dociskania klocków do tarczy hamulcowej <okok>

klikamy [ Gotowe, powrót ]

Możemy dla pewności przeprowadzić test hamulca

Wybierając

[ 53- Hamulec postojowy ]

[ Nastawy podst. - 04 ]


wybieramy Grupa 010

klikamy [ Idź ]

W tym momencie zaciski hamulcowe zamkną i otworzą się trzy razy <okok>

następnie

[ Gotowe, powrót ]

ps. sam dzisiaj przeprowadziłem wymianę tarcz i klocków w sposób który opisałem <okok> jest to zbiór informacji z internetu potwierdzony moją wymianą.

Dziękuję i Pozdrawiam.
Daniel.

camelllcamelll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1158
Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
Imię: Ryszard
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: camelllcamelll » 11 paź 2014, 04:26

daniel1997 pisze:Powinno się przydać wszystkim zainteresowanym wymianą klocków hamulcowych
Przecież to już jest, po co dublować ??

viewtopic.php?t=34763

kamil666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1197
Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil666 » 11 paź 2014, 09:24

Wydaje mi się że tu jest czytelniej, poza tym też temat jest w końcu w dobrym dziale.

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 11 paź 2014, 09:40

kamil666, również tak uważam...

camelllcamelll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1158
Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
Imię: Ryszard
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: camelllcamelll » 11 paź 2014, 11:01

kamil666, również tak uważam...
bo to napisał administrator, jak bym to ja napisał lub podobny to by było ,, śmietnik ''
nie wiem co jest nie czytelnie opisane w tym co przytoczyłem, a tutaj jest bardzo czytelny ,, kolor opisanych operacji w VCDS ''

Awatar użytkownika
Motostacja
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2597
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja » 11 paź 2014, 11:22

camelllcamelll, nigdy nie usuwamy tutoriali do śmietnika, choćby się dublowały ;p
Części samochodowe online - Motostacja.pl

kamil666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1197
Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil666 » 11 paź 2014, 12:52

Uważam że temat powinien zostać przypięty, a pisanie w nim postów zablokowane i byłoby po temacie. Tutorial i koniec kropka. :)

camelllcamelll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1158
Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
Imię: Ryszard
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: camelllcamelll » 11 paź 2014, 14:54

kamil666 pisze:Uważam że temat powinien zostać przypięty, a pisanie w nim postów zablokowane i byłoby po temacie. Tutorial i koniec kropka. :)
Też tak uważam, a tego co odważył się zwrócić uwagę właścicielowi/administratorowi tematu - wyrzucić z forum.

kamil666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1197
Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil666 » 11 paź 2014, 15:40

Bez przesady :) jesteśmy tu by sobie pomagać i bez wątpienia ten temat też ma taki cel :)

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 11 paź 2014, 16:01

camelllcamelll pisze:Też tak uważam, a tego co odważył się zwrócić uwagę właścicielowi/administratorowi tematu - wyrzucić z forum.
Powiedz mi, skąd w Tobie tyle negatywnych emocji od 'pewnego czasu'? <zalamka>

Jak skończymy te wszystkie komentarze, wymienimy wszelkie mniej lub bardziej potrzebne złośliwości, to temat zostanie uprzątnięty... i podklejony <okok>

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 11 paź 2014, 19:41

Człowiek zrobi coś dla użytkowników to spotyka się z falą krytyki <zalamka>
może i podobny temat jest ale myślę, że ten nie zaszkodzi <mysli> a raczej będzie pomocny.

camelllcamelll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1158
Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
Imię: Ryszard
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: camelllcamelll » 12 paź 2014, 04:45

daniel1997 pisze:Człowiek zrobi coś dla użytkowników to spotyka się z falą krytyki
Gdzie Ty tu widzisz w mojej wypowiedzi krytykę swojego opisu - chodzi o powtarzanie się i po co się <wnerw> lepiej <luzik>
camelllcamelll pisze:Przecież to już jest, po co dublować ??
napisałem tak jak uważam, a to chyba mi wolno - a takie stwierdzenie Twoich obrońców że Twój opis jest czytelniejszy to <radocha>

Anielski

Post autor: Anielski » 12 paź 2014, 07:56

Nie wiem po co się nakręcacie.Właśnie przez takie pisanie ( niezrozumienie) wychodzą "kwiatki"
Podepnijcie do pod pierwszy post w tym viewtopic.php?t=34763
temacie.Jak ktoś będzie chciał skorzystać,to sam wybierze które dla niego lepsze. <okok>

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 12 paź 2014, 11:42

camelllcamelll pisze:napisałem tak jak uważam, a to chyba mi wolno -
pewnie że wolno <okok> tylko po co dalej drążysz temat ?

Opis zrobiłem dla użytkowników którym może być pomocny <okok> czy to źle ? - a to chyba mi wolno.

Tak wiem tobie to nie potrzebne bo ty wiesz wszytko.
camelllcamelll pisze:a takie stwierdzenie Twoich obrońców że Twój opis jest czytelniejszy to
jakich obrońców ? proszę cię zejdź na ziemię.

Ps. kończę to OT bo szkoda czasu <luzik>

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 16 lis 2014, 17:12

jak ktoś nie posiada żadnego interfejsu to może wspomóc się zwykłym akumulatorem i dwoma przewodami, Kostka na hamulcu ma 2 piny, w zależności czy chcemy przybliżyć czy oddalić stykamy z przewody z aku z odpowiednimi pinami. Oczywiście jest to "ostateczność" i raczej doradzał bym użycie VAG'a itp...
Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga