Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl Opony samochodowe OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
Opony
samochodowe
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[BDV 2.4 170 KM + LPG] ciężko pali na zimnym
Autor Wiadomość
Audi_Silesia 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Multitronic
Imię: Mariusz
Dołączył: 25 Lip 2018
Posty: 8
Skąd: Bytom
Wysłany: 2019-06-26, 10:11   [BDV 2.4 170 KM + LPG] ciężko pali na zimnym

Witam wszystkich.
Pojawił mi się ostatnio problem taki, że muszę kręcić dłużej (około 5 sekund) zanim silnik załapie. Dzieje się tak na zimnym silniku. Natomiast na silniku rozgrzanym odpala odrazu, ale za to po chwili obroty silnika spadaja tak, że auto gaśnie jeżeli nie dodam mu odrobinu gazu.
Auto posiada instalację LPG STAG 300 ( była serwisowana kilka miesięcy temu, nowe wstryskiwacze itp.)
VAG nie pokazuje błędów.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
maly81 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BDV
Imię: janek
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Lis 2013
Posty: 269
Skąd: białystok
Wysłany: 2019-07-02, 22:00   

blok 32 ?
 
 
Audi_Silesia 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Multitronic
Imię: Mariusz
Dołączył: 25 Lip 2018
Posty: 8
Skąd: Bytom
Wysłany: 2019-08-16, 18:49   

jak sprawdzić blok 32, na VCDS-Lite jest tylko do 25-tego bloku a inny VCDS nie działa
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
zwonko 


Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Dominik
Pomógł: 31 razy
Wiek: 31
Dołączył: 02 Lut 2017
Posty: 770
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2019-08-17, 13:03   

Logi i jeszcze raz logi. VCDS musi być i to pełny do logów
 
 
veedo 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: BDV
Imię: Wojciech Giez
Wiek: 35
Dołączył: 04 Wrz 2015
Posty: 4
Skąd: Londyn-Biała Podlaska
Wysłany: 2019-08-23, 12:56   [BDV 2.4 170 KM] Auto nie chce odpalić, pompa paliwa

Witam,
Ostatnio napotkała mnie niemiła usterka, po zatankowaniu do pełna auto nie odpaliło na stacji benzynowej, po 10 minut zaskoczyło i jeździło przez kilka dni. Teraz auto już nie odpala w ogóle, stoi na parkingu i liczy na naprawę, próbuję zdiagnozować co się stało i otrzymałem sugestie żeby sprawdzić pompę paliwa.
Na bezpieczniku numer 28 i 29 nie pojawia się napięcie po przekręceniu kluczyka, a z tego co wiem przed nimi jest przekaźnik 372 który dzisiaj spróbuję sprawdzić czy nie jest uszkodzony.
W diagramie znalezionym w sieci jest jeszcze bezpiecznik numer 34 podpięty pod ten przekaźnik i co mnie dziwi, że na nim jest napięcie 3.45v, czy to nie jakaś anomalia? Czy nie powinno być 0v tak jak wszędzie? Przy wyjętym bezpieczniku 34, napięcie 3.45v jest od drugiej strony, a nie od przekaźnik (przekaźnik jest aktualnie wyjęty).
Z góry dziękuję za podpowiedzi.
 
 
chrynol 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AJK
Imię: Adam
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 76
Skąd: szczecin
Wysłany: 2019-08-24, 16:59   

przekaznik jest za bezpiecznikiem a nie przed...
czyli jak nie ma napiecia na bezpieczniku to na przekazniku tym bardziej...
podlacz kompa i sprawdz bledy, czy nie ma bledu czujnika polozenia walu G28...
uszkodzony G28 odcina napiecie pompy aby nie mozna bylo odpalic...
sproboj na zaciag...powinien odpalic jesli masz manual...
ew. jesli jest gaz...awaryjnie na gazie tez powinien odpalic...
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
veedo 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: BDV
Imię: Wojciech Giez
Wiek: 35
Dołączył: 04 Wrz 2015
Posty: 4
Skąd: Londyn-Biała Podlaska
Wysłany: 2019-08-28, 17:03   

To automat bez gazu, właśnie w tym moim wypadku przekaźnik jest przed bezpiecznikiem,być może niektóre modele tak mają(?). Na przekaźniku napięcie jest, przekaźnik sprawdzony i działa, różnica taka, że przy rozruchu napięcie 12v pojawia się też na bezpieczniku, nie pojawia jedynie kiedy przekręcony jest kluczyk na zapłon.
Błędy które się pojawiły to P1602, P1128 i P1130 :) .
Pompa na krótko też nie kręci więc wygląda na to że jest uszkodzona, a czy coś jeszcze to okaże się jak przyjdzie już nowa.



08.09.19r - Pompa wymieniona, auto znowu na chodzie. Błędy usunięte i już nie wróciły.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: