Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony i felgi Audi A6 OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Felgi Audi A6
Regeneracja
turbosprężarki
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
osad w zbiorniku wyrownawczym
Autor Wiadomość
Robberto 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0TDi CLAB 204KM
Napęd: FWD
Rok: 2012
Skrzynia: Automat
Imię: Robert
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 83
Skąd: Nowa Ruda/Frankfurt
Wysłany: 2017-07-16, 19:08   osad w zbiorniku wyrownawczym

co to jest ten brazowy osad w zbiorniku , plynu ubylo po odkreceniu korka na rozgrzanym i pracujacym silniku ,stan na minimum utrzymuje sie caly czas w oleju nie ma sladow plynu olej po wymianie ok 7 tys km stan trzyma taki sam

IMG_20170716_172332.jpg
Plik ściągnięto 79 raz(y) 105,09 KB

 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
pan42 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2013
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CGLD
Imię: Andrzej
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 811
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2017-07-16, 19:13   

Tłusto to wygląda, jakby olej w układzie chłodzenia
_________________
Było przez 8 lat A6 C6 i nie może być nic innego niż A6 C7
 
 
Robberto 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0TDi CLAB 204KM
Napęd: FWD
Rok: 2012
Skrzynia: Automat
Imię: Robert
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 83
Skąd: Nowa Ruda/Frankfurt
Wysłany: 2017-07-16, 20:53   

Też myślałem o oleju ale poziom cały czas taki sam od 7 tys tzn od wymiany, dodam że autem przejechałem ok 30 kkm i nic niepokojącego nie zauważyłem poza tym osadem który jest od roku czyli tyle ile mam samochod
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
pan42 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2013
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CGLD
Imię: Andrzej
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 811
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2017-07-16, 21:27   

Więc to poprzednik miał problem z przedmuchem. Zobacz na włączonym silniku, czy w zbiorniku nie widać pęcherzyków powietrza, jak nie chyba nie masz problemów, ale na zdjęciu widać takie skroplenia jak by jednak był
_________________
Było przez 8 lat A6 C6 i nie może być nic innego niż A6 C7
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 572 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 10349
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2017-07-16, 22:03   

Skroplenia są naturalne, ponieważ gorący płyn paruje i osadza się na zimniejszych ściankach. Z bocznych spływa, a na górnej zostają krople :) .

[ Dodano: 2017-07-16, 22:05 ]
Należałoby zdemontować zbiorniczek i go wyczyścić. Warto też przepłukać układ i zalać nowym płynem, ponieważ na pewno część tego krąży. Jeśli po jakimś czasie osad wróci, to trzeba się tym zająć :) .
 
 
Robberto 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0TDi CLAB 204KM
Napęd: FWD
Rok: 2012
Skrzynia: Automat
Imię: Robert
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 83
Skąd: Nowa Ruda/Frankfurt
Wysłany: 2018-07-07, 15:49   

odswieze temat, skroplenia skropleniami, ale skad ten brazowy osad w zbiorniku? kondensat? dodam ze post pisalem rok temu i od tego czasu ubylo troche plynu, myslicie ze moze byc to uszczelka pod glowica? jezdze tak juz 3 rok, przejechane ok 80 tys km i nic nie pogarsza sie jedyne co mnie niepokoi to kiedy odkrecam korek na zbiorniku wyrownawczym to poziom plynu wzrasta, czasami przelewa sie przez przelew
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
raverone74 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 TDI
Napęd: FWD
Rok: 2012
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CGLC
Imię: Piotr
Dołączył: 23 Lut 2017
Posty: 80
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2018-08-07, 11:26   

Robberto napisał/a:
odswieze temat, skroplenia skropleniami, ale skad ten brazowy osad w zbiorniku? kondensat? dodam ze post pisalem rok temu i od tego czasu ubylo troche plynu, myslicie ze moze byc to uszczelka pod glowica? jezdze tak juz 3 rok, przejechane ok 80 tys km i nic nie pogarsza sie jedyne co mnie niepokoi to kiedy odkrecam korek na zbiorniku wyrownawczym to poziom plynu wzrasta, czasami przelewa sie przez przelew


Ja miałem identyczny osad, jakby sadza się osadzała w Renault Trafic 2.0 DCI 2014r. Też były czarne wizje, że uszczelka, że korek zbiorniczka itp. itd. Poziom płynu się podnosił a węże były twarde. Auto użytkowane tak było rok. Okazało się, że nieszczelna jest chłodnica zaworu EGR. Po jej wymianie wszystko ustąpiło. Wystarczy poczytać na forach, nieszczelna chłodnica zaworu EGR daje identyczne objawy jak padnięta uszczelka pod głowicą. Sporo warsztatów idzie w tą strone i naciąga na koszta. Uszczelka zrobiona a problem jest dalej.
 
 
Robberto 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0TDi CLAB 204KM
Napęd: FWD
Rok: 2012
Skrzynia: Automat
Imię: Robert
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 83
Skąd: Nowa Ruda/Frankfurt
Wysłany: 2018-08-07, 21:32   

Dzieki, tez podejrzewam chlodnice egr ale jak narazie jezdze, ktos moze podac nr ww. chlodnicy do 3.0 tdi
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 572 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 10349
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-08-07, 21:36   

Może i mogę podać :) .
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Robberto 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0TDi CLAB 204KM
Napęd: FWD
Rok: 2012
Skrzynia: Automat
Imię: Robert
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 83
Skąd: Nowa Ruda/Frankfurt
Wysłany: 2018-08-07, 21:42   

Wiem ze na Ciebie zawsze mozna liczyc, cos znalazlem na allegro ale chcial bym sie upewnic czy pasuje do mojego silnika . 059131515BQ taka bedzie dobra?
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 572 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 10349
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-08-07, 21:46   

059 131 515 BL » 059 131 515 BQ » 059 131 515 CG » 059 131 515 EE » 059 131 515 EH

Numery dotyczą silników 3.0 TDI o kodach CLAA, CLAB, CDUC i CDUD. Nowa chłodnica w ASO kosztuje ok. 3110 zł.

https://allegro.pl/listing?string=(%22059131515BL%22%20%22059131515BQ%22%20%22059131515CG%22%20%22059131515EE%22%20%22059131515EH%22)&description=1&order=m&bmatch=baseline-cl-uni-1-4-0806

Specjalnie wpisałem tak w wyszukiwarkę allegro, aby szukało konkretnych numerów, a nie również podobnych.

[ Dodano: 2018-08-07, 21:47 ]
Będzie <okok> .
 
 
Robberto 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0TDi CLAB 204KM
Napęd: FWD
Rok: 2012
Skrzynia: Automat
Imię: Robert
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 83
Skąd: Nowa Ruda/Frankfurt
Wysłany: 2018-08-07, 21:50   

Dzieki
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: