Audi A6 / A7 Klub Polska - Forum




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony Audi A6 Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl Opony samochodowe OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Opony Audi A6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
Opony
samochodowe
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: tomekkk1
2013-09-09, 00:59
[A6 C5] Ringi Krok Po Kroku(Demontaz Zegarow) CZESC I
Autor Wiadomość
Martin 



Model: S6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Imię: Marcin
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 347
Skąd: Lublin/UK
Wysłany: 2009-03-18, 01:33   [A6 C5] Ringi Krok Po Kroku(Demontaz Zegarow) CZESC I

Przed rozpoczeciem nalezy kupic sobie dobry klej (Powiedzmy taki gumowaty ;-) ) lub jak niektore ringi posiadaja troszeczke wiecej aluminium ktore nalezy pozaginac.

SUPER GLUE-NIE PLECAM :!: :!:

Nie nalezy dotykac wskazowek itp ;-)

A takze po skonczeniu starannie wyczyscic wewnetrzna strone obudowy zegara(szybke plastikowa)



www.a6klub.pl/viewtopic.php?t=273#1010

6.jpg
Do okola zegarow sa zapinki.Nalezy je podwazyc i wysunac tylnia czesc zegarow
Plik ściągnięto 5639 raz(y) 51,74 KB

5.jpg
No i sa.Cale zegare wyszly
Plik ściągnięto 6006 raz(y) 46,92 KB

4.jpg
Z tylu zegarow sa dwie male srubeczki.Ja je zdemontowalem,lecz nie mam pojecia czy by mi przeszkodzily w czym kolwiek
Plik ściągnięto 5536 raz(y) 51,63 KB

3.jpg
Nalezy wyjac zegar z deski.
Z tylu sa dwie tasmy zasilajace nalezy je wypiac.ROZOWA zapadke nalezy skierowac w gore.Wtedy kosta sama wyjdzie.WAZNE!!!Z Pelnym FISEM sa trzy tasmy z tylu,wiec ostroznie;)
Plik ściągnięto 5923 raz(y) 56,58 KB

2.jpg
Tu juz bez plastiku,nie zapomnijmy o 2 srubkach
Plik ściągnięto 6367 raz(y) 62,44 KB

1.jpg
Sciagamy plastik(Odpinamy go,jest na zaczepkach)wystarczy mocniej pociagnac
Plik ściągnięto 1191 raz(y) 63,29 KB

 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

koper86 



Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Wiek: 33
Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 138
Skąd: Slough / Bydgoszcz
Wysłany: 2009-04-21, 13:09   

kieys sie do tego zabrałem w audi a4 i hmmmm potem nie działało podswietlenie i obrotomierz
_________________

 
 
eldo 



Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2008
Skrzynia: DSG
Pomógł: 10 razy
Wiek: 39
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 423
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2009-05-01, 00:21   

dzieki za opis !

Przymierzam sie do reanimacji FIZ-a i tego wlasnie mi brakowalo :mrgreen:
_________________
Była: A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

Vitold 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Wiek: 49
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 12
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-05-15, 20:20   

Witam
może to banalne pytanie ,ale czy to normalne że po włączeniu zapłonu zegar jest zawsze podświetlony A6 rok 99 ,(w starej 100 podświetlał się gdy włączałem światła)
 
 
kolega26 



Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: FWD
Rok: 2014
Skrzynia: Multitronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 240
Skąd: Kentaki
Wysłany: 2009-05-26, 12:15   

Reanimacja fis... Jak to? :) Mam problem z wywietlaczem, jak jest ciepło ( bardzo ciepło ), lub po dłuższej jeździe ( ok 1.5h.) zanika górn aczęsć wyswietlacza ( czesc odpowiedzialna za info z radia ), im cieplej tym mniej widać a na samym dole pojawia sie jeden mały pasek ( jedna linia zanika ) - mozna to jakos we wlasnym, garażowym zakrasie naprawić?
_________________
Bo w życiu nie te chwile w których oddychamy są najważniejsze, lecz te w których dzięki ccco zapiera nam dech w piersiach...
*************
http://www.youtube.com/wa...feature=related
Myślmy...
 
 
liberro
[Usunięty]

Wysłany: 2009-05-26, 14:16   

Amerykan to czy Anglik ? Chyba anglik bo licznik w MPH ale temperatura w C :)
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

Mackowy 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Tiptronic
Wiek: 36
Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 50
Skąd: Rzezawa/Bochnia
Wysłany: 2009-06-01, 21:02   

Kolego a jak planujesz sam fisa ożywić?? Jestem ciekaw bo umnie też powoli zanika. Opisz co i jak a na pewno pomożesz wielu użytkownikom a6. Z góry dziekujemy ( wypowiadam się już za wszystkich).
_________________
Pozdrawiam Mackowy
 
 
szebart 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Wiek: 41
Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 81
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2009-06-01, 23:01   

Ja kieeeeeeedys gdzies wyczytalem ze wyswietlacz mozna ozywic nakluwajac igla delikatnie po kolei kazda sciezke na tasmie tuz przed wtykiem. Dodam wiecej - sam probowalem tego zabiegu w moim poprzednim aucie Bmw na pelnym komputerze pokladowym. Efektu szalonego nie bylo jednakze poprawa nieznaczna rzeczywiscie nastapila-swiecil jasniej (nie bylo tam problemu ze znikajacymi "dotami" wiec nie wiem czy sposob ten pomoglby je ozywic). W Audi drazni mnie ten wyswietlacz ale tu sie nie odwaze powtorzyc tej operacji.
_________________
Cowards die many times before their deaths;
The valiant never taste of death but once.
280 KM BITURBO
http://www.a6klub.pl/viewtopic.php?t=3681
 
 
Oscar 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 115KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Wiek: 43
Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 54
Skąd: Elblag-PL/Tipperary-IR
Wysłany: 2009-10-05, 18:33   

Witam .Ja wkladalem ringi ktore byly na wcisk i pomocny jest tzw szewski mlotek.
Posluzyl jako dzwignia do malych ringow.
_________________
Oscar-Mario
usunieto pkt 29 regulaminu

 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

Sycko 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2010
Skrzynia: Multitronic
Imię: Krzysiek
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 84
Skąd: Kętrzyn/Tilburg NL
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-10-11, 13:19   

Użytkownik napisał/a:
koper86 napisał/a:
kieys sie do tego zabrałem w audi a4 i hmmmm potem nie działało podswietlenie i obrotomierz


To musze przyznac , ze zdolnosci masz ogromne , jak popsules podswietlenie i obrotomierz :P

Nie wiem jak tam w A4 bo juz nie pamietam , ale w A6 masz sterowanie elektroniczne wskazowkami , wiec sie nie rozkalibruje nawet jak sciagniesz , byle bys ustawil w pozycji -0 :)


Niestety ale nie masz racji po zdjęciu wskasówek krokoweic opada na sam dół i jeśli potem założysz tak jak jest to Ci będzie glupoty pokazywał.
Ja to robiłem z vag-iem test licznika najpierw w sekcji spr. instrumentów pomiarowych ustawiasz.
Wskażniki lecą na sam koniec po czym wracają idalnie na połowe i w tym momecie wkladasz wskazówki. Czyli wszystkie dokładnie w pionie tj.
temp.oleju na 120 st .
obrotościomierz na 4 tyś
predkościomiesz na 100 km/h
temp. cieczy na 90 st.
paliwo na 1/2
i papięcie na 13V.
Pozdro Sycko
 
 
GranuL 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWX
Imię: Mateusz
Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 08 Cze 2009
Posty: 741
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2010-02-13, 15:54   

ja w a4 też wymieniałem robił to mechanik mi byłem przy tym widziałem jak to robił i ciężko jest co kol wiek popsuć :) teraz to będę robić w a6 :)
_________________
★Mój Funpage poświęcony fotorelacji ze zlotów ★
 
 
eneron 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AFN
Pomógł: 12 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 475
Skąd: Podlaskie
Wysłany: 2010-02-13, 17:02   

Sycko napisał/a:

temp.oleju na 120 st .

i papięcie na 13V.


Mam chyba coś skopane bo w teście zegarów własnie temp oleju i ładowanie nie biorą udziału :-(
_________________

 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

WITOLDZT 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Wiek: 46
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 4
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-10-27, 13:32   

Odnośnie naprawy słabo świecącego FISa, jest to problem klejonego łącza. Problem do rozwiązania w prosty sposób. Poniżej link do firmy która się tym zajmuje, jeżeli FIS jest sprawny to chyba kosztuje 100PLN.

http://www.fis-com.pl/

Pozdrowionka.
_________________
Było: A4 2,5TDI AKN Q Avant 1998
Było: A6 C5 1,9TDI AFN Avant 1998
Jest: A6 C5 2,5TDI AKE Q Avant 2001
Radość z jazdy !! !
 
 
Lukash 



Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: DSG
Imię: Łukasz
Wiek: 36
Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 156
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2010-12-29, 12:58   

bardzo się cieszę że temat jest wciąż dostępny i zdjęcia są aktywne. bo muszę zdemontować w swojej lalce zegary gdyż FIS mi padł :-( tzn zaświeca się gdy zapali się rezerwa lub drzwi się otworzy. a tak po za tym nic.koleś na allegro się oferuje za 220zł wymienia na inny oryginalny lecz nie nowy.zawsze to 220 zł a nie 350 za chińską podróbkę. a przy okazji ringi chcę założyć :-P

ale jeżeli wyjmę zegary to później będę musiał jeszcze wszystkie wskazówki ustawiać?? a jak nie mam dostępu do vaga.
 
 
Lukash 



Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: DSG
Imię: Łukasz
Wiek: 36
Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 156
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2010-12-30, 18:15   

to pysznie :-D ale to dopiero w lutym bo teraz mam ważniejsze wydatki i to musi poczekać.
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: