Audi A6 / A7 Klub Polska Strona G堯wna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Og這szenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poni窺zej, dodatkowej wyszukiwarki. Tw鎩 problem m鏬 by ju omawiany.

Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl Opony samochodowe OC/AC sklep z cz窷ciami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Felgi Audi A6
Cz窷ci
samochodowe
Opony
samochodowe
Kup OC/AC
Express Parts
Przep造womierz
powietrza
Uk豉d hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Nast瘼ny temat
[A6 C7] Niska temperatura p造nu ch這dniczego
Autor Wiadomo嗆
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Nap璠: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imi: Mateusz
Pom鏬: 591 razy
Wiek: 27
Do陰czy: 23 Sty 2013
Posty: 10751
Sk康: Nowy Tomy郵
Wys豉ny: 2019-01-28, 23:34   

W ETCE takich informacji nie ma, wi璚 nie podam Ci 鈔ednic. Musisz co dopasowa :) .
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Nap璠: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imi: Tomasz
Pom鏬: 231 razy
Wiek: 43
Do陰czy: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Sk康: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
kaczy1217 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Nap璠: FWD
Rok: 2012
Skrzynia: Manual
Imi: Krzysztof
Wiek: 30
Do陰czy: 25 Gru 2018
Posty: 28
Sk康: Radom
Wys豉ny: 2019-01-29, 17:44   

Czy to normalne, 瞠 przy od陰czonej pompce p造nu ch這dz帷ego egr dolny w捫 ch這dnicy, p造n w zbiorniczku wyr闚nawczym s ch這dne? Mia貫m 4 kreski podczas jazdy.
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Nap璠: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imi: Mateusz
Pom鏬: 591 razy
Wiek: 27
Do陰czy: 23 Sty 2013
Posty: 10751
Sk康: Nowy Tomy郵
Wys豉ny: 2019-01-29, 18:03   

A dlaczego nie?
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Nap璠: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imi: Tomasz
Pom鏬: 231 razy
Wiek: 43
Do陰czy: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Sk康: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
kaczy1217 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Nap璠: FWD
Rok: 2012
Skrzynia: Manual
Imi: Krzysztof
Wiek: 30
Do陰czy: 25 Gru 2018
Posty: 28
Sk康: Radom
Wys豉ny: 2019-01-29, 20:51   

Ok, wi璚 tak. W這篡li鄉y kawa貫k pr皻a g豉dkiego o odpowiedniej 鈔ednicy w rurk za temostatem EGR, a przed tr鎩nikiem, kt鏎y z nim graniczy. Dodatkowo zacisn瘭i鄉y opask metalow na pr璚ie by nie przemie軼i si nigdzie.

Po przer鏏ce nagrzanie od temperatury ponad 50st. do 4 kreski czyli >80st. z w陰czonym ogrzewaniem AUTO na nieca貫 20st. (temp. zew. 2 st.) zaj窸o przy spokojnej je寮zie niespe軟a 5km, czyli troch d逝瞠j ni wczoraj przy od陰czonej pompce od ch這dnicy EGR. Poje寮zi貫m jeszcze p騧niej z komputerem, 瞠by sprawdzi czy trzyma poprawnie temperatury. Wszystko wygl康a ok, tj. po osi庵ni璚iu ok 90st. (tu ju musia貫m go mocniej cisn望, 瞠by doj嗆 do takiej warto軼i) do嗆 stabilnie je utrzymuje, a przy zdj璚iu z nogi z gazu i jazdy kilka km bardzo spokojnym tempem lub kilkuminutowym postoju temperatura p造nu spad豉 do nie mniej ni 82st. Czwarta kreska nie zgas豉 nawet razu niezale積ie od stylu jazdy, aczkolwiek z drugiej strony mam wra瞠nie, 瞠 jako super szybko temperatury nie 豉pie, a przynajmniej spokojnie jad帷.
Pami皻am moje poprzednie A4B7 1.9TDi 115KM, kt鏎e do嗆 szybko 豉pa這 90st. Tak naprawd przy takim delikatnym muskaniu gazu jak w A6 temperatura te ros豉 odpowiednio d逝瞠j.

Sprawdza貫m potem w篹e od wody i tym razem by造 gor帷e, ale nie parzy造 jak przy od陰czonej pompce.

Poprawa jest chocia瘺y taka, 瞠 po rozgrzaniu temperatura nie spada (czyli tak jak zak豉dali鄉y). Musz poje寮zi kilka dni w r騜nych temperaturach i dam jeszcze raz zna. Zobacz ile b璠zie si grza po totalnym ostygni璚iu z rana.
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Nap璠: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imi: Mateusz
Pom鏬: 591 razy
Wiek: 27
Do陰czy: 23 Sty 2013
Posty: 10751
Sk康: Nowy Tomy郵
Wys豉ny: 2019-01-29, 21:21   

Pami皻aj, 瞠 takie 1.9 TDI mia這 mniejsz sprawno嗆 i spora cz窷 wytworzonej energii to niestety, ale ciep這. Wed逝g jazda z od陰czonym odcinkiem z termostatem jest bezpieczna, a na pewno lepsza ni z od陰czon pompk :) . Na upartego mo積a jeszcze usun望 z uk豉du zaworek zwrotny, poniewa w tym przypadku jest on tam zb璠ny, bo i tak b璠zie ca造 czas uchylony, bo innej drogi p造n nie b璠zie mia.
 
 
kaczy1217 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Nap璠: FWD
Rok: 2012
Skrzynia: Manual
Imi: Krzysztof
Wiek: 30
Do陰czy: 25 Gru 2018
Posty: 28
Sk康: Radom
Wys豉ny: 2019-01-30, 16:33   

Przy temperaturze otoczenia 1st. Celsjusza, ogrzewanie szyby na niskich obrotach - manual 18-19st. i normalnej miejskiej je寮zie (w wi瘯szo軼i do 50km/h) po 5,5km wskoczy豉 2 kreska, po 7,5km 3 kreska a po 10km 4 kreska. My郵, 瞠 do zaakceptowania bior帷 pod uwag, 瞠 faktycznie silniki te maj wy窺z sprawno嗆 i wi璚ej p造nu do ogrzania. Zobaczymy tylko na d逝窺z met jak rozwi您anie b璠zie si sprawowa這.

[ Dodano: 2019-01-31, 14:22 ]
Dzi przy temp. 1,5st. Celsjusza i takim samym ustawieniu ogrzewania, wyjazd z miasta plus jazda bardziej ze sta造mi pr璠ko軼iami i okazyjnym wyprzedzaniem 4 kreska po 13,5km.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Nap璠: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imi: Tomasz
Pom鏬: 231 razy
Wiek: 43
Do陰czy: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Sk康: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
pan42 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 163KM
Nap璠: FWD
Rok: 2013
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CGLD
Imi: Andrzej
Pom鏬: 11 razy
Do陰czy: 11 Lip 2008
Posty: 809
Sk康: lubelskie
Wys豉ny: 2019-01-31, 15:14   

Sza逝 nie ma :( nie s to super efekty. Pozostaje stwierdzenie, 瞠 te typy tak maj
_________________
By這 przez 8 lat A6 C6 i nie mo瞠 by nic innego ni A6 C7
 
 
kaczy1217 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Nap璠: FWD
Rok: 2012
Skrzynia: Manual
Imi: Krzysztof
Wiek: 30
Do陰czy: 25 Gru 2018
Posty: 28
Sk康: Radom
Wys豉ny: 2019-01-31, 17:02   

No niestety nie.

Najlepszym rozwi您aniem do naszych aut by豚y chyba jaki przep造wowy podgrzewacz p造nu ch這dniczego w ma造m obiegu za陰czany elektronik poni瞠j danej temperatury otoczenia.

pan42
A Tobie ile zajmuje zagrzanie?
 
 
pan42 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 163KM
Nap璠: FWD
Rok: 2013
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CGLD
Imi: Andrzej
Pom鏬: 11 razy
Do陰czy: 11 Lip 2008
Posty: 809
Sk康: lubelskie
Wys豉ny: 2019-01-31, 19:53   

kaczy1217 napisa/a:
Najlepszym rozwi您aniem do naszych aut by豚y chyba jaki przep造wowy podgrzewacz p造nu ch這dniczego w ma造m obiegu za陰czany elektronik poni瞠j danej temperatury otoczenia.


Nie ma nic za darmo, dodatkowe obci捫enie alternatora znacznie by zwi瘯szy這 spalanie i jest pytanie czy nasz alternator da豚y rad zasili podgrzewacz przep造wowy.
U mnie po 10 km te uzyskuje 4 kreski - jak jad do Radomia ;)
_________________
By這 przez 8 lat A6 C6 i nie mo瞠 by nic innego ni A6 C7
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Nap璠: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imi: Tomasz
Pom鏬: 231 razy
Wiek: 43
Do陰czy: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Sk康: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wy鈍ietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie mo瞠sz pisa nowych temat闚
Nie mo瞠sz odpowiada w tematach
Nie mo瞠sz zmienia swoich post闚
Nie mo瞠sz usuwa swoich post闚
Nie mo瞠sz g這sowa w ankietach
Nie mo瞠sz za陰cza plik闚 na tym forum
Mo瞠sz 軼i庵a za陰czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: