Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Warsztat samochodowy Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC Sklep online samochodowych Led Toyota Avensis warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Skrzynie
biegów
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
MOTONET
Części online
Sklepledowy.pl
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[A6 C6]Stuki na nierównościach i na postoju przy kręceniu
Autor Wiadomość
bezelreg 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BMK
Imię: Maciej
Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 5
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2013-10-24, 15:51   [A6 C6]Stuki na nierównościach i na postoju przy kręceniu

Witam
Koledzy, pytanie do osób, które miały do czynienia z naprawą/wymianą przekładni/kolumny kierowniczej a C6 3.0TDi
Otóż, podczas jazdy po kiepskiej drodze słyszę stuki w lewym kole, identyczny odgłos słychać kiedy audi stoi i wykonuje szybkie skrety fajerą. Odpadają jakiekolwiek luzy w zawieszeniu. Wszystko zostało dokladnie sprawdzone łacznie z amorami, poduszkami amorów, wahaczami itd itd. Jakie są koszty naprawy takiego stukania w tym ukladzie ? Czy istnieje jakaś regulacja tej przekladni ? Audi ma 194tys km, przebieg jest pewny
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
grzałka 



Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AJL
Imię: Krzysztof
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 1322
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2013-10-26, 11:57   

polecam najpierw dokładnie przyjrzeć się drążkom i ich końcówkom, wymiana dużo tańsza niż naprawa maglownicy a wydaje mi się, że prędzej polecą te elementy niż cała przekładnia
_________________
Proste są dla szybkich aut, zakręty dla szybkich kierowców
 
 
bezelreg 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BMK
Imię: Maciej
Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 5
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2013-11-05, 18:14   

Kolego, drązki jak i końcówki odpadaja. Jest luz na listwie i stuka przekladnia (w aso Olsztyn Palmowski powiedzieli, ze to standard w a6 c6 i passatach b6). Znam cenę naprawy w ASO i chcialem tez poznać ile by to kosztowało u kogoś kumatego oraz czy aby wyjac maglownice trzeba wyciagac silnik czy da się ją wyciagnac bokiem bez koniecznosci wyciagania serca ?? ?
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Anielski
[Usunięty]

Wysłany: 2013-11-05, 18:49   

Nie wiem czy wyciągniesz przekładnie bez wyciągania silnika,jeśli tak,to regeneracja zaczyna się od 500 zł w górę w zależności od tego jak jest wywalona.Opinie są różne...jedni regenerują,ale po roku ponownie puka,drudzy zakładają nowe i to jest droższe,ale pewniejsze.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: