Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl Opony samochodowe OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
Opony
samochodowe
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Kody błędów - możliwe przyczyny i rozwiązania problemów
Autor Wiadomość
tomekkk1 


Model: Volvo S80
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Automat
Imię: Tomek
Pomógł: 34 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1914
Skąd: Stoke-on-Trent/UK
Wysłany: 2013-06-28, 21:43   Kody błędów - możliwe przyczyny i rozwiązania problemów

Jak w temacie - będziemy tutaj wklejać kody błędów VAG, opis co je może powodować i rozwiązanie problemu. Czyli zbiór wiedzy w jednym miejscu. Każdy kto spotkał się z jakąś usterką i rozwiązał swój problem może wpisać tutaj.
Wszystkie wpisy zsumujemy w pierwszym poście czyniąc treść łatwo dostępną dla poszukujących pomocy <okok>
Tutaj nie pytamy jakie mogą być przyczyny i co błąd oznacza - jedynie nasza trafna diagnoza i rozwiązanie <okok>



Nadesłane przez hemiV8:
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal to Low – Intermittent
- Błąd zapisał się w sterowniku xenon-ów

Błąd, który może wskazywać na uszkodzony/niesprawny lub stary akumulator może on świadczyć o problemach z alternatorem lub może dotyczyć problemu z zasilaniem samego sterownika, w którym się zapisał.

Prace, jakie wykonałem:

- sprawdzenie akumulatora choć (wymieniałem 4 lata temu) aku Varta Silver Dynamic
- czyszczenie styków sterownika świateł
- czyszczenie klem akumulatora wraz z połączeniem kabla masowego aku do nadwozia
- sterownik silnika (złącze J248) darowałem sobie wcześniej tam zaglądałem nie było wilgoci więc odpuściłem
- czyszczenie złącza przepływomierza
- można sprawdzić złącze alternatora ja ten etap pominąłem (przy wymianie rozrządu regenerowałem alternator i wtedy wszystko czyściłem)
- sprawdziłem/wyczyściłem połączenia kabla masowego łączącego silnik z nadwoziem i….

I tutaj zaskoczenie <szok> podczas próby odkręcenia, (choć raczej było to tylko delikatne położenie) klucza na śrubie kabla/masy od mocowania do łapy poduszki silnika…
Ku mojemu zaskoczeniu efekt w/w czynności można zobaczyć na poniższych zdjęciach radzę zwrócić uwagę na ten element podczas czyszczenia, chociaż chcę wierzyć, że to odosobniony przypadek.
Po wykonaniu wymienionych czynności błędu brak.



Powodzenia i pozdrawiam,
Grzegorz hemiV8 <luzik>


 
_________________
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
mas0n 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BMK
Imię: Piotrek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Lis 2012
Posty: 249
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-10-10, 20:12   

Nie widziałem tematu z tymi linkami. Komuś mogą się przydać. Kody, i ich oznaczenia


http://wiki.ross-tech.com...des&until=01426

Błędy oraz objawy i rozwiązania
http://www.obd-codes.com/trouble_codes/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: