Audi A6 / A7 Klub Polska - Forum




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony Audi A6 Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl Opony samochodowe OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Opony Audi A6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
Opony
samochodowe
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: tomekkk1
2013-08-06, 18:43
Dobór Anteny do CB radia...
Autor Wiadomość
MISIEK_A6
[Usunięty]

Wysłany: 2008-09-06, 23:53   Dobór Anteny do CB radia...

Witam! Mam Radio COBRA... chciałbym kupić do niego jakąś fajna antene... Obecnie mam HUSTLERA ale chce go sprzedać (Opis w Dziale "Moje Ogłoszenia") Zamierzam kupić sobie Antene Presidenta... Długość 1,5m... Macie moze jakies doświadczenie czy dobrze ze soba wspołpracuja??
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

mawrick 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Tiptronic
Imię: sebastian
Pomógł: 22 razy
Wiek: 36
Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 242
Skąd: radom
Wysłany: 2008-09-07, 08:19   

kolego to jest ta cobra z marketu jezeli tak to nie ma sensu pchac do tego anteny presidenta
_________________
QUATTRO
 
 
Darek 2.5tdi 



Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 247
Skąd: Warszawa/Kutno
Wysłany: 2008-09-07, 11:13   

mawrick ma rację, lepiej zainwestować w porządne radio i mieć słabą antenę niż wywalić kasę na antenę która i tak będzie pracowała na 1/4etatu z racji możliwości radia. Co do anteny to oczywiście twoja sprawa ale president ma drogie anteny. Mam porównanie między texasem presidenta i gamma sirtela i obecnie texas leży na półeczce a ja śmigam z gammą.
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

MISIEK_A6
[Usunięty]

Wysłany: 2008-09-07, 14:55   

Ja mam Cobre taką ,że wszystko jest w "szczekaczce" (wyświetlacz,przełanczanie kanałów,reduktor szumów itd) za to radio dałem duże pieniądze... ale chciałem mieć właśnie takie małe żeby mozna było schowac w podłokietnik i żeby nie było go widać... Radio sie sprawuje bardzo dobrze, super współgra z antena HUSTLER 1m (rekord około 12km). Ale podobaja mi sie takie dłuższe antenki np.1.5m w szczególności PRESIDENTA z taką grubą cewka... Chodzi mi tylko o to czy będa ze soba dobrze współdzialać. Pozatym co z tego ,że wymienie radio na np. PRESIDENT-a Skoro wiekszość CB MOBIL-ów w Polsce jezdzi na kiepskich radiach...

Ps. Co sądzicie o tej antenie ML-145 SIRIO
 
 
MISIEK_A6
[Usunięty]

Wysłany: 2008-09-07, 15:52   

Chyba sie skusze na nią :) Dlugość mi nie przeszkadza :)
 
 
mawrick 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Tiptronic
Imię: sebastian
Pomógł: 22 razy
Wiek: 36
Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 242
Skąd: radom
Wysłany: 2008-09-07, 17:20   

MISIEK_A6 napisał/a:
Ps. Co sądzicie o tej antenie ML-145 SIRIO


kolego mam taka antene i ci powiem ze jest warta swojej ceny sprawuje sie bardzo dobrze wolalbym kupic ja niz presidenta za dwa razy tyle
_________________
QUATTRO
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

Dominio2.8 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 179
Skąd: PETERBOROUGH
Wysłany: 2008-09-07, 23:17   

kolego ML-145 + uniden 510 miałem taki zestaw i ciągnął spokojnie do 15 km aż sam się dziwiłem ale prawda i koniec z mandatami
_________________
AUDI A6 Z KIERA Z PRAWEJ STRONY www. a6 uk.pl
 
 
MISIEK_A6
[Usunięty]

Wysłany: 2008-12-07, 10:19   

Powracam do tematu... Sprzedałem swoje Radio COBRA... Gdyż po kupie tej antenki Sirio ML-145 nie wspołgrała zbyt dobrze... Max ile moge wydać to 350zł i nie chcialbym żadnych TTI,Alanów,Midlandów...
 
 
mawrick 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Tiptronic
Imię: sebastian
Pomógł: 22 razy
Wiek: 36
Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 242
Skąd: radom
Wysłany: 2008-12-07, 10:34   

kolego moge ci polecic uniden520xl mam takie u siebie i naprawde daje rade do tego mam antenke ml145 na stale i daje rade zadnych szumów itp
_________________
QUATTRO
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

MISIEK_A6
[Usunięty]

Wysłany: 2008-12-07, 10:39   

No tak, ale uniden nie ma homologacji :-? pozatym chce radio z automatycznym SQ bo w moim poprzednim radyjku strasznie mnie to denerwowało to krecenie i tak czy siak byly szumy :-x A co myślisz o tym radyjku co podałem link do niego? <ok>
 
 
mawrick 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Tiptronic
Imię: sebastian
Pomógł: 22 razy
Wiek: 36
Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 242
Skąd: radom
Wysłany: 2008-12-07, 10:50   

tak szczerze to ci powiem ze nie wydalbym tyle na radio w tej cenie kupisz juz presidenta jonnego
a co do sq ja mam tak ustawione u siebie ze juz nie pamietam kiedy nim krecilem a odbiera czysto i glosno i dletego moge ci go polecic
_________________
QUATTRO
 
 
MISIEK_A6
[Usunięty]

Wysłany: 2008-12-07, 10:57   

No tak... Tylko ja moge je mieć za 350zł a Presidenta ne pewno za 350zł nie kupie :(
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

mawrick 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Tiptronic
Imię: sebastian
Pomógł: 22 razy
Wiek: 36
Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 242
Skąd: radom
Wysłany: 2008-12-07, 11:04   

przemysl to sobie dokladnie a co zrobisz jak nie spelni to twoich oczekiwan??
mialem juz raz taki problem nie chcialo mi sie za kadym razem jak wysiadam z autka chowac cb wiec kupilem sobe intek h520 plus i tez niby mialo miec takie bajery i inne gadzety a tak naprawde mialem go tylko tydzien i sprzedalem bo nie dosc ze zasieg lipa to i ta plynna regulacja szumow tez do bani a teraz mam unidena od 3 miesiecy i smigam z nim wszedzie i nie ma zadnych problemow zreszta niech sie wypowie ktos jeszcze na temat tego radyjka to sobie porownasz opinie
_________________
QUATTRO
 
 
MISIEK_A6
[Usunięty]

Wysłany: 2008-12-07, 11:16   

Tak, a co z psiarnią? Ponoć te unideny nie maja homologacji... I co jak psiarnia przyuważy? Np. Przy kontroli? Albo Przy kontroli przez Celników.. Przeciez maja prawo przeszukać auto jak maja jakis donos ze ktos cos przemyca... Zreszta jakis kolega wypowiadał sie na forum ,że go złapali... Wiecie dobrze ,że w polsce Psiarnia patrzy tylko na to co jest zakazane a my czyli uzytkownicy dróg to robimy Tyu przyciemniane szyby itd... Oni sa na to szczególnie wyczuleni..
 
 
mawrick 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Tiptronic
Imię: sebastian
Pomógł: 22 razy
Wiek: 36
Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 242
Skąd: radom
Wysłany: 2008-12-07, 11:24   

no mnie kontrolowali juz kilka razy i jakos nikt sie do tego nie przyczepil po za tym radyjko jest tak zamontowane ze go nie widac a glosnik pod podlokietnikiem i narazie mam spokoj a jak juz sie ktos przyczepi wtedy bede sie martwil a po za tym gdy kupowalem radyjko dostalem jakąś deklaracje zgodnosci czy jak sie to nazywa i gosc w sklepie nic nie mowil ze nie ma homologacji a kupowalem je w serwisie motorolli w radomiu
_________________
QUATTRO
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: