Audi A6 / A7 Klub Polska Strona G³ówna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Og³oszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poni¿szej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem móg³ byæ ju¿ omawiany.

Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl Opony samochodowe OC/AC sklep z czê¶ciami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Felgi Audi A6
Czê¶ci
samochodowe
Opony
samochodowe
Kup OC/AC
Express Parts
Przep³ywomierz
powietrza
Uk³ad hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Nastêpny temat
[A6 C7] Niska temperatura p³ynu ch³odniczego
Autor Wiadomo¶æ
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napêd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imiê: Mateusz
Pomóg³: 591 razy
Wiek: 27
Do³±czy³: 23 Sty 2013
Posty: 10751
Sk±d: Nowy Tomy¶l
Wys³any: 2016-10-13, 15:49   

A po pod³±czeniu pod komputer pokazuje tê sam± temperaturê co na liczniku? Chyba, ¿e termostat trochê wariuje <mysli> .
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napêd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imiê: Tomasz
Pomóg³: 231 razy
Wiek: 43
Do³±czy³: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Sk±d: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
nofear997 


Model: Inne
Nadwozie: Hatchback
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napêd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Imiê: pawe³
Wiek: 36
Do³±czy³: 13 Pa¼ 2016
Posty: 6
Sk±d: rogó¿
Wys³any: 2016-10-13, 16:09   

a mo¿liwe,¿e przy awarii termostatu po odpaleniu auto od razu pokazywa³oby temperaturê na jednej kresce(ok 60stopni)?
Jak mia³ temperaturê 90 stopni to sprawdza³êm na kompie i by³± taka sama temperatura na kompie co na liczniku

[ Dodano: 2016-10-14, 13:10 ]
Mia³ kto¶ z tym problem? a mo¿e normalne jest,¿e po w³±czeniu zap³onu zawsze pokazuje pierwsz± kreskê na zegarach?

[ Dodano: 2016-10-14, 13:19 ]
Dodam jeszcze,¿e jak kupi³em auto to pojawi³ siê w pamiêci b³±d pompki dodatkowej cieczy ch³odz±cej,skasowa³êm go i dopiero po przejechaniu ok 1000km siê znowu pojawi³. Jak kupi³em auto to zalany by³ p³yn jaki¶ zielony i od razu przep³uka³em wod± ca³y uk³ad i zala³em czerwony g12. Mo¿liwe,¿e jaka¶ reakcja zasz³± i dlatego co¶ sie przycina,naprawdê tracê g³owe. Pomó¿cie;p!!
pozdrawiam
_________________
Witam.
Moje auto to audi a7
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napêd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imiê: Mateusz
Pomóg³: 591 razy
Wiek: 27
Do³±czy³: 23 Sty 2013
Posty: 10751
Sk±d: Nowy Tomy¶l
Wys³any: 2016-10-14, 12:35   

Na Twoim miejscu sprawdzi³bym czy pojawia nadal b³±d dodatkowej pompki.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napêd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imiê: Tomasz
Pomóg³: 231 razy
Wiek: 43
Do³±czy³: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Sk±d: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
nofear997 


Model: Inne
Nadwozie: Hatchback
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napêd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Imiê: pawe³
Wiek: 36
Do³±czy³: 13 Pa¼ 2016
Posty: 6
Sk±d: rogó¿
Wys³any: 2016-10-14, 13:33   

Pod³acza³em ostatnio kompa i nie pokaza³o ¿adnych b³edów. Najbardziej irytuje mnie,¿e po odpaleniu auta od razu pokazuje ¿e ma temperaturê ok 60stopni.
_________________
Witam.
Moje auto to audi a7
 
 
mirefire 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0.TDI 177KM
Napêd: FWD
Rok: 2012
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: CGLC
Imiê: Mirek
Do³±czy³: 26 Lip 2013
Posty: 42
Sk±d: 3miasto
Wys³any: 2016-10-29, 20:38   

U mnie a6c7 2012r. mam od roku , jak odpalê to zawsze jest 1kreska.
Natomiast s±dzê ¿e co¶ jest nie tak.... poniewa¿ dzisiaj jad±c do pracy 30km (+5st.) zapali³y siê tylko 2 kreski i nie mogê zej¶æ ni¿ej ni¿ 8L/100km.
czytaj±c o tym aucie odnoszê wra¿enie ¿e nie da siê tego naprawiæ <zalamka>
 
 
pan42 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 163KM
Napêd: FWD
Rok: 2013
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CGLD
Imiê: Andrzej
Pomóg³: 11 razy
Do³±czy³: 11 Lip 2008
Posty: 809
Sk±d: lubelskie
Wys³any: 2016-10-30, 18:00   

Ten typ tak ma. Pamiêtam problemy z niedogrzanymi silnikami Fiat 125 i Polonez, ale wtedy nasi pomys³owi magicy wymy¶lili ¿aluzje do zas³aniania ch³odnicy, któr± mo¿na by³o regulowaæ wielko¶æ powierzchni poddawanej ch³odzeniu. My¶lê, ¿e u nas te¿ by siê przyda³ taki wynalazek.
_________________
By³o przez 8 lat A6 C6 i nie mo¿e byæ nic innego ni¿ A6 C7
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napêd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imiê: Tomasz
Pomóg³: 231 razy
Wiek: 43
Do³±czy³: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Sk±d: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
hghormone 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napêd: FWD
Rok: 2012
Skrzynia: Multitronic
Imiê: XXX
Do³±czy³: 14 Gru 2014
Posty: 64
Sk±d: Poznañ
Wys³any: 2016-12-13, 17:17   

Witam.
Mam ten sam problem A6 C7 2012r. 2.0tdi.
Jade przez 1.5 godz autostrad± i pokazuje mi temp. 90 st, zje¿d¿am do miasta i podczas jazdy w miescie ok 50-60 km/h temp. spada do 70-80 st. temp na dworze -3st.
Dzwonie do jednego ASO i powiedzieli, ¿e raczej termostat.
Dzwonie do drugiego ASO i powiedzieli, ¿e to jest normane i tak powinno byæ.
Dzwonie spowrotem do pierwszego seriwisu i mowie o tym co powiedzieli w drugim i nagle stwierdzili, ¿e rzeczywi¶cie tak jest potem przeczytali mi jaki¶ tekst, ¿e te silniki maj± wysok± sprawno¶æ, ¿e konstrukcja jest tak zrobiona, ¿eby oddawaæ jak najwiêcej ciep³a do kabiny itd.
W instrukcji jest co¶ wspomniane, ¿e w zimne dni silnik mo¿e nie osi±gaæ temp. roboczej 90 st. (zalczylem zdjêcie), mowiê im te¿, ¿e w tym momencie wzrasta spalanie i gdzie jest ta ca³a ekonomia, na to oni mówi±, ¿e te splanie wzrasta tylko delikatnie.

Mi to bardziej przypomina jaki¶ b³±d konstrukcyjny, z którym nie umiej± sobie poradziæ i opowiadaj± bzdury.

Screenshot_20161213-165801b.png
Plik ¶ci±gniêto 44 raz(y) 181,82 KB

 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napêd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imiê: Mateusz
Pomóg³: 591 razy
Wiek: 27
Do³±czy³: 23 Sty 2013
Posty: 10751
Sk±d: Nowy Tomy¶l
Wys³any: 2016-12-13, 17:22   

Taa, a latem normalne jest to, ¿e auto przekracza temperaturê robocz±, czyli 90*C. Przecie¿ taka jest konstrukcja auta <figielek> . W takim razie mogê spaæ spokojnie <radocha> .
 
 
hghormone 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napêd: FWD
Rok: 2012
Skrzynia: Multitronic
Imiê: XXX
Do³±czy³: 14 Gru 2014
Posty: 64
Sk±d: Poznañ
Wys³any: 2016-12-14, 00:13   

A w jeszcze innym ASO us³yszalem "Tak juz jest. I co ja mam Panu z tym zrobic ?" Oni doskonale wiedza, ze Audi da³o cia³a i te bajeczki musza wciskac.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napêd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imiê: Tomasz
Pomóg³: 231 razy
Wiek: 43
Do³±czy³: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Sk±d: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
seba.79 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 170KM
Napêd: FWD
Rok: 2013
Skrzynia: Automat
Imiê: Seba
Do³±czy³: 06 Lut 2016
Posty: 32
Sk±d: Lublin
Wys³any: 2016-12-14, 16:55   

Wiecie, ja mam to samo (2.0 TDI z 2013r.) ale zauwa¿y³em pewn± prawid³owo¶æ - zawsze, jak dam po garach do temp skacze do 90 stopni, niezale¿nie od temp zewnêtrznej, potem, przy spokojnej je¼dzie spada ró¿nie - do 1,2 lub 3 kresek i wcale nie ro¶nie zu¿ycie paliwa..mo¿e to naprawdê kwestia sprawno¶ci tych silników, mo¿e ¼le obliczona wymiana energii i st±d te obni¿ki temp. W±tpiê aby¶my wszyscy mieli padniête termostaty. Czy kto¶ definitywnie rozwi±za³ ten problem?

Pozdrawiam
 
 
hghormone 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napêd: FWD
Rok: 2012
Skrzynia: Multitronic
Imiê: XXX
Do³±czy³: 14 Gru 2014
Posty: 64
Sk±d: Poznañ
Wys³any: 2016-12-14, 22:32   

Dzisiaj sprawdza³em tez takie cos, ze przejechalem ok 200km autostrada 150-180 km/h i potem zjecha³em na 5min na stacje benzynowa ,nie gasi³em silnika i po 5 min temp spadla mi o 1 kreske, a wiec o mniej wiec o 10 st. Troche dziwne, ze tak mocno rozgrzany silnik potrafi ostygnac o 10st. po 5 min postoju i to na wlaczonym silniku.
Ale fakt jest taki, ze ani razu nie sprawdzilem spalania tak jak pisal kolega powyzej.
 
 
goti36 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napêd: FWD
Rok: 2012
Skrzynia: Manual
Imiê: Kamil
Wiek: 28
Do³±czy³: 09 Sty 2017
Posty: 2
Sk±d: Rzeszów
Wys³any: 2017-01-09, 12:06   

Mam taki sam problem
A6 C7 2012 2.0 TDI i przy je¼dzie do 2000 RPM auto w ogóle siê nie nagrzewa. Wystarczy trzymaæ 2-3k RPM a temp zacznie rosn±æ. Natomiast co do spalania u mnie niestety te¿ wzrasta z 6-7l do 8-10l. Jest to logiczne przy niedogrzanym silniku. Ju¿ mia³em siê umawiaæ do mechanika, ale co¶ mnie tknê³o, ¿eby przeszukaæ forum :D
Szkoda tylko, ¿e marka audi, dla której mia³em zawsze tyle podziwu wypu¶ci³a taki szajs.
I co wy teraz powiecie na ich has³o "Przewaga dziêki technice"??

Jak dla mnie pora¿ka!
_________________
Aktualnie 210KM 432Nm dziêki Gregor10
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napêd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imiê: Tomasz
Pomóg³: 231 razy
Wiek: 43
Do³±czy³: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Sk±d: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
mirefire 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0.TDI 177KM
Napêd: FWD
Rok: 2012
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: CGLC
Imiê: Mirek
Do³±czy³: 26 Lip 2013
Posty: 42
Sk±d: 3miasto
Wys³any: 2017-01-09, 12:25   

U mnie problem nie rozwi±zany j.w. <mysli>
S³ysza³em jednak kwestie u jednego z "magików" i¿ czasami mo¿e to byæ wina (jak to okre¶li³) tzw. "Pieca" który dogrzewa silnik w pierwszych minutach do uzyskania temp. roboczej. To urz±dzenie nie jest Webastem>tylko dogrzewa silnik i ponoæ siê wy³±cza jak jest ma³o paliwa (jak w³±czy siê kontrolka o niskim stanie paliwa) i ponoæ lubi siê zawieszaæ i potem nie dogrzewaæ motoru.
Trochê szpera³em i natkn±³em siê na taki ¶lad>
http://www.stemei.de/page...tandheizung.php
mo¿e kto¶ kto siê zna na kodowaniu wypowie siê w tej kwestii czy jest to dobry trop......
czy jeste¶my skazani na jazdê w okresie zimowym z temp. silnika 50/60 st.
 
 
pan42 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 163KM
Napêd: FWD
Rok: 2013
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CGLD
Imiê: Andrzej
Pomóg³: 11 razy
Do³±czy³: 11 Lip 2008
Posty: 809
Sk±d: lubelskie
Wys³any: 2017-01-09, 16:03   

mirefire napisa³/a:
"Pieca" który dogrzewa silnik w pierwszych minutach do uzyskania temp. roboczej

Tak± funkcjê mia³o w C6 Webasto i odpala³o z automatu jak by³o zimno. W±tpiê, aby bez Webasto co¶ podgrzewa³o
_________________
By³o przez 8 lat A6 C6 i nie mo¿e byæ nic innego ni¿ A6 C7
 
 
Ciachu 



Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napêd: FWD
Rok: 2012
Skrzynia: Multitronic
Imiê: Rafal
Do³±czy³: 20 Mar 2009
Posty: 56
Sk±d: London / Bydgoszcz
Wys³any: 2017-01-09, 21:50   

jaskol1 napisa³/a:
Witam,
Mam podobny problem.
Do pracy mam jakie¶ 20km. Raz auto nagrzeje siê do normalnej temp. raz braknie mu "jaednej kreski" i to przy temperaturze zewn. ok. +2-10. Z drugiej strony czasami wracam z pracy ( mam ³adn± dwupasmówkê) 200km/h auto sie nagrzeje doje¿d¿am do domu i wszystko gra anieraz jadê jak grzeczny chlopczyk przepisowo, parkuje pod domem, za³aczaj± siê wentylatory i potrafi± siê krêciæ przez dobre 10 min. ale temp. silnika jest na 90 stopni tak¿e niby siê nie przegrza³ ani go nie kara³em a sie ch³lodzi. A nieraz jadê po mie¶cie to potrafi z 3 kresek spa¶æ na 2 :shock: i to przy dodatnich temp. zewn.
W poniedzia³ek jestem umówiony w audi tak¿e zobaczê co maj± do powiedzenia, auto jeszcze na gwarancji mo¿e co¶ zrobi±.
Jak odbiorê to dam znaæ co wymy¶lili. Moim zdaniem albo termostat albo jaki¶ czujnik temp.


NIe wiem czy ktos ci odpowiedzial juz na to ale to ,ze auto nieraz nagrzewa sie batdzo szybko po czym na postoju wentylatory szaleja swiadczy o tym ,ze wlasnie DPF sie wypalal.. Auto wtedy nawet ineczej brzmi i jezdzi ..bardziej basowo- rasowo ;) ( jesli 2 litry moga brzmiec rasowo :P oprocz Boxera! )

A co do zachowania temperatury - termostat ... mialem tak samo - po wymianie wszsytko wrocilo do normy - auto jak sie rozgrzeje do 90 stopni trzyma je caly czas .
W temp 0-5 stopni zajmuje to zazwyczaj 25- 30 min lub dystans 7-8 km.
pozdr

[ Dodano: 2017-01-09, 20:56 ]
nofear997 napisa³/a:
Ale nie zawsze wy¶wietla j± na komputerze. I mo¿liwe jest,¿e przez ni± pokazywa³o by na pocz±tku po odpaleniu temperaturê 60 stopni?


Masz na mysli jedna diode ? mysle ,ona od tego stanu startuje u wszystkich ... ja tez tak mam - jedna kreska pomiedzy 50-60 stopni
_________________
Ciachu

A6 C7 CGLC 2.0 Tedeji :) 177 Królików Mocarnych
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napêd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imiê: Tomasz
Pomóg³: 231 razy
Wiek: 43
Do³±czy³: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Sk±d: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: