Audi A6 / A7 Klub Polska - Forum




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony Audi A6 Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl Opony samochodowe OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Opony Audi A6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
Opony
samochodowe
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Jakie paliwo do 3.0 tfsi
Autor Wiadomość
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 640 razy
Wiek: 27
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 11107
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-02-23, 12:18   

A w jaki niby sposób ma uszkodzić. Jeśli chip był robiony na 98, to po zalaniu 95 nie osiągnie danej mocy. Problem byłby gdybyś zalał paliwo lotnicze ;p .
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

kiler22 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Automat
Kod silnika: AHA
Imię: marek
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 14 Wrz 2016
Posty: 536
Skąd: poznań
Wysłany: 2019-02-23, 17:27   

jaki chip zwiększa stopień sprężania ??
Jeśli się nie zmienia to lanie 98 polepszy jedynie ...... rachunek ekonomiczny firmy sprzedającej paliwo
 
 
damos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Damos
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 1168
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-02-23, 17:59   

Stopień sprężania jest umownym wskaźnikiem finalnego ciśnienia w okolicach GMP. Nawet, gdybyś miał sprężanie 1:300 a początkowe ciśnienie byłoby 0,00001 atm to nie doszłoby do spalania stukowego. Chip może wpływać na ustawienie wielkości upustu w kompresorze i często wiąże się z wymiana kółka. To znowu powoduje większe ciśnienie początkowe, które mnożone jest przez stopień sprężania. Chip może również zmieniać moment zapłonu. To wszystko razem może być przesłanką dla stosowania paliwa 98.
Oryginalnie ten silnik jest zaprojektowany dla paliwa 95.
_________________
Gregor10 stage 2: 450KM/548Nm
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: