Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl OC/AC OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Wyświetlacz MMI 2G - źle wskazuje godzinę.
Autor Wiadomość
kris_white 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Wiek: 45
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 4
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-11-26, 20:58   Wyświetlacz MMI 2G - źle wskazuje godzinę.

Proszę o pomoc. Wyświetlacz MMI 2G (kolorowe) źle wskazuje godzinę. Dokładniej rzecz ujmując w momencie uruchomienia silnika zegar w MMI wskazuje godzinę taką samą jak na zegarze na małym wyświetlaczu (między zegarami prędkościomierza i obrotomierza) - godzinę właściwą. Jednak już po uruchomieniu silnika na MMI zegar się zatrzymuje. Ponadto na wyświetlaczu nie włącza się ekran cofania. Dźwięk przy cofaniu działa bez zarzutu podobnie jak inne funkcje MMI (nawigacja, radio, telefon, CD).
Jaki może być powód?
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
carlos777 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
Napęd: Quattro
Rok: 2016
Skrzynia: S-tronik
Imię: Kristof
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Gru 2017
Posty: 838
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2018-11-27, 09:25   

Spolszczałeś to , lub aktualizowałeś soft, lub grzebałeś w ustawieniach lub w zielonym menu?
_________________
Wcześniej
https://www.a6klub.pl/profiles/15569.htm
 
 
kris_white 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Wiek: 45
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 4
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-11-27, 18:35   

Nic z tych rzeczy "spolszczanie, aktualizowanie softu, lub grzebania w ustawieniach lub w zielonym menu" nie robiłem. Dodatkowo zauważyłem, że przestało mi działać sterowanie z kierownicy (tel, radio itd.). Jako ciekawostkę dodam jeszcze, że po wyłączeniu silnika, po kilku minutach wszystko wraca do normy tzn. przekręcenie kluczyka w stacyjce powoduje, że działa i sterownie z kierownicy oraz MMI ale w momencie zapalenia silnika z powrotem wszystkie dolegliwości powracają. Poza tym wspomniane dolegliwości stopniowo narastały tzn. zegar zawieszał się po jakimś czasie pracy silnika podobnie jak problem z włączaniem ekranu cofania nie występował od razu.
Jakieś pomysły?
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
carlos777 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
Napęd: Quattro
Rok: 2016
Skrzynia: S-tronik
Imię: Kristof
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Gru 2017
Posty: 838
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2018-11-27, 20:17   

Trzeba zrobić pełną diagnostykę wszystkich modułów w aucie, dodatkowo zrobiłbym jeszcze test magistrali optycznej.
_________________
Wcześniej
https://www.a6klub.pl/profiles/15569.htm
 
 
kris_white 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Wiek: 45
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 4
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-11-28, 22:51   

Podłączyłem pod komputer i wyszły błędy jak poniżej. Tylko co to oznacza?

01327 - Control module for Parking Aid (J446)
004 - No signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 22
Reset counter: 96
Mileage: 317710
Time indication: 0
Date: 2020.07.31
Time: 30:48:63

01317 - Control module in Instrument Cluster (J285)
004 - No signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 5
Reset counter: 96
Mileage: 318110
Time indication: 0
Date: 2018.11.27
Time: 06:40:08

00457 - Control Module for network (J519)
004 - No signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 5
Reset counter: 96
Mileage: 318140
Time indication: 0
Date: 2018.11.28
Time: 18:17:54

01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)
004 - No signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 5
Reset counter: 96
Mileage: 318140
Time indication: 0
Date: 2018.11.27
Time: 18:17:54
[/u]
 
 
dereck1 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BMK
Imię: Darek
Wiek: 46
Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-07-22, 08:35   

Witam. Mam ten sam problem. MMI zawiesza się przy pierwszym odpaleniu auta (nie działa zegar, sterowanie głośnością z kierownicy itp.). Potem przy następnym odpaleniu jest już OK przez cały dzień. Następnego dnia jest to samo.
_________________
dereck
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
konradkry77 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Konrad
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Paź 2018
Posty: 568
Skąd: Łódź
Wysłany: 2019-07-24, 10:56   

zbyt niskie napięcie na aku i dlatego się MMI zawiesza
Nie przycina się po odpaleniu ?
 
 
dereck1 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BMK
Imię: Darek
Wiek: 46
Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-07-25, 15:14   

Zmierzę napięcie na akumulatorze jutro rano (teraz ma 12,18V). Akumulator oryginał (ma 14 lat). Auto odpala od strzała. W MMI stan aku pokazuje wszystkie kreski. Po odpaleniu nie przycina się.

[ Dodano: 2019-07-27, 16:55 ]
Dzisiaj rano 12,11 V. Może to jest przyczyną?
_________________
dereck
 
 
konradkry77 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Konrad
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Paź 2018
Posty: 568
Skąd: Łódź
Wysłany: 2019-07-27, 17:03   

Kolego problem jest przy rozruchu gdy napięcie spada. Zmierz napięcie podczas rozruchu.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
dereck1 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BMK
Imię: Darek
Wiek: 46
Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-07-30, 14:35   

Zmierzyłem przy rozruchu. Spada do 8,2 V.
_________________
dereck
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 582 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 10612
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-07-30, 17:25   

...czyli akumulator jest już martwy :) .
 
 
benan 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Imię: Benek
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 30
Skąd: strzegom
Wysłany: 2019-07-30, 17:35   

Pośpiesz się kolego z wymianą Aku bo ja przez odpalanie auta na slabym prądzie spaliłem wyświetlacz mmi <olaboga>
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
dereck1 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BMK
Imię: Darek
Wiek: 46
Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-08-07, 11:38   

Akumulator wymieniony. Trochę to trwało (wakacje). Faktycznie teraz MMI się nie zawiesza. Dziękuję za pomoc.
_________________
dereck
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: