Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl OC/AC OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Express Parts
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Usunięcie katalizatorów 3.0 tfsi
Autor Wiadomość
prnit 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Automat
Imię: Piotr
Dołączył: 23 Lis 2013
Posty: 38
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-05-11, 22:46   Usunięcie katalizatorów 3.0 tfsi

Strasznie brzęczą mi katalizatory, auto ma 200 tys przelotu i niestety nadszedł ich koniec. Chciałbym je usunąć i mam do Was pytanie jak to jest w 3.0tfsi, patrzyłem od dołu i dwa katalizatory odchodzą z silnika? u góry? są jeszcze chyba tlumiki środkowe tak w połowie auta...i teraz pytanie czy trudno jest to zrobić? jak z dojściem żeby je zdemontować z wydechem i wstawić w ich miejsce przelotówkę? ktoś się w to bawił, trzeba demontować zawieszenie?

Za odpowiedzi typu zostaw katalizatory auto nie będzie przechodziło kontroli itd dziękuje z góry :) katalizatory wyjeżdżają tak czy siak.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Quash 



Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Automat
Imię: Tomek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 14 Kwi 2015
Posty: 267
Skąd: Gdynia/Tczew
Wysłany: 2019-05-12, 00:32   

Demontaż to dramat, do niektórych śrub trzeba mieć/dorobić specjalny tool. Generalnie mechanicy nienawidzą tej roboty i kur... na maxa. Jak wstawiasz nowe katy/puszki/rurki bardzo ważne jest zachowanie wymiarów inaczej będzie problem z tzw. chwytakami wydechu, tzn. będzie ci je wyrywać. Generlanie katy to jedna z nielicznych wad 3.0 TFSI. Chcieli dobrze, tzn. umieścić je blisko wydechu żeby szybko temperature łapały ale źle sprawdzili ( albo wręcz odwrotnie, żeby na czymś zarabiać :) ) ich wytrzymałość względem wysokich temperatur gazów wylotowych w tych silnikach. Generalnie ze swojego doświadczenia polecam wstawić jakieś sprawdzone do tych silników sportowe katy bez nich spaliny zwyczajnie walą co mnie strasznie irytowało i w efekcie powtarzałem "robotę" tak było to irytujące.
_________________
460KM/550NM Compsport Stage 2
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: