Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl Opony samochodowe OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
Opony
samochodowe
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: tomekkk1
2013-09-08, 23:19
[All 1.9TDI] Czyszczenie EGR i kolektora
Autor Wiadomość
K@MiL 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AFN
Imię: Kamil ;)
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 697
Skąd: 3Miasto
Wysłany: 2010-08-30, 13:31   

eldo, możesz rozwinąć cytat poniżej:
eldo napisał/a:
sam preparat stosuje również bezpośrednio do turbiny raz na pół roku ;-) Z czego jestem BARDZO zadowolony :mrgreen:

Normalnie do turbiny coś takiego psikasz? :shock:
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
eldo 



Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2008
Skrzynia: DSG
Pomógł: 10 razy
Wiek: 39
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 423
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2010-08-30, 15:30   

K@MiL napisał/a:
Normalnie do turbiny coś takiego psikasz?


tak, wg. instrukcji na opakowaniu ;-) w skrócie :

-dzwonie po kumpla na kom.
-nagrzewam silnik do 90st (tak jak do logowania).
-odkręcam dolot miedzy turbina a filtrem
-odpinam przepływke
-wsadzam kumpla za kółko i mówie: 3maj obroty ok. 2tyś
-biore w łape preparat i dozuje dawkami z przerwą ok 5sek bezpośrednio w turbine !
- po wykozystaniu CA?EGO pojemnika kumpel zwalnia obroty do jałowych i pozostawiam silnik odpalony na ok 1min.
- kasuje błąd przepływki i zakładam dolot do turbiny.
- THE END ;-)

sam preparat stosunkowo ciezko dostać, u mnie w "zaprzyjaznionym sklepie" dostaje go z "pod lady" za 30pln. Mozna go tez dostac na necie bezposrednio od dystrybutora. Osobiście stosuje go tak jak wspomniałem wyżej raz na 6mc-y. Po zakupie autka (ok 1,5 roku temu) miałem problem z doładowaniem tak od 3tyś, problem bardzo popularny na forum w połaczeniu z blędem 0575 z tego co pamiętam. Od czasu gdy wpakowałem w turbine 1 pojemnik dosłownie jak reką odją! Przelatałem ponad 23tyś i ZERO jakichkolwiek objaw zmulenia i oczywiście błędu ;-)

samą operacje uważam za bezpieczną, a z info sklepu wiem ze 3/4 mechaników (speców od diesli) w szczególności od TDI stosuje ten preparat z bardzo dużym zadowoleniem ;-)
pisałem jakiś czas temu juz w tym temacie, nawet kolega Piotruś z tego co pamietam "poparł operacje" 8-)
_________________
Była: A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
 
 
K@MiL 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AFN
Imię: Kamil ;)
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 697
Skąd: 3Miasto
Wysłany: 2010-08-30, 18:45   

No to będę musiał spróbować ;-) Bo z moim TDI coś ostatnio nie bardzo... <ok> Dzięki za wyjaśnienie. <piwo>
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
airwolff 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AVF
Imię: Marcin
Wiek: 45
Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 94
Skąd: łódzki
Wysłany: 2010-10-13, 10:01   

Koledzy mam taki problem.Wyczyściłem zawór EGR ale nie mogłem wyczyścić kolektora dolotowego bo nie mogłem go zdjąć.Odkręciłem wszystkie śruby poza jedną przeszkadzał mi ten zaworek który jest na zdjęciu nr 6.Nie mogłem śruby całkowicie wykręcić i wyjąć.U was też tak było? Jeśli tak to jak sobie poradziliście z ta śrubką? Troszkę boje się zastosować ten preparat Wynss żeby nic nie uszkodzić ale jeśli nie odkręcę tej śrubki to nie mam wyjścia.
 
 
K@MiL 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AFN
Imię: Kamil ;)
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 697
Skąd: 3Miasto
Wysłany: 2010-10-13, 10:35   

Ten zaworek to chyba chodzi Ci o sztangę turbo... ja w sumie tylko EGR czyściłem z resztą się nie bawiłem ale chyba będę musiał się wziąć za ten mój engine...
 
 
zamarancza 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 115KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AJM
Imię: Michał
Wiek: 28
Dołączył: 26 Cze 2015
Posty: 12
Skąd: Jelcz-Laskowice
Wysłany: 2016-02-26, 10:39   

czy ktoś ma jeszcze zdjęcia z tego instruktażu i chciał by zaktualizować temat. Przydały by się fotoporady :)
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: