Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl OC/AC OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Express Parts
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Problem po wymianie tarcz i klocków (C4 1997)
Autor Wiadomość
audiS6 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Imię: Adrian
Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 1
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-08-25, 08:59   Problem po wymianie tarcz i klocków (C4 1997)

Witam.
w sobotę wymieniłem tarcze i klocki tył, zrobiłem kilkukilometrowy test wraz z zalecanym dotarciem nowych elementów - wszystko było OK. W niedzielę wybrałem się w trasę, przez pierwsze 40 km wszystko było w najlepszym porządku, po czym rozpoczął się problem. Początkowo tylko na wybojach rozlegał się dźwięk coś w stylu podskakującej rzeczy w bagażniku (pomyślałem, że nie dokręciłem dobrze lewarka), ale to nie było to.

Później odgłos z lewego tylniego koła przypominał dźwięk uderzającej tarczy o element metalowy (jak by była nie dokręcona, tylko swobodnie uderzała o piastę). Wszystko nasilało się powyżej 60 km/h i dodam, że ustawało kiedy tylko wciskałem pedał hamulca. Z każdym kilometrem było coraz gorzej i jak tylko wciskałem hamulec, problem znikał.

Dodam, że "gumka" na tłoczku (w zacisku) była uszkodzona, ale czy ona nie służy do ochrony przed zabrudzeniami? Ze względu, że wymiany dokonywałem w sobotę późnym wieczorem, nie mogłem jej wymienić,

Wiem, że bez odkręcenia choćby koła, ciężko zdiagnozować problem, ale może bardziej doświadczeni forumowicze będą mieli jakieś sugestie w ciemno? :) Jak tylko wrócę z pracy, zabieram się za to...
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
atlas1977 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BDV
Imię: Adam
Pomógł: 16 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Lut 2013
Posty: 547
Skąd: 3Miasto
Wysłany: 2014-08-28, 18:37   

nic w ciemno kolego...hamulce to jedna z najważniejszych rzeczy bo dbają o Twoje życie i innych uczestników drogi. Stawiam na rozje...zacisk, może da się zregenerować. Wymiana tylnych hamulców to koszt rzędu 60pln, i jak nie wiesz co i jak to zostaw to specowi.
_________________
było 80 1.6 1988, 100 C4 2.3 1991 A6 C5 1.8t, Audi S4 B6 4.2, S6 C5 4.2
jest A6 C5 2.4 pb/lpg BDV 2002
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: