Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC Sklep online samochodowych Led Toyota Avensis felgi audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
MOTONET
Części online
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Stuki prawa strona
Autor Wiadomość
Krystianooo 



Model: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Imię: Krystian
Wiek: 20
Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 30
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 2016-08-28, 20:12   Stuki prawa strona

Witam :)

Od jakiegoś czasu coś zaczęło mi pukać i ewidentnie słychać ze stuk wydobywa się z prawej górnej strony z przodu byłem na przeglądzie i nic nie wykazało mówiłem mu ze słychać ale nie wie co, za dwa dni pojechałem do innego żeby sprawdził i tez nic na szarpaku wszystko ok żadnych luzów itp. Sprawdzał poduszki od silnika, skrzyni i również wszystko w porządku wiec gdzie szukać przyczyny tych stukow ? Jeszcze co zauważyłem to podczas jazdy po dziurach (wolno) na skreconych kołach w lewo słychać głośniej :/
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Pioter211 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: APR
Imię: Piotr
Pomógł: 9 razy
Wiek: 35
Dołączył: 07 Kwi 2015
Posty: 370
Skąd: Białystok
Wysłany: 2016-08-29, 08:48   

Jak wjeżdżasz na krawężnik albo przejeżdżasz szybciej przez próg zwalniający to też stuka? Spróbuj rozbujać samochód na boki. Może to osłona amortyzatora. U mnie była peknięta i tak stukała. Po wymianie przez pewien czas był spokój aż znów zaczęło. wystarczyło ją przesunać trochę do góry i problem znikł całkowicie.
 
 
Krystianooo 



Model: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Imię: Krystian
Wiek: 20
Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 30
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 2016-08-29, 09:14   

Po krawężnikach nie jeżdżę wiec tego ci nie powiem xd sprawdzę z tym progiem :) a jest możliwość ze u góry tam gdzie jest kielich amortyzatora coś się wyrobiło i tam jest przyczyną ? Bo mowie stuk wydobywa się od góry tak jak by amortyzator walił o ten uchwyt u góry :/
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Pioter211 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: APR
Imię: Piotr
Pomógł: 9 razy
Wiek: 35
Dołączył: 07 Kwi 2015
Posty: 370
Skąd: Białystok
Wysłany: 2016-08-29, 10:12   

Tak myślę czy to nie stuka właśnie ta czarna osłona przy odboju. Sprawdź czy nie popękała. Powinna być nasunięta na obój - to żółte coś:) Możesz to sprawdzić bez zdejmowania koła, wystarczy podnieść na podnośniku.
 
 
hemiV8 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AKE
Imię: Grzegorz
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 479
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2016-08-29, 11:07   

Krystianooo napisał/a:
Od jakiegoś czasu coś zaczęło mi pukać

hehe...

Na forum jest dużo o problemach z "puknaiem" <lol> poszukaj a zajdziesz coś dla siebie.

Moja rada żeby wykluczyć często pojawiający się problem to sprawdź górne wahacze podnieś auto na lewarku - u Ciebie strona prawa i poruszaj energicznie kołem góra-dół możesz również na boki jeżeli będą luzy usłyszysz i zobaczysz je na sworzniach wahaczy. Co do samej diagnozy na szarpakach i wspomnianych luzach na górnych wahaczach diagnosta nie wychwycie tego. Koło musi być uniesione (wahacze odciążone, brak kontaktu koła z nawierzchnią).

<luzik>
 
 
Krystianooo 



Model: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Imię: Krystian
Wiek: 20
Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 30
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 2016-08-29, 11:13   

Całą zawieche mam nowa górę i dół ale patrzyłem tak jak mówisz i nic nie ma :(
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
hemiV8 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AKE
Imię: Grzegorz
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 479
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2016-08-29, 11:58   

W taki razie jeżeli jest tak piszesz, że to stukanie z góry to pozostaje jeszcze górne mocowanie amortyzatora (poduszka metalowo gumowa) Etka określa to jako łożysko lub sprężyna talerzowa - według etki czy ten element metalowo - gumowy, na którym opiera się sprężyna amortyzatora...
 
 
Krystianooo 



Model: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Imię: Krystian
Wiek: 20
Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 30
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 2016-08-29, 12:46   

Masz na myśli to :

Popraw link do zdjęcia
[yaszczur]
 
 
misiekb4 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AVG
Imię: Michał
Dołączył: 18 Sty 2016
Posty: 69
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2017-02-22, 00:07   

Podpinam się pod temat.
U mnie również coś puka z prawej strony.
Słychać pukanie przy przejazdach przez progi zwalniajace, na wszelkich nierównościach, a kiedy skręcam w lewo, bądź jadę po rondzie to nawet słychać takie terkotanie jakby od przegubu.
Ale osłony są całe, na SKP też nic nie wykazało :-/

[ Dodano: 2017-02-28, 18:01 ]
Podnioslem auto, zacząłem szarpać kołem i sztuki słychać od góry takie pojedyncze.
Na moje to chyba z końcówki lub samego drążka.
Tylko nie mam pewności, czy takie stuki może drążek powodować?
Czy ciężko jest z wymianą tego ustrojstwa?
_________________
Chętnie pomogę :-)
Vag-com 3.11 itp.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: