Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC Sklep online samochodowych Led Toyota Avensis felgi audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
MOTONET
Części online
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Niestabilne na wietrze
Autor Wiadomość
palec85 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALF
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 290
Skąd: Słubice, Polska
Wysłany: 2016-12-01, 22:56   

No u mnie w zakretach i na rownym tez jezdzi elegancko. Jutro zamawiam tuleje i po niedzieli bede wymienial gdzies sroda czwartek bo juz rozmawialem z mechanikiem dzisiaj takze dam znac.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
chris1987 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWX
Imię: Krzychu
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 09 Sie 2011
Posty: 162
Skąd: Sz-N
Wysłany: 2016-12-01, 23:53   

Tuleje ori, czy LEM, Corteco? Tedgum :D ?
_________________
173KM/376NM
 
 
palec85 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALF
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 290
Skąd: Słubice, Polska
Wysłany: 2016-12-02, 00:46   

Nie no ori pewnie z 2 razy tyle beda kosztowaly co lemy:)lemfordery starcza juz do konca zywota auta mysle:)

[ Dodano: 2016-12-08, 13:58 ]
No wiec jestem po wymianie tulei sanek kolego i powiem Ci tak: stare 2 tuleje wygladaly masakrycznie,guma pozrywana,powykruszana. @ pozostale tak w miare. Co do jazdy to zawieszenie zrobilo sie faktycznie ciche i jak y bardziej spojne ale...kuzwa dalej cos stuka w prawym kole jak na skreconych kolach podjezdzam pod kraweznik i nie mam pojecia juz co to jest.Poduszki sanek to byla ostatnia rzecz do wymiany.Nie wiem,moze od maja juz faktycznie jakas tuleja wahacza siadla. Relacje z trasy jak sie jezdzi zdam jutro bo dzisiaj poza miasto sie nie wybieram.

[ Dodano: 2016-12-08, 15:55 ]
Sprawa pukania zalatwiona. Gosc na geometrii zobaczyl ze poducha skrzyni jest niedokrecona (brak nakretki). Do tego sanki przestawione po wymianie tulei,slabo dokrecone,masakra. Ale teraz jest git,czuc roznice w jezdzie po miescie,szczegolnie akustyczna. Jutro napisze kolego jak przy wiekszych predkosciach lata po powyginanej drodze.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 225 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 3580
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2016-12-08, 16:24   

Mam nadzieję, że teraz będzie wszystko ok <lol> .
 
 
repek92 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 704
Skąd: Jelenia Góa
Wysłany: 2016-12-08, 20:06   

u mnie tez cos puka i nie mam pojecia co wymienilem zawieche tuleje sanek, najbardziej stuka jak jade np fo sfaldowany asfalcie. moze ktos bedzie cos wiedzial co to moze byc?
_________________
Audi To Nie Marka - To Styl Zycia !
 
 
chris1987 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWX
Imię: Krzychu
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 09 Sie 2011
Posty: 162
Skąd: Sz-N
Wysłany: 2016-12-10, 23:59   

Wykruszone i bardziej zmęczone były te bliżej przodu, czy te przy "bananach"?
Dalej mnie ciekawi jak auto prowadzi się na autostradzie przy dużych prędkościach :)
_________________
173KM/376NM
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
xpbit 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ACK
Imię: Łukasz
Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 605
Skąd: Rybno k/Działdowa
Wysłany: 2016-12-11, 11:01   

jaki auto ma przebieg że tuleje sanek się rozsypały ? :shock:

ja mam 360tys km i przy sankach nie ma się do czego przyczepić a nic tam nie było wymieniane....

u mnie na drodze przy prędkościach powyżej 120km/h przy wyprzedzaniu jakichś ciężarówek albo przy wietrze to samochód od lewej do prawej.....

też diagnoza była niejasna wymienione amortyzatory kpl wahaczy wszystkie poduszki sprawdzane i dupa nic.... co się okazało potem że nikt wcześniej nie dojrzał z tyłu przy odpowiednim nagięciu wahaczy widać było pozrywane już tulejki z tylu przez co samochód w ogóle nie trzymał geometri i dlatego tak latał jak ściera po drodzę :]
_________________
_________________________________ Audi Quattro______________________________
 
 
palec85 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALF
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 290
Skąd: Słubice, Polska
Wysłany: 2016-12-11, 12:18   

Chris1987 chyba te z przodu,z takimi wiekszymi "garbami"gumowymi. Predkosciami autostradowymi jeszcze nie jechalem bo nie bylo okazji na autostrade wyleciec ale przy 130-140 jest na pewno stabilniej. Dzisiaj jest wietrzna pogoda wiec sprawdze jak na wiatr bedzie reagowalo i napisze.
Xpbit u mnie po wymianie kompletu wahaczy,koncowek drazkow i amorow efekt byl falej taki sam,moze nie taki sam ale niewielka poprawa. Auto ma 260tys nakrecone.
 
 
Zbój 


Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 ANK 340KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ANK
Imię: Krzysiek
Pomógł: 4 razy
Wiek: 31
Dołączył: 17 Sie 2014
Posty: 249
Skąd: Siedlce/Parczew
Wysłany: 2016-12-11, 20:01   

A geometria była ustawiana razem z tzw "krzywą zbierzności"?
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
chris1987 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWX
Imię: Krzychu
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 09 Sie 2011
Posty: 162
Skąd: Sz-N
Wysłany: 2016-12-11, 21:36   

Xpbit, my nie mamy quattro. Z tylu jest belka skrętna z dwiema dużymi gumami. U siebie ewidentnie czyje ze to przód ucieka i jest niestabilny.
_________________
173KM/376NM
 
 
palec85 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALF
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 290
Skąd: Słubice, Polska
Wysłany: 2016-12-12, 16:11   

Powiem Ci tak...przy 120km/h mijajac sie z tirem z naprzeciwka przy wietrznej pogodzie nie ma juz efektu zarzucenia autem jedynie lekkie jak by przyhamowanie ale jedzie prosto takze chyba te tuleje sanek maja duze znaczenie.
 
 
chris1987 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWX
Imię: Krzychu
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 09 Sie 2011
Posty: 162
Skąd: Sz-N
Wysłany: 2016-12-12, 17:07   

Z tego co piszesz przedni i tylne tuleje się różnią. W ETKA maja inne oznaczenia, ale gdy wpisze ori numery to i tak pokazuje te same zamienniki. :|
U siebie w takim razie zacznę od tych tulei. Jakiś sprytny ściągacz muszę do tego skonstruować.
_________________
173KM/376NM
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
palec85 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALF
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 290
Skąd: Słubice, Polska
Wysłany: 2016-12-12, 17:23   

Ja na iparts wpisywalem te numery z etki i pokazywalo rozne,tzn jedne na przod a drugie na tyl.
 
 
enduro7 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 AQD 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AQD
Pomógł: 29 razy
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 1403
Skąd: warminsko-mazurskie
Wysłany: 2016-12-12, 19:38   

Zbój napisał/a:
A geometria była ustawiana razem z tzw "krzywą zbierzności"?

jeśli mechanicznie podzespoły sprawne i auto nie bite to zbój dał wam wlllllaściwą odpowiedz na niestabilne auto
inna sprawa to żę 90% ustawiających nie wie co to krzywa zbierzności
 
 
palec85 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALF
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 290
Skąd: Słubice, Polska
Wysłany: 2016-12-12, 19:46   

U mnie w okolicy niestety nikt nie slyszal o krzywej zbieznosci ale po wymianie praktycznie calej zawiechy i tych tulei sanek auto naprawde odzyskalo pewniejsze prowadzenie i brak reakcji na podmuchy wiatru.

[ Dodano: 2016-12-14, 13:59 ]
Normalnie znalazl sie u mnie w miescie gosc co slyszal o krzywj zbieznosci:)na moje pytanie czy ustawiaja powiedzial tak, to sie w dwoch poziomach ustawia,szok:)jutro jade na ustawienie.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: