Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl Opony samochodowe OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
Opony
samochodowe
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Audi A6 C7 Allroad 3.0BiTDI
Autor Wiadomość
leszekmw 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0.TDI 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2014
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CGLC
Imię: Leszek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 413
Skąd: lublin
Wysłany: 2019-08-01, 12:14   

czyli że spolerowali szybke i okleili czy tylko oklejają ?
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Bezan 


Model: Allroad C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 320KM
Napęd: Quattro
Rok: 2017
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CVUA
Imię: Marcin
Dołączył: 12 Sty 2019
Posty: 29
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-08-01, 12:15   

Tak, jak napisałem w poście. Polerka + oklejenie PPF.
 
 
leszekmw 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0.TDI 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2014
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CGLC
Imię: Leszek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 413
Skąd: lublin
Wysłany: 2019-08-01, 13:14   

dziękuje uprzejmie za pomoc .
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Bezan 


Model: Allroad C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 320KM
Napęd: Quattro
Rok: 2017
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CVUA
Imię: Marcin
Dołączył: 12 Sty 2019
Posty: 29
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-08-10, 16:28   

Dzisiaj z okazji 30 000 Audi było w ASO na: przeglądzie okresowym, wymianie oleju oraz filtra paliwa.
W drodze powrotnej dolane do paliwa Archoil AR6400-D MAX a do oleju Archoil AR9100.
We własnym zakresie wymieniłem od razu filtr powietrza i kabinowy.
Auto gotowe na kolejne 10k km do kolejnych wymian :)



Długookresowa średnia mi się nieco uspokoiła i jest ~8,5 l/100km.
Teraz mam nadzieję wejdzie wreszcie PPF na fron + ceramika. Dobrze by było zabezpieczyć lakier póki nie ma jeszcze żadnych odprysków.

Co do samego przeglądu to porównując do Mazdy brakuje mi tutaj informacji dla klienta. Stan klocków jedynie "na oko", stanu akumulatora też nie sprawdzają bo niby auto samo to kontroluje. Za to mam sprawdzoną wysokość bieżnika i temperaturę zamarzania... Dla mnie jest to bardziej pro forma niż cokolwiek dający mi przegląd ale cóż... podobno takie wytyczne/standardy Audi.

Auto w dalszym ciągu cieszy przy każdej trasie :)
 
 
damos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Damos
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 1140
Skąd: Wrocław

Wysłany: 2019-08-12, 12:45   

Bezan napisał/a:
Stan klocków jedynie "na oko"
Możesz zażyczyć sobie demontażu klocków i dokładnego pomiaru - będzie to kosztować pewnie ze 100 PLN za koło.
Bezan napisał/a:
stanu akumulatora też nie sprawdzają bo niby auto samo to kontroluje
I to jest prawda. Sposób i prędkość rozładowania są stale kontrolowane przez elektronikę i na tej podstawie ocenia stan akumulatora. Komputer zna też:
- producenta akumulatora (varta, Bosh itp)
- typ akumulatora(zwykły, AGM)
- pojemność akumulatora (ie: 80Ah, 120Ah)
- czas od zamontowania w aucie (po wymianie informuje się system zarządzania energią, że ma nowy akumulatopr "od teraz"))
dane te trzeba wprowadzić przy zmianie akumulatora. Do typu i stanu akumulatora dostosowuje sposób ładowania (jak często, jak dużym prądem, jaki poziom rozładowania dopuszcza i kiedy odcina resztę elektroniki aby zapobiec nadmiernemu rozładowaniu).
Dlatego właśnie wymiana akumulatora na nowy musi być "dopełniona" podłączeniem komputera i w prowadzeniem danych między innymi o wymianie akumulatora na taki sam, lecz nowy lub wymianie na akumulator o innej pojemności lub o innym typie. Inaczej system zarządzania energią będzie traktować nowy akumulator w "zły sposób" i jest ryzyko, że szybko go wykończy.

Przykłądowy screen z VCDS'a:


Przykładowe video a OBDEleven:
https://www.youtube.com/watch?v=Z-WAcc40ma0

To już nie są czasy "starych" systemów ładujących "w ciemno".
_________________
Gregor10 stage 2: 450KM/548Nm
 
 
Bezan 


Model: Allroad C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 320KM
Napęd: Quattro
Rok: 2017
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CVUA
Imię: Marcin
Dołączył: 12 Sty 2019
Posty: 29
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-11-30, 18:06   

Niedawno nadszedł czas na zaplanowane już wcześniej doposażenie auta w Night Vision oraz hak. Wszystko na 100% oryginalnych częściach, zakodowane jak fabrycznie. Teoretycznie elementy z aut potestowych ale praktycznie są one nowe :)




Realizacja w vagsystems.com
( www.facebook.com/vagsyste...412934968880489 )

Hak jeszcze nie był wykorzystywany. Jedynie sprawdzone piny i przy nie do końca wpiętym / wypiętym jest odpowiedni komunikat na liczniku.

Night Vision widzi dopiero od ~6-8m przed autem przez umiejscowienie kamery i pewnie samą jej konstrukcję. Działania Night Vision + Matrix gdzieś między miastami jeszcze nie miałem okazji sprawdzić. Jednak ludzi bardzo szybko wyłapuje i oznacza. Raz wieczorem "piknął" i oznaczył na czerwono człowieka idącego dość niebezpiecznie blisko na wąskiej drodze. Początkowo dość sceptycznie podchodziłem do systemu - nie mając go. Teraz jednak dostrzegam jego plusy i jeśli ktoś ma możliwość polecam jak najbardziej.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
DominikA6C6 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 333KM
Napęd: Quattro
Rok: 2017
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CREC
Imię: Dominik
Wiek: 39
Dołączył: 24 Paź 2013
Posty: 73
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2019-12-01, 19:54   Nokto

Super autko...jaki koszt za kompleksowe zamontowanie noktowizora...
 
 
Bezan 


Model: Allroad C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 320KM
Napęd: Quattro
Rok: 2017
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CVUA
Imię: Marcin
Dołączył: 12 Sty 2019
Posty: 29
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-12-01, 21:24   

DominikA6C6, najlepiej odezwij się do vagsystems.com
Zależy czy musisz zmieniać licznik czy nie. U mnie licznik obsługiwał już wszystkie możliwe funkcje.
Być może jeszcze od czegoś zależy koszt, więc nie chcę rzucać tu konkretnymi kwotami.

[ Dodano: 2019-12-08, 09:37 ]
Zrobiona kolejna modyfikacja, której nie zobaczymy ani z zewnątrz ani wewnątrz - kompletne wyciszenie.
Czy Audi A6 Allroad tego potrzebowało? Powiedziałbym, że jeśli chodzi o hałas było dość podobnie (pomijając szyby, które w A6 są akustyczne) było w Mazda 6 po kompletnym wyciszeniu. W A6 podczas jazdy po naszych betonowych autostradach czuć było lekkie wpadanie w rezonans i jazda super komfortowa nie była. Do tego, standardowo jak w chyba każdym aucie, głośno było z nadkoli.

Po długich rozmowach i analizie realizacji firm z całej Polski wybór padł na lokalną firmę: Ciche-Auto.pl
Link: https://www.facebook.com/...860612154355344



Jedyną opcją w tym przypadku było pełne wyciszenie w pakiecie maksymalnym (Ultimate).
Po tygodniu auto było gotowe do odbioru i pomiaru. Na plus na pewno same warunki pracy. Niemal sterylny porządek, specjalnie przygotowane miękkie półki, maty ochronne. To wszystko powoduje, że odbierając auto mamy pewność, że w wyniku pracy nie powstaną żadne uszczerbki wizualne :)

Szybkie podsumowanie:
- przy prędkościach miejskich jest niemal kompletna cisza - jak na postoju
- największym szokiem (a tak na prawdę celem) był efekt wyciszenia nadkoli. Według mnie hałas zmniejszony o ponad 50%. Wcześniej wyraźnie to słyszałem i było uciążliwe. Teraz ledwo co słychać.
- dzięki prośbie o maksymalną pracę przy drzwiach granie audio B&O również uległo znacznej poprawie. Głębsze niskie i średnie tony.
- całościowe wyciszenie spowodowało, że nawet jazda po "niemieckich autostradach" nie zmusza nas do podnoszenia głosu podczas rozmowy między rzędami. Hałas przesunięty o kilkadziesiąt km/h


"Jednym zdaniem":
Podczas pomiaru po wyciszeniu wyszło, że z wszystkich pomiarów jakie firma zrobiła przy prędkości 130 km/h jest to najcichsze auto jakie od nich wyjechało. Według mnie zabieg ten jest jak najbardziej adekwatny nawet dla aut premium (być może ultra luksusowe już się w teorię nie łapią). Fabryczne wyciszenie jest symboliczne i na prawdę jest jeszcze pole do popisu dla takich firm. W większości musi to być praca ręczna, więc podczas produkcji nie ma na to czasu.
Jestem w 100% zadowolony z realizacji. Jeździłem wieloma autami ale takiej ciszy wewnątrz jeszcze nigdzie nie było.
Czy masz auto za 20 czy 500 tys. myślę, że warto dobrać akceptowalny dla siebie cenowo pakiet. Wiadomo, że w autach wyższych segmentów koszty są nieco wyższe i efekty już nie takie spektakularne. Niemniej jeśli uważasz, że w Twoim aucie na trasie jest cicho to wiedz, że może być jeszcze o wiele lepiej! :)
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 591 razy
Wiek: 27
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 10758
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-12-08, 14:15   

A koszt?
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Bezan 


Model: Allroad C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 320KM
Napęd: Quattro
Rok: 2017
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CVUA
Imię: Marcin
Dołączył: 12 Sty 2019
Posty: 29
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-12-08, 14:20   

mat1324, aktualnie cennik prezentują na stronie: https://ciche-auto.pl/cennik/
 
 
bakutomek 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 TDI 190KM
Napęd: FWD
Rok: 2015
Skrzynia: S-tronik
Imię: Tomek
Dołączył: 08 Lut 2019
Posty: 40
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2019-12-08, 19:39   

Szczerze mówiąc nie jestem zwolennikiem takich modyfikacji... rozbierając prawie cale wnętrze samochodu żeby mieć trochę ciszej i płacić za to prawie 8 klocków... taki demontaż to zawsze wiąże się z tym ze coś się urwie, porysuje, naderwie, zle spasuje itp. Z całym szacunkiem do firmy która to robi ale nie wieże ze znają każda markę, model i wiedza jak zdemontować cale wnętrze bez uszkodzeń i urwania czegoś. Jeżdzę tez A6 kombi z szybami dzwiekoszczelnymi i jak dla mnie wyciszenie jest ok. Nie dla mnie takie polepszenie fabryki :)
  
 
 
Bezan 


Model: Allroad C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 320KM
Napęd: Quattro
Rok: 2017
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CVUA
Imię: Marcin
Dołączył: 12 Sty 2019
Posty: 29
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-12-08, 20:01   

bakutomek, oczywiście każdy ma swoje zdanie w temacie :) Moje jest takie, że fabryka w temacie wyciszenia nie robi wszystkiego co można by było. Mam to sprawdzone i na Mazda 6 (2014) i teraz na A6.
Nie mówimy tu o demontażu deski rozdzielczej. Tam owszem coś by mogło pójść nie tak. Demontaż plastików osłonek, foteli czy też wykładziny podłogi to raczej nic super inwazyjnego. Jestem pewien, że do każdej marki są instrukcje serwisowe jak to rozbierać. Jeśli firma działa tylko w tym zakresie to dostęp do tych informacji to podstawa. Prawdę mówiąc to wiem, że mają sporo zleceń właśnie by poprawić spasowanie w autach, które powinny być premium. Zapewne kwestia know-how gdzie co włożyć z materiałów by elementy nie ocierały o siebie.
Urwanie, porysowanie, naderwanie to na pewno coś co może być w firmie garażowej. U mnie nic takiego nie ma miejsca - a bardzo szczegółowo wszystko zostało sprawdzone przed i po.

Polecam poczytanie komentarzy/opinii po wykonaniu takich usług. Dowolnie wybranej firmy zajmującej się tym profesjonalnie :)
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
leszekmw 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0.TDI 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2014
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CGLC
Imię: Leszek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 413
Skąd: lublin
Wysłany: 2019-12-09, 09:16   

Bezan jeżeli chodzi o hałas z nadkoli to w dużym stopniu jest to wina jakości opon a przede wszystkim ich szerokości..
generalnie zajmuję sie oponami zawodowo i podobno coś tam nawet mam o tym pojęcie ale sam byłem w szoku kilka tygodni temu..
miałem napisać w dziale o oponach ale dużo pracy ostatnio / sezon / no i jakoś to schodzi.
zrobiłem 3 tygodnie temu eksperyment.. sam jeżdżę na 225/55/17 , ponieważ chciałem w tym roku trafić/dobrać jakąś większa felgę dodzierałem w tym roku ori micheliny primacy 3 , które nawiasem mówiąc świetnie trzymają mimo już znacznego zużycia / mam kilka e-sek w codziennej drodze do pracy gdzie można wypróbować trzymanie opon i samochodu / . michelinek jednak zaczął już mi szumieć i zaczęło mnie to wkurzać powoli.
ale i tak według mnie C7 jest świetnie wyciszona , mimo że ja mam tylko przednia szybę akustyczną no i silnik taki sobie.. ;) . hałas dobiega tylko z nadkoli przednich... . musze coś z nimi zrobić w końcu..
mój kolega/klient ma c7 , założyliśmy z 3 miesiące temu do niego 19 w 255 GY ass.3 więc jedną z najcichszych opon..
jemu założyłem już zestaw zimowy a do siebie założyłem sobie jego komplet żeby sobie pojeździć i porównać jak jest..
no niestety szok..jakaś masakra..hałas z opon niesamowity..co najdziwniejsze pierwszy raz usłyszałem koła z tyłu , i to dość wyraźnie..
nie przypuszczałem że jest aż taka różnica przy szerokich oponach
opony nówki , przejechane z 3 tys km, osobiście jestem wyleczony z takich rozmiarów .. :)
a za nadakola przednie sie wezmę na wiosnę ..obiecuję sam sobie .. , wystarczy wykleić je jakaś mata z gsm , ewentualnie jeszcze trysnąć barankiem w aerozolu i powinno być git..
ewentualnie oddać auto do kompleksowego wyciszenia , bo tylko takie ma sens .
ale to jak już wiecie niezła kasa..może jakbym miał nówkę i miał nią jeździć z 10lat minimum to bym sie skusił..
 
 
damos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Damos
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 1140
Skąd: Wrocław

Wysłany: 2019-12-09, 14:06   

bakutomek napisał/a:
Szczerze mówiąc nie jestem zwolennikiem takich modyfikacji...
Każdemu według potrzeb :) Ja się ciesze, że ludzie robią takie rzeczy - będziesz mieć więcej opcji na wypadek zbliżonej potrzeby.
bakutomek napisał/a:
aki demontaż to zawsze wiąże się z tym ze coś się urwie, porysuje, naderwie, zle spasuje itp. Z całym szacunkiem do firmy która to robi ale nie wieże ze znają każda markę, model i wiedza jak zdemontować
Rozbierałem już kilka swoich aut prowadząc różne wiązki do różnych urządzeń i wiem, że "know-how" ma ogromne znaczenie. Ja "pałowałem się" z jakimś elementem 3h - bo nie chciałem nic zepsuć, a fachowcy demontują to w 5 sekund i tez nie jest zepsute :) Widziałem na własne oczy. W danej marce te same patenty są stosowane przez wiele lat. A patenty, jakie stosuje np. BMW (Audi pewnie też) w mocowaniach boczków drzwi lub elementów tapicerki są imponujące. To wynik dziesięcioleci doświadczeń z dążenia do wysokiej jakości.
Rozwiązania, jakie stosują (rodzaj plastiku dla kołka/gniazda, kształt ślizgaczy/zatrzasków, kąt pochylenia ślizgu przy wkładaniu/wyjmowaniu, przewidziana ugięcie podczas dociskania/zatrzaskiwania) budzi czasem podziw :) To wszystko później działa, choć na pierwszy rzut oka pomyślisz, że nie powinno :)
Niewiarygodne, że to przy takiej ilości mocowań trzyma sztywność, nie skrzypi i da się ponownie zamontować bez wymiany spinek: trzeba tylko wiedzieć, jak demontować i montować.

Faktem jest, że demontaż podsufitki zawsze mnie stresuje - bo to delikatna materia i łatwo coś "załamać" <stres>
_________________
Gregor10 stage 2: 450KM/548Nm
  
 
 
DominikA6C6 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 333KM
Napęd: Quattro
Rok: 2017
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CREC
Imię: Dominik
Wiek: 39
Dołączył: 24 Paź 2013
Posty: 73
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2019-12-10, 21:16   Wyciszenie

Nie wiem jak diesel ale ja mam benzyne 3.0T i uwazam ze nie ma co wyciszac, wczesniej mialem q5 w dieslu i jakos glosno nie bylo zalezy co kto ma na mysli pod wzgledem ciszy....ale nalezy pamietac ze wyciszenie wiaze sie ze wzrostem wagi 💪 ale kazdy modzi tak zeby bylo fajnie
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: