Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl OC/AC OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Pomoc w obliżeniu o 3-4 cm w audi a6 c7
Autor Wiadomość
Adam8888 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Automat
Imię: Adam
Dołączył: 13 Sty 2015
Posty: 35
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 2015-06-09, 13:31   Pomoc w obliżeniu o 3-4 cm w audi a6 c7

Witam

Potrzebuje obniżyć o 3-4 cm moje audi a6 c7 3.0 tdi

w jaki sposób to zrobić? czy wystarczy wymienić same sprężyny?

Pozdrawiam
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
cypek41 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Łukasz
Dołączył: 22 Wrz 2011
Posty: 21
Skąd: Ząbkowice Śląskie
Wysłany: 2015-06-16, 11:57   

Podłącze się do pytania kolegi :D
mi wystarczyłoby obniżyć auto do poziomu zawieszenia sportowego - 2 cm, ewentualnie do sline -3cm.
Z tego co wiem same sprężyny nie wystarczą i lepiej jak wymieni się amortyzatory ze sprężynami. Czy dysponuje ktoś nr części amortyzatorów i sprężyn do a6 c7 w avancie z wersji sport albo sline?
 
 
Adrian492 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASN
Imię: Adrian
Dołączył: 06 Lis 2014
Posty: 51
Skąd: Lipsko
Wysłany: 2015-06-16, 13:10   

Ja u siebie założyłem sprężyny firmy Eibach na oryginalne amortyzatory i na prawdę nie mogę się do niczego przyczepić. Komfort jazdy nie uległ pogorszeniu, a w zakrętach auto trzyma się duuużo lepiej i pewniej się prowadzi. I auto siadło tyle, ile miało, czyli 3cm.
Tylko trzeba dobrać sprężyny do swojej wersji auta czyt. silnik, napęd, nadwozie.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
cypek41 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Łukasz
Dołączył: 22 Wrz 2011
Posty: 21
Skąd: Ząbkowice Śląskie
Wysłany: 2015-06-16, 19:02   

Poszperałem nieco w necie i rzeczywiście z firmy Eibach są takie zestawy: http://www.eibach.pl/eiba...-22-pi-582.html cena 2639 zł
a na intercarsie same sprężyny z tego zestawu za cenę coś 850 zł.
Pytanie tylko czy dobrze dla auta i jego zawieszenia wrzucenie samych sprężyn obniżających?
 
 
Ł-y-S-y 


Model: Nie mam
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Automat
Imię: Tomasz
Dołączył: 30 Gru 2012
Posty: 197
Skąd: okolice 3Miasta
Wysłany: 2015-06-17, 13:41   

cypek41 napisał/a:
Poszperałem nieco w necie i rzeczywiście z firmy Eibach są takie zestawy: http://www.eibach.pl/eiba...-22-pi-582.html cena 2639 zł
a na intercarsie same sprężyny z tego zestawu za cenę coś 850 zł.
Pytanie tylko czy dobrze dla auta i jego zawieszenia wrzucenie samych sprężyn obniżających?


-30 bez problemu bedzie chodzic na seryjnym amorku

pamietaj tylko ze pogorszy sie komfort, i zacznie " tluc " na dziurach jeszcze mocniej

Ja juz do takiego auta jak bym mial inwestowac to bardzo mocno zastanawial bym sie na " gwintem "
_________________
Bylo 1009 KM a juz jest 1183 w GARAGE - łacznie :) i jeszcze urosnie :)
 
 
7ups 


Model: A7 4G
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Automat
Imię: Rafal
Wiek: 32
Dołączył: 20 Cze 2015
Posty: 85
Skąd: Norwegia
Wysłany: 2015-06-21, 06:25   

Ł-y-S-y napisał/a:
cypek41 napisał/a:
Poszperałem nieco w necie i rzeczywiście z firmy Eibach są takie zestawy: http://www.eibach.pl/eiba...-22-pi-582.html cena 2639 zł
a na intercarsie same sprężyny z tego zestawu za cenę coś 850 zł.
Pytanie tylko czy dobrze dla auta i jego zawieszenia wrzucenie samych sprężyn obniżających?


-30 bez problemu bedzie chodzic na seryjnym amorku

pamietaj tylko ze pogorszy sie komfort, i zacznie " tluc " na dziurach jeszcze mocniej

Ja juz do takiego auta jak bym mial inwestowac to bardzo mocno zastanawial bym sie na " gwintem "



Tłuc ?? ?? miałem w paru autach te springi zero problemów zero tłuczenia no i tak jak poprzednicy piszą poprawia sie komfort w zakretach itp

W swoim ostatnim aucie przerobiłem wszystko
spiringi
gwint
air

Jak juz gwint to z górnej półki bo te tańsze tłuką no i sa twarde
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Ł-y-S-y 


Model: Nie mam
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Automat
Imię: Tomasz
Dołączył: 30 Gru 2012
Posty: 197
Skąd: okolice 3Miasta
Wysłany: 2015-06-21, 07:02   

7ups napisał/a:
Ł-y-S-y napisał/a:
cypek41 napisał/a:
Poszperałem nieco w necie i rzeczywiście z firmy Eibach są takie zestawy: http://www.eibach.pl/eiba...-22-pi-582.html cena 2639 zł
a na intercarsie same sprężyny z tego zestawu za cenę coś 850 zł.
Pytanie tylko czy dobrze dla auta i jego zawieszenia wrzucenie samych sprężyn obniżających?


-30 bez problemu bedzie chodzic na seryjnym amorku

pamietaj tylko ze pogorszy sie komfort, i zacznie " tluc " na dziurach jeszcze mocniej

Ja juz do takiego auta jak bym mial inwestowac to bardzo mocno zastanawial bym sie na " gwintem "


Tłuc ?? ?? miałem w paru autach te springi zero problemów zero tłuczenia no i tak jak poprzednicy piszą poprawia sie komfort w zakretach itp

W swoim ostatnim aucie przerobiłem wszystko
spiringi
gwint
air

Jak juz gwint to z górnej półki bo te tańsze tłuką no i sa twarde




" tluczenie " - znaczy mocniejsze dobijanie na dziurach

Co do gwintow - tansze tez nie sa zle ale zalezy do czego, ja kiedys do driftu mialem zalozonego MTS i calkiem spoko sie spisywal, z kolei H&R na grubym tloczysku bylm mega twardy.
_________________
Bylo 1009 KM a juz jest 1183 w GARAGE - łacznie :) i jeszcze urosnie :)
 
 
7ups 


Model: A7 4G
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Automat
Imię: Rafal
Wiek: 32
Dołączył: 20 Cze 2015
Posty: 85
Skąd: Norwegia
Wysłany: 2015-06-21, 10:02   

Ja jak sie zdecyduję na a6 to tym razem bede chciał KW przetestować
Miałem przyjemność jechać jako pasażer w a6 3.0 tsfi (czy jakoś tak)400 koni guattro i KW robiło taka robotę w winklach przy 190 że byłem w szoku
 
 
Ł-y-S-y 


Model: Nie mam
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Automat
Imię: Tomasz
Dołączył: 30 Gru 2012
Posty: 197
Skąd: okolice 3Miasta
Wysłany: 2015-06-21, 12:13   

7ups napisał/a:
Ja jak sie zdecyduję na a6 to tym razem bede chciał KW przetestować
Miałem przyjemność jechać jako pasażer w a6 3.0 tsfi (czy jakoś tak)400 koni guattro i KW robiło taka robotę w winklach przy 190 że byłem w szoku


polecam zakupic auto z pneumatyka :)
_________________
Bylo 1009 KM a juz jest 1183 w GARAGE - łacznie :) i jeszcze urosnie :)
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
cypek41 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Łukasz
Dołączył: 22 Wrz 2011
Posty: 21
Skąd: Ząbkowice Śląskie
Wysłany: 2015-06-23, 06:43   

Ja się zdecyduje na te Eibachy, czekam tylko aż będą dostępne. po zmianie geometria tylko czy ustawiać tak jakby auto stało na normalnym zawieszeniu czy sline. Auto obniży się niby do poziomu sline ale jak jest z ustawieniem geometrii.
Wolę tutaj poruszyć ten temat niż później mechanicy będą mi wciskać jakiś kit.
 
 
Ł-y-S-y 


Model: Nie mam
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Automat
Imię: Tomasz
Dołączył: 30 Gru 2012
Posty: 197
Skąd: okolice 3Miasta
Wysłany: 2015-06-23, 10:44   

Ja bym pojechal na ustawienie :) napewno nie zaszkodzi, ja po wymianie sprezyn -30 ustawialem i minimalnie trzeba bylo poprzestawiac :)
_________________
Bylo 1009 KM a juz jest 1183 w GARAGE - łacznie :) i jeszcze urosnie :)
 
 
cypek41 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Łukasz
Dołączył: 22 Wrz 2011
Posty: 21
Skąd: Ząbkowice Śląskie
Wysłany: 2015-06-23, 10:57   

Tak na pewno będę ustawiał tylko podczas wprowadzania danych pojazdu mechanik wybiera rodzaj zawieszenia: normalne, sportowe, sline. I czy ustawiać to tak jakbym nie wymieniał sprężyn czy wybrać ustawienia dla sline?
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Ł-y-S-y 


Model: Nie mam
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Automat
Imię: Tomasz
Dołączył: 30 Gru 2012
Posty: 197
Skąd: okolice 3Miasta
Wysłany: 2015-06-23, 11:09   

Ja bym szedl w sportowe, pozatym mozna zobaczyc czy i jak bardzo roznia sie ustawienia miedzy np. sline a sportowe
_________________
Bylo 1009 KM a juz jest 1183 w GARAGE - łacznie :) i jeszcze urosnie :)
 
 
Adam8888 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Automat
Imię: Adam
Dołączył: 13 Sty 2015
Posty: 35
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 2015-06-23, 17:59   

Ja ma ogólnie C7 w s-line i teraz do końca nie wiem czy w pakiecie s-line auto jest seryjnie obniżone ? wysle zaraz zdjecie jak teraz wygląda

[ Dodano: 2015-06-23, 19:07 ]
tak wygląda : http://www.adam8888.home..../306/audia6.jpg
 
 
Ł-y-S-y 


Model: Nie mam
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Automat
Imię: Tomasz
Dołączył: 30 Gru 2012
Posty: 197
Skąd: okolice 3Miasta
Wysłany: 2015-06-23, 20:53   

Ciezko jest okreslic ze zdjecia :)

najlepiej jakbys rozkodowal se po vin w ASO albo jakis znajomek by ci tu nawet na forum wypisał

P.S - Kola masz 19 ?
_________________
Bylo 1009 KM a juz jest 1183 w GARAGE - łacznie :) i jeszcze urosnie :)
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: