Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Osłony Audi A6 OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Osłony
przeciwsłoneczne
Regeneracja
turbosprężarki
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[A6 C6] 3.0 TDI Chiptuning czy warto?
Autor Wiadomość
shaqal 


Model: Q7
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 2016
Skrzynia: Tiptronic
Imię: DES Auto
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 762
Skąd: Grudziądz / Gdańsk - DES Auto
Wysłany: 2018-08-06, 23:49   

Pczester napisał/a:
shaqal napisał/a:
Pczester napisał/a:
Witam koledzy, chciałbym wskrzesić ten temat, ponieważ interesuje mnie modyfikacja silnika na wzór kolego dankan czyli zmienić turbo, dłubnąć wydech, IC zostawić seryjny póki co i osiągnąć coś w okolicy 300KM 600Nm. Jeśli ma ktoś kontakt do kolegi dankan to byłbym bardzo wdzięczny, ponieważ dawno był tu na forum (napisałem do niego oczywiście). Ewentualnie może ktoś wie jak ogarnąć takie większe turbo o którym on pisał kilka postów wcześniej. Wydech to już temat mnie skomplikowany bo mam firmy w okolicy, i program zostanie zrobić pod nowe turbo i wydech ale to oczywiście też w profesjonalnym warsztacie. Najbardziej to szukam turbo.


Warto sprawdzić czy auto trzyma serię, bo czasem przywrócenie serii może być już kosztowne.


Serię trzymał, poszedł lekko wydech do modyfikacji oraz mapa, ale mało. Mam namiary na firmę która robi turbo hybrydy rozwiercane, będę dzwonił pytał o koszty i wtedy pod te turbo nowy program.


Najsłabszym ogniwem jest skrzynia, bezpieczna granica to 590-600Nm.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
gozdzik77 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BMK
Imię: Tomasz
Wiek: 41
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 60
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2019-05-07, 19:01   

Mam pytanie do osób które zdecydowały się na zrobienie programu: Czy macie wyłączony EGR (dla tych co nie mają DPF-a) i wyłączone(otwarte na stałe) kalpy wirowe lub usunięte te klapy? Przeczytałem cały ten wątek ale nikt o tym nie wspomniał.
 
 
gom4z 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.0 TFSI 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BPJ
Imię: Kacper
Dołączył: 04 Cze 2018
Posty: 32
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-05-08, 11:00   

Ja bym te klapy i egr pousuwal w cholere i święty spokój. A i auto wtedy robi się zwawsze. Szczególnie różnice można to odczuć przy mniejszym motorze.
_________________
gomez.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: