Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

blacharstwo lakiernictwo OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Sztuka
lakierowania
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[A6 C6] 3.0 TDI Chiptuning czy warto?
Autor Wiadomość
p0sitiv 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: RWD
Rok: 2012
Skrzynia: Automat
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 56
Skąd: Poznań
Wysłany: 2009-08-27, 14:03   [A6 C6] 3.0 TDI Chiptuning czy warto?

Witam Wszystkich.

Jestem nowym uzytkownikiem, ale nie udalo mi sie przywitac w podstronce do tego przeznaczonej. Wiec czynie to tu.

I do meritum.

Jestem uzytkownikiem audi od 4 lat. Wczesniej a6 2.0 tdi (skasowalem w lutym) od listopada 2008 a4 avant 2.0 tdi. Obecnie planuje sprzedaz a4 i powrot do a6 3.0 tdi.
planujac zakup zastanawiam sie nad chiptuningiem. chcialem podniesc moc do jakis 260-270 koni.
I tu pytania:
-czy jest taka potrzeba? moze 232 wystarcza?
-jesli uwazacie, ze zawsze mozna cos dolozyc to:
-czy lepiej kupic wersje z automatem czy manualem? slyszalem ze automaty slabo znosza chiptuning i szybko padaja? czy to prawda.
ja niestety mam zle doswiadczenia z chiptuningiem. wgralem oprogramowanie do mojej a6 w Poznanskim Kocarze i przejechalem jakies 100 km do pierwszego odpalenia silnika.
auto do Kocar wrocilo juz na lawecie. Nie poradzili sobie z tematem i wgrali ponownie oryginalny program.

Czekam na opinie i pozdrawiam.

Michal vel POsitiv.
_________________
P0SITIV
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
alukard 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ALG
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 1254
Skąd: okolice Żywca
Wysłany: 2009-08-27, 14:12   Re: A6 3.0 TDI

p0sitiv napisał/a:
Witam Wszystkich.

Jestem nowym uzytkownikiem, ale nie udalo mi sie przywitac w podstronce do tego przeznaczonej. Wiec czynie to tu.

I do meritum.

Jestem uzytkownikiem audi od 4 lat. Wczesniej a6 2.0 tdi (skasowalem w lutym) od listopada 2008 a4 avant 2.0 tdi. Obecnie planuje sprzedaz a4 i powrot do a6 3.0 tdi.
planujac zakup zastanawiam sie nad chiptuningiem. chcialem podniesc moc do jakis 260-270 koni.
I tu pytania:
-czy jest taka potrzeba? moze 232 wystarcza?
-jesli uwazacie, ze zawsze mozna cos dolozyc to:
-czy lepiej kupic wersje z automatem czy manualem? slyszalem ze automaty slabo znosza chiptuning i szybko padaja? czy to prawda.
ja niestety mam zle doswiadczenia z chiptuningiem. wgralem oprogramowanie do mojej a6 w Poznanskim Kocarze i przejechalem jakies 100 km do pierwszego odpalenia silnika.
auto do Kocar wrocilo juz na lawecie. Nie poradzili sobie z tematem i wgrali ponownie oryginalny program.

Czekam na opinie i pozdrawiam.

Michal vel POsitiv.


-witam ale i tak przywitaj sie w odpowiednim dziale
-3.0TDi kto o tym nie marzy ?? <ok>
-chip jak najbardziej :mrgreen:
-jasne ze manual <ok>
-mocy w seri zawsze malo :roll:
-zmien tunera <ok>
_________________
<quattro>
 
 
TuneFORCE 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2014
Skrzynia: Manual
Imię: Grzesiek
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 274
Skąd: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
Wysłany: 2009-08-27, 22:07   

3.0 to rewelacyjny silnik - ma parę wad ale jest OK
wg. mnie manual+chip to najlepsze rozwiązanie :evil:
_________________
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
https://www.facebook.com/...imeline/?ref=hl
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
www.serwisdpf.pl
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Piki 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 17
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-08-30, 17:59   

Bierz automat i chipuj, byle nie w stodole jak ostanio.
 
 
pawel1 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BES
Imię: PAWEŁ
Wiek: 37
Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 385
Skąd: PODKARPACIE
Wysłany: 2009-09-10, 22:39   

kolego p0sitiv, czytałem w gazecie gt że firma abt zmienia mapę i masz 300koni i nie niszczy silnika koszt nie jest mi znany bo nie podawali ale jak bym miał taki silnik 3.0l to już bym miał te 300 kucy pozdro <ok>
_________________

 
 
TuneFORCE 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2014
Skrzynia: Manual
Imię: Grzesiek
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 274
Skąd: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
Wysłany: 2009-09-10, 22:57   

pawel1 nie wierz we wszystko co znajdziesz w gazecie tylko poszperaj trochę i doczytaj...niestety termika ogranicza bezpieczne grzebanie tego silnia ponad 280KM max 290KM te 300 to raczej chwyt marketingowy ;-)
_________________
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
https://www.facebook.com/...imeline/?ref=hl
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
www.serwisdpf.pl
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
p0sitiv 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: RWD
Rok: 2012
Skrzynia: Automat
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 56
Skąd: Poznań
Wysłany: 2009-09-11, 07:53   

dzieku za odpowiedzi.
dzis w nocy lece do Hamburga odebrac moj nowy sprzet.
Przetestuje go na autostradzie i zobacze czy chip jest potrzebny.
Jak tylko wroce zrobie kilka fotek i pochwale sie nabytkiem.
_________________
P0SITIV
 
 
Piki 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 17
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-09-11, 10:17   

Cytat:
kolego p0sitiv, czytałem w gazecie gt że firma abt zmienia mapę i masz 300koni i nie niszczy silnika koszt nie jest mi znany bo nie podawali ale jak bym miał taki silnik 3.0l to już bym miał te 300 kucy pozdro

Masters, Compsport itd zrobią to taniej i lepiej ;-) Słynnych fuck upów od abt, mtm czy sporteca było już wiele.
Cytat:
Przetestuje go na autostradzie i zobacze czy chip jest potrzebny.

Nie "czy" a "kiedy" :-)
 
 
alukard 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ALG
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 1254
Skąd: okolice Żywca
Wysłany: 2009-09-11, 13:12   

Piki napisał/a:
Cytat:
kolego p0sitiv, czytałem w gazecie gt że firma abt zmienia mapę i masz 300koni i nie niszczy silnika koszt nie jest mi znany bo nie podawali ale jak bym miał taki silnik 3.0l to już bym miał te 300 kucy pozdro

Cytat:
Przetestuje go na autostradzie i zobacze czy chip jest potrzebny.

Nie "czy" a "kiedy" :-)


kwintesencaja smaku <ok>
_________________
<quattro>
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
lucky94 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Wiek: 45
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 18
Skąd: lublin/francja
Wysłany: 2009-09-11, 19:49   

witam
jestem posiadaczem A6 C6 3.0 TDI AUTOMAT 225KM i 450nm w orginale ,teraz po przeprogramowaniu mam 276 koni i 560nm i powiem wam szczerze ze bylo warto poniewaz to jest calkiem inna bryka a przy okazji oszczedzam litre paliwa na setke takze sama przyjemnosc
 
 
alukard 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ALG
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 1254
Skąd: okolice Żywca
Wysłany: 2009-09-12, 08:48   

lucky94 napisał/a:
witam
jestem posiadaczem A6 C6 3.0 TDI AUTOMAT 225KM i 450nm w orginale ,teraz po przeprogramowaniu mam 276 koni i 560nm i powiem wam szczerze ze bylo warto poniewaz to jest calkiem inna bryka a przy okazji oszczedzam litre paliwa na setke takze sama przyjemnosc


<ok>
kiedy sprzedajesz ?? :mrgreen:
_________________
<quattro>
 
 
lucky94 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Wiek: 45
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 18
Skąd: lublin/francja
Wysłany: 2009-09-12, 18:43   

a jestes zainteresowany???
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
TuneFORCE 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2014
Skrzynia: Manual
Imię: Grzesiek
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 274
Skąd: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
Wysłany: 2009-09-13, 23:55   

p0sitiv napisał/a:
...dzis w nocy lece do Hamburga...


I jak tam nowy nabytek?
_________________
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
https://www.facebook.com/...imeline/?ref=hl
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
www.serwisdpf.pl
 
 
pawel1 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BES
Imię: PAWEŁ
Wiek: 37
Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 385
Skąd: PODKARPACIE
Wysłany: 2009-09-14, 13:21   

gratuluje nabytku :-P piękna audianka <ok>
_________________

 
 
p0sitiv 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: RWD
Rok: 2012
Skrzynia: Automat
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 56
Skąd: Poznań
Wysłany: 2009-09-15, 08:14   

Witam.
Mam juz samochod, jezdzi sie super, w srodku jak nowy. Zalozylem juz kola, ktore sa widoczne na zdjeciu (mam nadzieje, ze udalo mi sie je dodac).
Kolego z A6 na angielskich numerach. Mam pytanie czy sam zakladales zderzak z s6 z ledami. Tez chce to zrobic, ale nie wiem czy to jest mozliwe.

_________________
P0SITIV
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: