Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Warsztat samochodowy Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC Sklep online samochodowych audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Skrzynie
biegów
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
MOTONET
Części online
SuperParts!
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[A6 C6 2.7TDI] PROBLEM Z "PRZEPUSTNIC?"
Autor Wiadomość
mbrzez 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 11
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-09-23, 23:37   

Taaaaak, ... u mnie już sprawdzałem kilka silniczków i nic, kolektor wymieniłem na używany choć bez luzów i nic nie dało. Mój mechanik chce szukać w przewodach, ale czuję, że to ślepa uliczka. Mnie już brak koncepcji!!!!!!! Teraz też zapisują się oba.
Szukam dalej, jak coś to dam znać.
hej
_________________
Michał
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
mbrzez 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 11
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-09-25, 21:29   

Robi się "ciekawie"..... w desperacji pojechałem do serwisu firmowego. Ich komputer wskazał prawy nastawnik i nawet go zaznaczył na rysunku (po 2 tyg i kilku tys. km jazdy) a lewy twierdzą,że nie.
Ale jek się wczytałem w wydruk to jest błąd V157 silnik 1 kolektora ssącego:1, pamięć zdarzeń 1 a dalej wpis:klapa kolek.2 ssący star.strum.pow dolne położenie nieosiągalne.
Teraz już nic nie rozumiem 1 (prawy - pasażera) czy 2 (lewy- kierowcy)?
_________________
Michał
 
 
pysior 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Multitronic
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 2
Skąd: Piła
Wysłany: 2010-09-26, 12:09   

No właśnie u mnie to samo VCDS wyświetlił mi bank2 a w serwisie na VAS-ie poweidzieli że ten od strony pasażera. Ale podmianka lewy na pawy nie działa więć pozostaje skupić się na kolektorach. Kupuje 2 używane i od razu zrobię regeneracje tulejek.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
fenomenalny 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: DSG
Kod silnika: CDUC
Imię: Patryk
Pomógł: 7 razy
Wiek: 35
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 1086
Skąd: Września/WIELKOPOLSKA
Wysłany: 2010-09-26, 17:24   

pysior, Nie wiem czy kupowal bym uzywane! ZNajmomy kupil 4 uzywki i na kazej pkzywalo blad. Bys musial dac swoje do zrobienia!
_________________
.............. aby innym było wygodniej. :)
 
 
yukon 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: FWD
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: Artur
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 116
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-09-26, 17:50   

mam ten sam problem. na 5 października jestem umówiony na wymianę kolektora wraz z silniczkiem cena 800zł + 300zł wymiana. części używane ale facet twierdzi, że wie co się psuje w tych kolektorach (pewnie te nieszczęsne tulejki), daje gwarancję. trochę mnie boli te 1100zł za używaną cześć no ale cóż :-( oczywiście kłócił się ze mną ze silniczka nie rozdziela się od kolektora i zawsze są w komplecie.
 
 
fenomenalny 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: DSG
Kod silnika: CDUC
Imię: Patryk
Pomógł: 7 razy
Wiek: 35
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 1086
Skąd: Września/WIELKOPOLSKA
Wysłany: 2010-09-26, 17:58   

yukon, a da ci gwrancje jakas na to?
_________________
.............. aby innym było wygodniej. :)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
fenomenalny 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: DSG
Kod silnika: CDUC
Imię: Patryk
Pomógł: 7 razy
Wiek: 35
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 1086
Skąd: Września/WIELKOPOLSKA
Wysłany: 2010-09-26, 18:10   

Dirty, ale tam trzeba byc zalogownaym! o czym tam pisza???
_________________
.............. aby innym było wygodniej. :)
 
 
yukon 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: FWD
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: Artur
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 116
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-09-26, 19:09   

daje i ma działać na 100% gadał mi, że wie co się z tym dzieje i jest to dobrze zrobione. właściciel mnie zna więc chyba w kulki nie leci.

możliwe, że spróbuję to zrobić sam ale trzeba to jeszcze przemyśleć.
 
 
mbrzez 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 11
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-09-26, 21:58   

W ASO, można wynegocjować 1510 za kompletną część + 340 montaż z programowaniem. Dają gwarancję na 2 lata. Słyszłem z innego żródła, że teraz klapy mają oś osadzoną w teflonie.... mże działać lepiej.
Wybierając 1100 za używkę i 1850 za nowe z gwarancją, jestem za drugą opcją.
A ten gość to w ?odzi, może o nim słyszałem?
Hej
_________________
Michał
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
yukon 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: FWD
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: Artur
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 116
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-09-27, 06:07   

DiaG-mech S.C. Konrad Sztupecki, Jan Sztupecki,Nowy ?wiat 7; 92-322 ?ódź tel.(042) 674-52-21 Serwis aut grupy VAG.
 
 
mbrzez 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 11
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-09-27, 22:43   

Cenę wynegocjowałem dla stałego klienta w ?odzi, serwis VW/Skoda/Audi Bursiak na ul. Pabianickiej.

[ Dodano: 2010-09-27, 23:45 ]
yukon napisał/a:
DiaG-mech S.C. Konrad Sztupecki, Jan Sztupecki,Nowy ?wiat 7; 92-322 ?ódź tel.(042) 674-52-21 Serwis aut grupy VAG.


Czy to ci koło statoil na Piłsudskiego? Mnie proponowali nową część drożej niż ASO.
_________________
Michał
 
 
yukon 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: FWD
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: Artur
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 116
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-09-28, 04:59   

tak to oni.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
yukon 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: FWD
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: Artur
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 116
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-09-28, 14:23   

a ja napiszę coś po wymianie. jeżeli ta tulejka jest naprawiona i daje gwarancję, to nie widzę sensu aby przepłacać. wolę odłożyć na drugą stronę :mrgreen:

[ Dodano: 2010-10-05, 17:10 ]
kolektor wymieniony. wszystko śmiga ale jakoś nie czuje poprawy mocy... wyczytałem, że usterka powoduje pogorszenie mocy auta. podobno ktoś proponował wyższą cenę za moją zarezerwowaną cześć, mam nadzieje, że nikt z forum :-) ps. podobno problemem nie jest ta mała plastikowa cześć jak kilka postów wyżej tylko cała ośka na której są klapki.

[ Dodano: 2010-10-06, 21:49 ]
odpalam dzisiaj auto i szok kontrolka "check engine", myślałem, że padnę. pojechałem do warsztatu, szef podpiął vaga i mówi mi, że druga strona padła. na dodatek tekst , że mają tę stronę i mogą mi założyć. odp. nie dzięki zastanowię się. coś mi nie pasowało, że leci mi kolejna część w aucie :-/ otwieram pokrywę, odpalam auto, silniki robią obrót, przyglądam się, a tam cięgno spadło na dole. przełożyłem ze starego silnika, tam to ewidentnie było wyrobione. wykasowałem błąd i wszystko śmiga. wydaję mi się, że panowie w warsztacie coś stworzyli...na dniach pojadę do serwisu i spróbuję kupić samo cięgno na zapas ;-)
 
 
shaqattaq 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 27
Skąd: kaszuby
Wysłany: 2010-10-10, 15:55   

ja miałem podobny problem: po cwiczeniach z przepustnicami (wymieniania jednej na drugą stronę żeby sprawdzic która jest padnięta,wymiany na inne itp.)okazało się,iż luźne były klapy,które otwierają się w kolektorze,wymieniłem kolektor i na razie jest <ok> zobaczymy na jak długo.
Swoją drogą to dziwne,że na jednej stronie te klapy były takie luźne a po drugiej nie :?:
 
 
pama 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BPP
Imię: Paweł Piotr
Pomógł: 10 razy
Wiek: 35
Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 1207
Skąd: München / Bayern / DE
Wysłany: 2010-10-11, 08:39   

panowie, a takie glupie pytanie:

skad biora sie te bledy przepustnicy..? co..?

jaka jest tego przyczyna..?? nie mowie, o wadzie materialowej, czy uzycie kiepskich kompnentow..

czy i jaka/jaki styl jazdy moglby to spowodowac..?? czego unikac.. ?? macie moze pojecie..? :oops:
_________________

 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: