Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony i felgi Audi A6 OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Felgi Audi A6
Regeneracja
turbosprężarki
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[ALL] Prośba do użytkowników multitroników.
Autor Wiadomość
holekpiotr 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CCAA
Imię: Piotr
Pomógł: 12 razy
Wiek: 38
Dołączył: 26 Gru 2008
Posty: 391
Skąd: Głogów
Wysłany: 2009-12-01, 07:38   

paw1972 napisał/a:
Twoja skrzynia ma oznaczenie GJT

Według wlepki i VINu mam skrzynię GJS

paw1972 napisał/a:
wersji z 7 lamelkami

po naprawie u Sopa SERWIS już 7 a było rzekomo 6, chyba że mnie w konia zrobił

paw1972 napisał/a:
masz silnik BDG) oraz z funkcją S

zgadza się

paw1972 napisał/a:
jeżeli się nie mylę, ale twoje auto to model pomiędzy czerwiec 2003 a maj 2004.

29.03.2003

Teraz to już zgłupiałem, bo fachman w serwisie SOPA powiedział m,i że skrzynia ma założony nowy model kostki, która była stosowana od 2004.
Czyli co?? robiony był już w DE ??
Po sprawdzeniu go przed kupnem w serwisie AUDI po VINie, gościu nic nie mówił że była robiona lub wymieniana skrzynia.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
paw1972 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 155KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Multitronic
Pomógł: 2 razy
Wiek: 46
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 184
Skąd: Kołobrzeg/Bristol
Wysłany: 2009-12-01, 10:31   

holekpiotr napisał/a:
paw1972 napisał/a:
Twoja skrzynia ma oznaczenie GJT

Według wlepki i VINu mam skrzynię GJS

paw1972 napisał/a:
wersji z 7 lamelkami

po naprawie u Sopa SERWIS już 7 a było rzekomo 6, chyba że mnie w konia zrobił

paw1972 napisał/a:
masz silnik BDG) oraz z funkcją S

zgadza się

paw1972 napisał/a:
jeżeli się nie mylę, ale twoje auto to model pomiędzy czerwiec 2003 a maj 2004.

29.03.2003

Teraz to już zgłupiałem, bo fachman w serwisie SOPA powiedział m,i że skrzynia ma założony nowy model kostki, która była stosowana od 2004.
Czyli co?? robiony był już w DE ??
Po sprawdzeniu go przed kupnem w serwisie AUDI po VINie, gościu nic nie mówił że była robiona lub wymieniana skrzynia.


Wg. tego co zobaczyłem wychodzi, że masz 7 lamelek, a program dla skrzyni 7-lamelkowej GJT. Jeżeli masz GJS to powinieneś mieć 4B1 910 155 J. Faktycznie skrzynia GJS była wstawiana do BDG od 02.2003 do 05.2003. Możliwe - na twoje szczęście ;-) ,że skrzynia miała już wcześniej robiony serwis w ASO i poprawili w niej co nie co, stąd te różnice - to tylko na duży +.
pozdr.
ps. z tą kostką to chyba chodziło mu o kostkę przy skrzyni (duża okrągła wtyczka w górnej tylnej części skrzyni widoczna ponad katalizatorem) - posiadają więcej pinów oraz inna instalację i komputer (w modelach z 2004 roku). Ja dostałem taki pakiet w zamian starego z 2002 r. i jest super :-P
_________________
2.5 TDI AYM 2002
 
 
holekpiotr 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CCAA
Imię: Piotr
Pomógł: 12 razy
Wiek: 38
Dołączył: 26 Gru 2008
Posty: 391
Skąd: Głogów
Wysłany: 2010-01-20, 21:13   

A co o tym sądzisz?? Znalazłem to w ELSA w dziale "instrukcje przeglądów"
Jest tam jeszcze rysunek gdzie i którą śrubę odkręcić. Nie wiem tylko dlaczego olej ma oznaczenie 190 a nie 180 bo wydaje mi się że ja taki miałem zalewany.

Skrzynia biegów multitronic 01J

– Wykręcić korek wlewu oleju w celu sprawdzenia oleju przekładniowego -patrz strzałka-.
– Sprawdzić poziom oleju za pomocą wykonanego własnoręcznie narzędzia pomocniczego, np. zagiętego drutu.
t Wartość wymagana: poziom oleju 8,5 mm poniżej dolnej krawędzi otworu wlewu oleju
Wskazówkat Jeżeli poziom oleju znajduje się poniżej podanego zakresu, sprawdzić szczelność napędu osi (naprawa). Nie wystarczy tylko uzupełnienie oleju.
t Jeżeli napęd osi jest szczelny, uzupełnić olej przekładniowy olejem przekładniowym dla skrzyni biegów multitronic -G 052 190 A2-.
– Wkręcić korek wlewu oleju.

Moment dokręcenia Nm
?ruba zamykająca 20
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
paw1972 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 155KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Multitronic
Pomógł: 2 razy
Wiek: 46
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 184
Skąd: Kołobrzeg/Bristol
Wysłany: 2010-01-24, 23:01   

Olej z końcówką 190 służy do uzupełnienia poziomu płynu w dyferencjale.
pozdr.
_________________
2.5 TDI AYM 2002
 
 
pinio 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Multitronic
Wiek: 38
Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 49
Skąd: Małopolska Irlandia
Wysłany: 2010-01-25, 15:19   

paw jak zrobić logi dynamiczne w multi bo chyba mi turbo pada i pasuje zrobić ale jak morze ty mi pomożesz :lol:
 
 
paw1972 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 155KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Multitronic
Pomógł: 2 razy
Wiek: 46
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 184
Skąd: Kołobrzeg/Bristol
Wysłany: 2010-01-25, 15:58   

pinio napisał/a:
paw jak zrobić logi dynamiczne w multi bo chyba mi turbo pada i pasuje zrobić ale jak morze ty mi pomożesz :lol:

pinio ;-) załącz funkcję tiptronik i ustal jazdę na trzecim biegu, przytrzymaj na 1500 obr./min i jak twój pasażer, który będzie trzymał lapka będzie gotowy do rozpoczęcia logowania - wciśnięcia start - to wciśnij pedał gazu stanowczo, ale tak, abyś nie wcisnął kick down-a (abyś nie zredukował biegu). Dojedź obrotami do max. 4000 tys. i zatrzymaj logowanie - nie katuj mocniej silnika. Ja logowałem gdzieś do okolic 3800 + obr./min. Upewnij się tylko, że jechałeś cały czas na 3-cim biegu. Pamiętaj o dobrze nagrzanej motorowni do dynamicznych.
pozdr. ;-)
_________________
2.5 TDI AYM 2002
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
pinio 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Multitronic
Wiek: 38
Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 49
Skąd: Małopolska Irlandia
Wysłany: 2010-01-25, 20:16   

Dzięki PAW <ok>
 
 
fassi1 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Imię: Krzysztof
Pomógł: 39 razy
Wiek: 38
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1911
Skąd: Luton/UK
Wysłany: 2010-01-26, 20:55   

2.4 AML
Skrzynia EZF bez funkcji S
Data: 06/2000

Do tego 2 foty ze zrzutu ekranu z vaga (silnik, skrzynia).

silnik.jpg
Plik ściągnięto 8038 raz(y) 120,07 KB

skrzynia.jpg
Plik ściągnięto 310 raz(y) 117,03 KB

_________________
LPG montaż, serwis, naprawy instalacji gazowych na terenie Anglii
strojenie LPG na AFR
+447842912415 www.leadingpowergas.co.uk
4.2 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=16943
2.4 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15499
1.8T montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15921
 
 
misiu pysiu 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Multitronic
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 1
Skąd: mazowsze
Wysłany: 2010-02-27, 10:23   

Witam kolegów,
Na swoje nieszczęście też mam multirtonica. Delikatne czarpnięcia a raczej drgania zaczęły się przy 195 000 km, wkrótce po wymianie oleju w skrzyni (w ASO) . Po wyzycie u mechanika ponoć najlepszego w całej okolicy stwierdził on walnięty komputerek. Wyjął i rozmontował skrzynię. Osobiście widziałem wnętrze - czyściutkie i głaciutkie jak pupcia niemowlaka. Czekam na używany sterownik ale to już trwa 3 -mce. Wczoraj podłączył gdzieś zdobyty ale skrzynia chodziła jeszcze gorzej niż na moim więc jeżdże na moim starym. Szarpnięcia są co raz silniejsze i częstsze. Czy mogę tak jeżdżąc uszkodzić poważnie skrzynię?

Na wklejce mam takie oznaczenia:

WAUZZZ4B43NO17725
4B2 OYH 4022002
A6 Lim. TDI 2.5
120KW A6M 08/02
BFC GHD

Co to wszystko oznacza? Co to za skrzynia?
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
daniel369 


Model: A6 C5
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Automat
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 5
Skąd: łuków
Wysłany: 2010-03-05, 15:17   

witam, kolego mozesz cos powiedzieć o tej skrzyni
AUDI A6 C5 2000r. 2.8

Address 02: Auto Trans Labels: 01J-927-156.lbl
Part No: 01J 927 156 EA
Component: V30 01J 2.8l 5V RdW 1670
Coding: 00001
Shop #: WSC 04926

No fault code found.
 
 
fassi1 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Imię: Krzysztof
Pomógł: 39 razy
Wiek: 38
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1911
Skąd: Luton/UK
Wysłany: 2010-03-06, 20:56   

Witam.
Informacja dla użytkowników multitroników.
Przebudowa sprzęgła do 7 lamelek jest nie możliwa dla silników benzynowych 1.8T i 2.4.
Przebudowa może być zrobiona w autach z silnikami 2.5TDi oraz 3.0benzyna.
_________________
LPG montaż, serwis, naprawy instalacji gazowych na terenie Anglii
strojenie LPG na AFR
+447842912415 www.leadingpowergas.co.uk
4.2 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=16943
2.4 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15499
1.8T montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15921
 
 
MrBorrows
[Usunięty]

Wysłany: 2010-03-06, 22:57   

fassi1, skąd ta informacja? A co z 1.9 TDI (AVF)? paw1972 twierdzi, że mam w moim multitronic'u 7 lamelek...
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
fassi1 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Imię: Krzysztof
Pomógł: 39 razy
Wiek: 38
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1911
Skąd: Luton/UK
Wysłany: 2010-03-07, 00:55   

Mówię o przebudowie wersji 6 lamelkowych do 7 lamelkowej. Dziś wymieniałem olej w zakładzie specjalizującym się w diagnostyce Audi i skrzyniach multitronic.
Zapytałem o cenę takiej operacji i to jest odpowiedź jaką otrzymałem.
http://www.inde-tech.co.uk/multitronic.html
_________________
LPG montaż, serwis, naprawy instalacji gazowych na terenie Anglii
strojenie LPG na AFR
+447842912415 www.leadingpowergas.co.uk
4.2 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=16943
2.4 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15499
1.8T montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15921
 
 
MrBorrows
[Usunięty]

Wysłany: 2010-03-08, 09:24   

fassi1 napisał/a:
Mówię o przebudowie wersji 6 lamelkowych do 7 lamelkowej.

No ja mówię o tym samym - miałem 6 lamelek i w serwisie w Niemczech została dołożona siódma, a silnik 1.9 TDI...
 
 
fassi1 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Imię: Krzysztof
Pomógł: 39 razy
Wiek: 38
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1911
Skąd: Luton/UK
Wysłany: 2010-03-08, 19:15   

MrBorrows napisał/a:
fassi1 napisał/a:
Mówię o przebudowie wersji 6 lamelkowych do 7 lamelkowej.

No ja mówię o tym samym - miałem 6 lamelek i w serwisie w Niemczech została dołożona siódma, a silnik 1.9 TDI...

Z informacji jakie dostałem nie da się tego zrobić w autach z silnikami benzynowymi 1.8T i 2.4. W pozostałych jest to możliwe, a wcześniej nie napisałem po prostu wszystkich.
_________________
LPG montaż, serwis, naprawy instalacji gazowych na terenie Anglii
strojenie LPG na AFR
+447842912415 www.leadingpowergas.co.uk
4.2 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=16943
2.4 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15499
1.8T montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15921
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: