Audi A6 / A7 Klub Polska - Forum




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony Audi A6 Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl Opony samochodowe OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Opony Audi A6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
Opony
samochodowe
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
3 piknięcia i mrygająca kontrolka hamulców
Autor Wiadomość
urus87 


Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1994
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ABC
Imię: Mariusz
Wiek: 32
Dołączył: 10 Lut 2015
Posty: 10
Skąd: Głuchołazy
Wysłany: 2015-02-16, 21:40   3 piknięcia i mrygająca kontrolka hamulców

Podjąłem dzisiaj walkę z problemem który często się przewija na forach.
Po przekręceniu stacyjki 3 sygnały dźwiękowe i cały czas mruga kontrolka hamulców (!)
Vag nie pokazuje żadnych błędów.

Zmostkowałem wtyczkę na zbiorniczku płynu hamulcowego. Od klocków uciąłem kabel i tez zmostkowałem. Pomiędzy mostkiem na zbiorniczku i mostkami na przewodach od klocków jest przejście w każdą stronę - czyli powinno być OK. Jednak dalej jest to samo.

Pompy nie mam jest normalnie tylko serwo. W tym układzie nic więcej z elektryki chyba niema.

Chyba że gdzieś dalej jest przewód uszkodzony, jednak od klocków kable wchodzą z lewej i z prawej strony, a od zbiorniczka wchodzi środkiem. Może ma ktoś jakieś schematy. Gdzieś się te kable łączą.
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

Brutus 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BDV
Imię: Brutus
Pomógł: 4 razy
Wiek: 32
Dołączył: 28 Maj 2013
Posty: 119
Skąd: Białystok
Wysłany: 2015-02-16, 21:43   

urus87, jeżeli dobrze pamiętam to może być też problem z akumulatorem. Nie jest słaby?
EDIT: na audi-c4.pl szybciej się dowiesz ;p
 
 
szalony 



Model: S6 C8
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1
Napęd: Quattro
Rok: 2018
Skrzynia: S-tronik
Imię: Robert
Pomógł: 90 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 3586
Skąd: Beskid Śląski
Wysłany: 2015-02-16, 21:51   

urus87, mam to samo w Seacie żony, ale tylko wtedy gdy przed włączeniem stacyjki nie są zapięte pasy bezpieczeństwa <okok> Sprawdź to <okok>
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

Brutus 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BDV
Imię: Brutus
Pomógł: 4 razy
Wiek: 32
Dołączył: 28 Maj 2013
Posty: 119
Skąd: Białystok
Wysłany: 2015-02-16, 21:53   

szalony, Seat z którego roku? nie wydaje mi się żeby w c4 były takie technologie ;p
 
 
urus87 


Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1994
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ABC
Imię: Mariusz
Wiek: 32
Dołączył: 10 Lut 2015
Posty: 10
Skąd: Głuchołazy
Wysłany: 2015-02-16, 21:56   

Aku raczej nie bo zawsze pika, nawet po dłuższej trasie.
Pasy też sprawdzałem.
 
 
szalony 



Model: S6 C8
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1
Napęd: Quattro
Rok: 2018
Skrzynia: S-tronik
Imię: Robert
Pomógł: 90 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 3586
Skąd: Beskid Śląski
Wysłany: 2015-02-16, 21:58   

Brutus napisał/a:
szalony, Seat z którego roku? nie wydaje mi się żeby w c4 były takie technologie ;p


Seacik jest z roku 2001. <mysli> Co do technologi C4, Niemcy już wtedy potrafili zadziwić <okok>
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

urus87 


Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1994
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ABC
Imię: Mariusz
Wiek: 32
Dołączył: 10 Lut 2015
Posty: 10
Skąd: Głuchołazy
Wysłany: 2015-02-16, 23:18   

Jutro spróbuję podpiąć masę do tych przewodów:

http://audi-c4.pl/viewtop...&t=531&start=45

[ Dodano: 2015-02-22, 23:06 ]
Niestety lipa. Z kabelkami od klocków jest wszystko OK.

[ Dodano: 2015-02-23, 22:21 ]
Problem rozwiązany. Spalona była żaróweczka od abs i to ona zrobiła tą całą zadymę :shock: .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: