Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Osłony Audi A6 OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Osłony
przeciwsłoneczne
Regeneracja
turbosprężarki
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: mat1324
2019-01-06, 15:07
Gdzie moje 90° C.
Autor Wiadomość
konradkry77 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Konrad
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Paź 2018
Posty: 492
Skąd: Łódź
Wysłany: 2019-01-07, 16:56   

Błędu nie zarejestruje lecz będą za gorące spaliny leciały w dolot.
To znowu będzie zmieniało szybkość spalania paliwa.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 550 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 10136
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-01-07, 16:56   

Jak zablokujesz płyn, to auto będzie się też długo rozgrzewać :) . W początkowej fazie to EGR ogrzewa płyn, bo spaliny są od razu gorące, więc nie można od tak odłączyć z obiegu chłodniczki EGR.
 
 
Dawcioo 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI
Napęd: Quattro
Rok: 2008
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CDYC
Imię: Dawid
Wiek: 23
Dołączył: 23 Gru 2018
Posty: 32
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2019-01-09, 02:03   

Mam podobnie i jestem na etapie lokalizowania problemu, dodam ze temp oleju również spada podczas wolnej jazdy, dziś szalałem autem i temp oleju 90st ale na powrocie do domu już po 15km 72st. Temp zewnetrzna -5st a nawiew na 21st nastawiony
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
fUksmaN 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Damian
Dołączył: 26 Sie 2018
Posty: 11
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2019-01-18, 13:24   

Byłem u mechanika i stwierdził że skoro wcześniejsza wymiana termostatu nie pomogła to być może termostat "mały" (tak go nazwał) gdzieś przy skrzyni biegów. Co wy na to?
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 550 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 10136
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-01-18, 18:56   

Wydaje mi się, że nie mam tam żadnego termostatu, bo olej jest schładzany w głównej chłodnicy, a nie w dodatkowej, przez którą musi być regulowany przepływ cieszy przez mały termostat.

[ Dodano: 2019-01-18, 18:58 ]
W poliftowym 3.0 TDI wystarczy wymienić główny termostat oraz ten przy EGR i musi być dobrze <lol> .
 
 
yarowsc 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Automat
Kod silnika: CDUD
Imię: Jarek
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 10 Sie 2017
Posty: 726
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2019-01-20, 13:12   

fUksmaN napisał/a:
Byłem u mechanika i stwierdził że skoro wcześniejsza wymiana termostatu nie pomogła to być może termostat "mały" (tak go nazwał) gdzieś przy skrzyni biegów. Co wy na to?


ten tzw. przez mechanika "mały", to termostat przy chłodnicy EGR. wymienisz, będzie ok. kilka postów wyżej opisałem
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
pelonek1 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Przemek
Dołączył: 23 Gru 2018
Posty: 237
Skąd: Warmia
Wysłany: 2019-01-20, 13:39   

Kiedyś miałem taki sam problem w innym aucie. Wymieniłem czujnik temp. płynu chłodniczego i wszystko wróciło do normy.
 
 
fUksmaN 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Damian
Dołączył: 26 Sie 2018
Posty: 11
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2019-01-25, 14:44   

Autko od mechanika odebrane, wymieniony termostat "mały", portfel szczuplejszy o 360zl, ale 90° jest <okok> dziękuję za rady <lol>
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 550 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 10136
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-01-25, 17:29   

Mówiliśmy, że to jego wina :) .
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
konradkry77 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Konrad
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Paź 2018
Posty: 492
Skąd: Łódź
Wysłany: 2019-02-05, 19:15   

A czy w BMK jest też ten termostat ?
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 550 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 10136
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-02-05, 19:22   

Ten termostat jest tylko w polifcie.
 
 
idek 


Model: Allroad C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Jarosław
Dołączył: 16 Paź 2017
Posty: 20
Skąd: Polska
Wysłany: 2019-08-14, 08:50   

mat1324 napisał/a:
To jest plastikowe :) . Jak ściągniesz osłonę silnika, to widać ten termostat.

mat1324 czy da radę wymienić ten termostat bez spuszczania plynu? (zakleszczając przewód na wyjściu i wejściu?)
Testowaleś może?
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
yarowsc 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Automat
Kod silnika: CDUD
Imię: Jarek
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 10 Sie 2017
Posty: 726
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2019-08-14, 10:14   

lepiej płyn spuścić. płytę spod silnika demontujesz, ściągasz przewód dolny chłodnicy z rury metalowej która do silnika idzie i możesz zabierać się za wymianę
_________________
K 1300 S
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: