Audi A6 / A7 Klub Polska - Forum




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony Audi A6 Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl Opony samochodowe OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Opony Audi A6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
Opony
samochodowe
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
A7 3.0 TFSI Daytona Gray
Autor Wiadomość
nosport 


Model: A7 4G
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2014
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CTUA
Imię: Kamil
Dołączył: 14 Kwi 2019
Posty: 33
Skąd: Ogniem i mieczem
Wysłany: 2019-11-16, 13:15   A7 3.0 TFSI Daytona Gray

Witam

Jest to moj pierwszy samochod z rodziny Audi.
A7 zostało nabyte w tym roku, oczywiście wersja powypadkowa sprowadzona z USA.
2014 rok, silnik 3.0 TFSI V6, kolor to Daytona Gray, s-line, bose, tiptronic, headup, wentylowane fotele. Przebieg 100k

Samochód przeszedł od tego czasu kilka modyfikacji:
- Mniejsze kolo kompresora APR (57.5 mm).
- Duże koło pasowe APR (187 mm).
- Został wymieniony olej w skrzyni.
- Wydech AWE Touring + Rezonowane Downpipe'y AWE.
- Grill RS Look.
- Oklejone chromy na czarno, tylne i przednie lampy przyciemnione.
- Zostałą polozona powloka Ceramiczna Ceramic Pro 9H
- Fotele zostały zabezpieczone Ceramic Pro Leather
- Przedni zderzak, pol maski zostało zabezpieczone Folia PPF 3M Scotchgard.
- Zrobiony został program na okolice 440 kucy i 590nm.
- Tymczasowo felga JR 33 19"

W planach :
- Wymiana odmy
- Większe kola :)
- Wydajniejsze chłodzenie
- większa przepustnica
- zimny dolot









Video
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

vitiis 


Model: A7 4G
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Imię: Adi
Wiek: 34
Dołączył: 23 Lut 2014
Posty: 90
Skąd: Kraina miodem płynąca
Wysłany: 2019-11-30, 08:07   

piekna. gdzie kupowales/robiles wydech i czy jest kompletny ? masz jakis filmik jak to gada ?
 
 
nosport 


Model: A7 4G
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2014
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CTUA
Imię: Kamil
Dołączył: 14 Kwi 2019
Posty: 33
Skąd: Ogniem i mieczem
Wysłany: 2019-12-01, 20:27   

Dzięki. Wydech kupiłem i robiłem w Best-Performance, jest kompletny. Jak to gada? Link pod ostatnim zdjęciem jest :)
_________________
Audi A7 4G - Stage 2+ in progress....
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

roman_tyk 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CGXB
Imię: Romek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 219
Skąd: Waw
Wysłany: 2019-12-17, 22:48   

fajna, rok jak mojej bialej, trzeba bylo wsadzac dyfzur albo zderzak przod rs7 robi robote prze uj
_________________
Bylo A6 C7 3.0TFSi 450ps https://www.a6klub.pl/cza...ine-vt93131.htm

Jest A7 3.0TFSI https://www.a6klub.pl/a7-...erc-vt98763.htm
 
 
nosport 


Model: A7 4G
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2014
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CTUA
Imię: Kamil
Dołączył: 14 Kwi 2019
Posty: 33
Skąd: Ogniem i mieczem
Wysłany: 2020-01-16, 15:45   

Mały update co zostało zrobione, przebieg 106tys km
-Odma
-Pompa wody
-Termostat
-Chłodniczka Superchargera bo się rozszczelniła
_________________
Audi A7 4G - Stage 2+ in progress....
 
 
roman_tyk 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CGXB
Imię: Romek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 219
Skąd: Waw
Wysłany: 2020-01-16, 16:47   

chodzi ci idealnie na jałowym? czy zadrzy od czasu do czasu
_________________
Bylo A6 C7 3.0TFSi 450ps https://www.a6klub.pl/cza...ine-vt93131.htm

Jest A7 3.0TFSI https://www.a6klub.pl/a7-...erc-vt98763.htm
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

nosport 


Model: A7 4G
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2014
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CTUA
Imię: Kamil
Dołączył: 14 Kwi 2019
Posty: 33
Skąd: Ogniem i mieczem
Wysłany: 2020-01-16, 17:01   

roman_tyk napisał/a:
chodzi ci idealnie na jałowym? czy zadrzy od czasu do czasu

Wlasnie drży, masz jakis pomysl odnosnie tego zjawiska?
 
 
qujot 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CTUA
Imię: Krzysztof
Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 16 Maj 2016
Posty: 195
Skąd: Rzeszów

Wysłany: 2020-01-16, 17:14   

U mnie tak samo <mysli>
 
 
roman_tyk 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CGXB
Imię: Romek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 219
Skąd: Waw
Wysłany: 2020-01-16, 17:53   

ponoc rzadko u kogo tego nie ma, praktycznie w kazdym przedlifcie.
czytalem fora i ludzie powymieniali cewki, swiece, rozrzady, odmy, wtryski, poduszki i bez zmian.
Na niemieckim forum jest jakies znalezisko ze to jest spowodowane zbyt twarda plecionka wydechu ta przy silniku. Ile w tym prawdy nie wiem
_________________
Bylo A6 C7 3.0TFSi 450ps https://www.a6klub.pl/cza...ine-vt93131.htm

Jest A7 3.0TFSI https://www.a6klub.pl/a7-...erc-vt98763.htm
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

nikosnikos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Nikos
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Kwi 2019
Posty: 57
Skąd: 3city
Wysłany: 2020-01-16, 18:12   

A odczuwacie to tylko na kierownicy czy w jakiś inny sposób? Kojarzy mi się, że z tą plecionką gdzieś takie info było też od Gregora10.
Trochę się off-top zrobił :)
_________________
MW Motorline STAGE2 445KM/555Nm
 
 
nosport 


Model: A7 4G
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2014
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CTUA
Imię: Kamil
Dołączył: 14 Kwi 2019
Posty: 33
Skąd: Ogniem i mieczem
Wysłany: 2020-01-16, 18:52   

Czuje na kierownicy i lekko po sobie, delikatne drganie jakby wypadanie zapłonu ale mniej odczuwalne. Przy wybieraniu katalizatorów, zobaczę tą plecionke przy okazji :)
_________________
Audi A7 4G - Stage 2+ in progress....
 
 
nikosnikos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Nikos
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Kwi 2019
Posty: 57
Skąd: 3city
Wysłany: 2020-01-16, 22:43   

Kilka samochodów temu miałem Vectrę 3.2 i od tego czasu jestem na drgania na jałowym wyczulony <lol> Tam też tak było, że w zasadzie wszystkie auta z tym silnikiem drżały - dosłownie minimalne dotknięcie gazu i mrowienie znikało. Po zakupie A6 też zwróciłem na to uwagę - ewidentnie drżało, choć zdecydowanie słabiej niż w VC. Zmieniłem cały wydech - może minimalnie lepiej było. Później miałem nieplanowany fuckup z silnikiem - wleciał nowy z masą nowego osprzętu - od tego momentu zapanowała cisza.
_________________
MW Motorline STAGE2 445KM/555Nm
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

roman_tyk 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CGXB
Imię: Romek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 219
Skąd: Waw
Wysłany: 2020-01-17, 14:17   

jedno jest pewne, nowe auto z salonu nie drzy, wiec ten defekt powstaje w trakcie uzytkowania, ja mialem kontakt z 3 tfsi z przebiegami 50-110tys wszystkie to mialy
_________________
Bylo A6 C7 3.0TFSi 450ps https://www.a6klub.pl/cza...ine-vt93131.htm

Jest A7 3.0TFSI https://www.a6klub.pl/a7-...erc-vt98763.htm
 
 
nosport 


Model: A7 4G
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2014
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CTUA
Imię: Kamil
Dołączył: 14 Kwi 2019
Posty: 33
Skąd: Ogniem i mieczem
Wysłany: 2020-01-24, 08:31   

No i zamówienie złożone, czekam na części na stage 3:
-Przepustnica Ultracharger APR
-Wydajniejszy wymiennik ciepła APR
-Sportowe katalizatory

Zobaczymy jaki wynik na tym uzyskam
_________________
Audi A7 4G - Stage 2+ in progress....
 
 
krzysssiooo 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2009
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Krzy$
Wiek: 27
Dołączył: 02 Sty 2019
Posty: 9
Skąd: Legnica
Wysłany: 2020-01-24, 12:24   

okolice 500 jak silnik zdrowy to ok 520 :)
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: