Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

blacharstwo lakiernictwo OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Sztuka
lakierowania
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[A6 C6] Chiptuning CDYA 240KM
Autor Wiadomość
Shadow_956 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2009
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Przemysław
Wiek: 29
Dołączył: 22 Mar 2015
Posty: 17
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-09-10, 21:21   

Zbichu napisał/a:
Shadow_956 napisał/a:
Panowie a co z DPFem przy chipie ? zostawiacie ?

Z dpf czy bez nie ma różnicy. W tym motorze nie uda się podać tyle paliwa, żeby turbina nie skompensowała do mieszanki stechiometrycznej i bezpiecznej dla dpf'a. Z CDYA więcej się nie wyciśnie niż z BMK czy ASB. Bez przeróbek tak właściwie to więcej można podać paliwa w starym BMK. Dużo więcej. Gorzej z powietrzem :) CDYA często mają problemy z pompą wysokiego ciśnienia przy dużym wydatku. Moc może być wyższa ze względu na obroty, ale moment nie. Ogólnie w chiptuning fabrykach robi się je tak jak BMK i ASB.


Zbichu źle skonstruowałem pytanie, chodziło mi jak jest z żywotnością DPFa, czy po programie jego działanie zostanie znacznie zakłócone po czym szybciej się zuzyje. I pytanie to kieruje do właścicieli aut po programie czy zostawiają dpf czy usuwają go wraz z programem
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Ł-y-S-y 


Model: Nie mam
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Automat
Imię: Tomasz
Dołączył: 30 Gru 2012
Posty: 151
Skąd: okolice 3Miasta
Wysłany: 2015-09-10, 21:35   

U mnie nie w Audi ale VW po programie DPF " zrobil " 230 tys km i dopiero poszedl wek :)

podejzewam ze jeszcze z 50 - 70 tys km powinien pozyc :) ale juz w tym aucie nie mam tego problemu :)

[ Dodano: 2015-09-10, 22:35 ]
U mnie nie w Audi ale VW po programie DPF " zrobil " 230 tys km i dopiero poszedl wek :)

podejzewam ze jeszcze z 50 - 70 tys km powinien pozyc :) ale juz w tym aucie nie mam tego problemu :)
_________________
Bylo 1009 KM a juz jest 1183 w GARAGE - łacznie :) i jeszcze urosnie :)
 
 
Shadow_956 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2009
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Przemysław
Wiek: 29
Dołączył: 22 Mar 2015
Posty: 17
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-09-17, 07:49   

Panowie jestem świeżo po programie, na wstępie polecam kolegę który go wykonywał. Na moje życzenie program delikatny ale za jakiś czas podam go korekcie. Wykres do oceny, pozdrawiam.

 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
TuneFORCE 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2014
Skrzynia: Manual
Imię: Grzesiek
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 274
Skąd: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
Wysłany: 2015-09-17, 23:07   

W tych nowszych 3.0TDI montowane były różne wtryski, kolejna sprawa to ich stan w momencie gdy robiony był mod, dlatego częsta są takie rozbieżności. U nas robimy z tego 280-320KM, z tym że te 320KM to nie jest już lightowy mod....zalecamy w tych autach wymianę coolera, bo seryjny jest mega kiepski :)
_________________
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
https://www.facebook.com/...imeline/?ref=hl
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
www.serwisdpf.pl
 
 
Shadow_956 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2009
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Przemysław
Wiek: 29
Dołączył: 22 Mar 2015
Posty: 17
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-09-18, 07:41   

W moim przypadku wtryski w dobrym stanie, auto ma przebieg 100tys(potwierdzony) tylko tak jak mówię program delikatny na życzenie za 2tyg jestem umówiony na korektę wtedy cos dołożymy
 
 
TuneFORCE 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2014
Skrzynia: Manual
Imię: Grzesiek
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 274
Skąd: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
Wysłany: 2015-09-18, 08:10   

Nie rozumiem po co takie modzenie na raty ;-)
Chciałeś słabo to niech tak zostanie, a nie sie sugerujesz tym co ludzie na forum piszą <glupek>
_________________
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
https://www.facebook.com/...imeline/?ref=hl
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
www.serwisdpf.pl
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Shadow_956 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2009
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Przemysław
Wiek: 29
Dołączył: 22 Mar 2015
Posty: 17
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-09-18, 08:24   

Chciałem słabo bo liczyłem ze to mi wystarczy ale się myliłem. Dlaczego ma tak zostać? <rotfl> Zrobię jak będę chciał :]
 
 
TuneFORCE 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2014
Skrzynia: Manual
Imię: Grzesiek
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 274
Skąd: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
Wysłany: 2015-09-18, 08:28   

Pytanie czy się da bezpiecznie zrobić więcej :)
Czasami lepiej się nie łasic na 10KM więcej...no ale jeśli to jest light to pewnie spory zapas został :)
_________________
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
https://www.facebook.com/...imeline/?ref=hl
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
www.serwisdpf.pl
 
 
Zbichu 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: S-tronik
Imię: Syzypor
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Lis 2014
Posty: 88
Skąd: Bagdad
Wysłany: 2015-09-18, 14:06   

Zapas został jeśli chodzi o moment. Mocy już za dużo nie przybędzie. Przy wyższym momencie +580 NM będzie jednak to już auto specjalnej troski ze względu na skrzynię. Kierownik musi wiedzieć jak się nim posługiwać.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
snajper1998 


Model: S6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 TFSI 420KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CDYA
Imię: Łukasz
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 14
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-10-04, 21:44   

http://zapodaj.net/c1336469eae42.jpg.html

moje byłe auto , auto na tym setupie prawie 50 tys km , wszytko ok, dpf robi różnicę, jak widać na wykresie, Aligator też myślał że będzie podobnie jak w b8 jednak nie , mimo wykonania wydechu w MG plus IC dużego nie udało się wyjść po za te pierwsze wartości
 
 
Shadow_956 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2009
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Przemysław
Wiek: 29
Dołączył: 22 Mar 2015
Posty: 17
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-10-05, 12:02   

snajper1998 napisał/a:
http://zapodaj.net/c1336469eae42.jpg.html

moje byłe auto , auto na tym setupie prawie 50 tys km , wszytko ok, dpf robi różnicę, jak widać na wykresie, Aligator też myślał że będzie podobnie jak w b8 jednak nie , mimo wykonania wydechu w MG plus IC dużego nie udało się wyjść po za te pierwsze wartości


snajper1998 jaką miałeś skrzynie biegów? tiptronic ?
 
 
Woijtek 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2010
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Wojtek
Wiek: 41
Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 20
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-10-05, 16:05   

A mi na hamowni wyszło w nieruszanym motorze 272 koni i nie wiem co o tym myśleć...
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
snajper1998 


Model: S6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 TFSI 420KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CDYA
Imię: Łukasz
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 14
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-10-06, 11:47   

Shadow_956 napisał/a:
snajper1998 napisał/a:
http://zapodaj.net/c1336469eae42.jpg.html

moje byłe auto , auto na tym setupie prawie 50 tys km , wszytko ok, dpf robi różnicę, jak widać na wykresie, Aligator też myślał że będzie podobnie jak w b8 jednak nie , mimo wykonania wydechu w MG plus IC dużego nie udało się wyjść po za te pierwsze wartości


snajper1998 jaką miałeś skrzynie biegów? tiptronic ?


tak, tam nie ma innych

[ Dodano: 2015-10-06, 12:58 ]
Woijtek napisał/a:
A mi na hamowni wyszło w nieruszanym motorze 272 koni i nie wiem co o tym myśleć...


ze jednak był ruszany :) , jak ładne kreski to tylko się cieszyć :)
 
 
mxzibi 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 TDI
Napęd: FWD
Rok: 2014
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CNHA
Imię: Zbigniew
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Mar 2012
Posty: 120
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-10-07, 17:26   

KOval81 napisał/a:
Shadow_956 napisał/a:
mxzibi napisał/a:
U mnie 275PS i 570 Nm i jak na razie jeździ już ponad rok .


jest różnica ? to chyba nieduży przyrost, czym spowodowany ?


Ano niewielki, ale zapewne Właściciel chciał program bezpieczny dla skrzyni i motorowni - generalnie, z tego, co się widzi, samym softem można podciągnąć w okolice 290KM i prawie 600Nm.
Jeśli chcesz rzetelne informacje na temat dłubania CDYA, to zadzwoń do Patroxa z ECUproject z Wrocławia - chłopaki zjedli zęby na kolejnych wypustach 3.0tdi, więc na pewno zawiedziony nie będziesz ;)
Ja ze swojej strony chłopaków mogę polecić - robiłem u nich swoją ex. A4B6 i jeśli zdecyduję się na C6, to na pewno u nich.


Tak jak kolega napisał moc podniesiona ale w bardzo bezpiecznej granicy bo mam zamiar nim jakiś czas pojeździć .
Nadal jeździ :-) .
_________________
miała palic 10l w miescie !! !!!!!
 
 
Woijtek 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2010
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Wojtek
Wiek: 41
Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 20
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-10-15, 21:21   

snajper1998 napisał/a:

[ Dodano: 2015-10-06, 12:58 ]
Woijtek napisał/a:
A mi na hamowni wyszło w nieruszanym motorze 272 koni i nie wiem co o tym myśleć...


ze jednak był ruszany :) , jak ładne kreski to tylko się cieszyć :)



Miałeś rację :) chłopaki powiedzieli że był liźnięty programem ale bez żadnego pojęcia i jakiś patałach to robił... zresztą mulił z dołu tak jak seryjne auta i turbodziura też była nieruszona a teraz to inna dajka. Pro wirus na silnik i skrzynie do tego kulerek no i 300 kucy na tapecie <hura>
Duma mnie rozpiera a błogostan zaburza świadomość że do 5s/100 jeszcze ciutkę brakuje :(
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: