Audi A6 / A7 Klub Polska - Forum




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony Audi A6 Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl Opony samochodowe OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Opony Audi A6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
Opony
samochodowe
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: tomekkk1
2013-09-09, 00:59
[A6 C5] Ringi Krok Po Kroku(Demontaz Zegarow) CZESC I
Autor Wiadomość
Likom2 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 21 Kwi 2010
Posty: 94
Skąd: Mansfield/ UK
Wysłany: 2011-01-15, 19:45   Re: [A6 C5] Ringi Krok Po Kroku(Demontaz Zegarow) CZESC I

Witam ... sruby odkrecone i co teraz nie moge zegarow wyjasc moje pytanie w jakiej pozycji trza to wyjasc albo co trza podwarzyc albo juz sam nie wiem .... prosze o szybka porade ... dzieki .... pozdro
_________________
Likom-Tomek: Jesli pomoglem zaznacz to !! !!!!
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

Likom2 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 21 Kwi 2010
Posty: 94
Skąd: Mansfield/ UK
Wysłany: 2011-01-16, 21:35   

Panowie nie moge tego wyjasc wysune ze 2 cm i koniec dalej sie boje bo nie wiem co tam jest a pozatym on dalej nie idzie i nie wiem czy to trzeba mocno i smialo czy jakims sposobem POMOCY!!!! ;o ;o ;o ;o ;o ;o ;o ;o ;o ;o ;o ;o

[ Dodano: 2011-01-20, 18:31 ]
No panowie wreszcie udalo mi sie to wyjasc i zamontowac obrecze do wyjecia licznika uzylem uchwytu do telefonu montowanego na szybe (przysawka) moze byc tez od GPS przyklejacie do szybki licznika i rownomiernie wychodzi .... banal z taka pomoca to wyjasc .... Uwaga Umnie byly trzy wtyczki .... trzba uwarzac jak sie wyciaga <ok> <piwo>
_________________
Likom-Tomek: Jesli pomoglem zaznacz to !! !!!!
 
 
Adriankes 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Automat
Wiek: 31
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 20
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2011-01-28, 18:33   

thx za opis <ok>
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

leszek90_1990 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AFB
Imię: Leszek
Wiek: 30
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 99
Skąd: Frampol
Wysłany: 2011-02-21, 10:34   

dzięki za opis, bardzo pomocny temat:)
 
 
Jurek85 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AFN
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 334
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-02-24, 20:51   

Fajny opis. Bardzo mi się przydał. <lol>
W pierwszym poście tego tematu można dopisać że te śrubki co są z tyłu zegarów po obydwu stronach i trzymają plastikowe zaślepki chroniące zegary (woltomierz i temp. oleju) trzeba koniecznie odkręcić bo one są wkręcone w przednią obudowę zegarów.

"wszyscy mają Mambę, mam i ja" <okok>

[ Dodano: 2011-02-24, 21:00 ]
Wziąłem się za to przy -7 stopniach - chyba mi się od tego mrozu coś pod czaszką poprzestawiało. Warto było - najgorzej to przecisnąć te małe ringi. :[ Ale proponuję zastosować dźwignię zrobioną z kluczy imbusowych. Oczywiście żeby nie porysować to trzeba coś podłożyć pod klucz. Wtedy mi wskoczyły od razu. Ostatnie kółko montowałem 30 sekund. <radocha>

Efekt jak wyszło można looknąć w opisie mojej kochanki. 3post http://www.a6klub.pl/a6-c...enie-vt2835.htm
 
 
DaveA6 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8 125KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AJP
Imię: Dawid
Wiek: 30
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 54
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2011-05-04, 12:38   

Jurek85 napisał/a:
Efekt jak wyszło można looknąć w opisie mojej kochanki. 3post http://www.a6klub.pl/a6-c...enie-vt2835.htm


super Ci to wyszło też się biorę za ringi :) i ogólnie za odświeżenie niuńki :D

[ Dodano: 2011-05-13, 17:46 ]
Jurek85 napisał/a:
"wszyscy mają Mambę, mam i ja" <okok>


jak wcisnąłeś te małe ringi mi kurde do obrotomierza i prędkościomierza zaskoczyły, od FIS'a przyklejony ale nie mogę zamontować tych małych ringów bo przeszkadza mi szybka. Potrzebuję porady bo tak nie fajnie wygląda bez 4 ringów :(
_________________
Wiele serc, jedno bicie, tylko Audi ponad życie.
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

Armani85
[Usunięty]

Wysłany: 2011-06-27, 14:03   

Dolaczam sie i odswiezam jak wy to wcisnelsicie te male ringi? dodam ze ja mam wiekszy problemy bo wszystko jest zasyfione w superglue po poprzednim wlascicielu nie wiem chyba nie obedzie sie bez kupowania nowej ramki.
 
 
Jurek85 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AFN
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 334
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-06-28, 19:01   

Armani85 napisał/a:
Dolaczam sie i odswiezam jak wy to wcisnelsicie te male ringi?


Podłożyłem na pleksę 5 warstw husteczki higienicznej, żeby nie porysować.
Wykorzystałem dźwignię, bo ręką nawet Pudzian by nie dał rady.

Wykorzystałem mały duży klucz imbusowy - trzeba sobie dobrać odpowiednie wielkości - wtedy to jest już plaża założenie tych małych ringów.
_________________
Abba fatima - było a ni ma :)
koniec sprzedaży

http://www.a6klub.pl/meta...,165.htm#399908
 
 
handsomedaniel 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ARS
Wiek: 32
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 32
Skąd: HollyŁódź
Wysłany: 2011-06-28, 21:25   

Akurat ringów nie zakładałem (dobierałem się do fis'a) ale korzystałem z tej instrukcji rozbiórki i jak doszedłem do dalszego etapu - tzn zdjąłem wskazówki - zrezygnowałem, bo stwierdziłem, że dalej jest za ciężko i już bez instrukcji.. złożyłem wszystko, po czym jak odpaliłem autko okazało się, że nie działa prędkościomierz. Dziś wyjąłem je ponownie sprawdziłem wszystko, podpiąłem ponownie poprawnie wtyczki i dalej jadę 0-na godzine :)
Zwróciłem uwagę, że wskazówka prędkościomierza chodzi oporniej niż obrotomierza - to normalne?
W środku było napisane Jeager.

Może mi ktoś podpowie co mogłem spierdzielić macając bebechy zegarów?

Grzebe dalej w sieci i znalazłem chyba odpowiedź, tylko mi powiedzcie, czy też tak macie..?
Chodzi o tą wiązkę w piankowym puszorku, czy macie ją tak zamontowaną jak na zdjęciu?


Bo u mnie idzie ona w prawą stronę deski jakby za nawiew, a tam na górze tego dużego czarnego wtyku wgl nie było i kwestia czy mi to gdzieś spadło, czy co?
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

lukasz89k1 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AFN 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 40
Skąd: mielec
Wysłany: 2012-01-23, 00:14   

witam
ja mam taki problem
licznik posiadam z pełnym fisem wysłałem do naprawy gdyż mi nie chodziło nic na nim i wskazwki sie jakby zawiesiły
i nie ruszały tzn jak padł przy 50 km/h to tam stało
dostałem licznik podłączyłem i chodziło dobrze na drugi dzie? już nie więc wyjołem i poruszałem tymi kostkami i kablami
wchodzącymi do tych kostek zamontowałem chodziło ale za jakies 5 godzin już nie działało jak przyszedłem(w czasie jazdy nic sie nie działo z nim chodził) znów próbowałem ruszać tymi kostkami ale nie pomaga to nic teraz nie wiem co sie dzieje działa tylko kontrolka od swiec akumulator kierunki a tak to nic żadne wskazówki podswietlenie ani zegary
POMOCY!!!!!!!!!
 
 
philiphser 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 322
Skąd: Gorzow
Wysłany: 2012-01-25, 22:01   

lukasz89k1 sprawdz czy wszystkie kostki a odpowiednio gleboko wpiete...
_________________
The force will be with you...always
 
 
lukasz89k1 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AFN 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 40
Skąd: mielec
Wysłany: 2012-01-25, 23:03   

tzn ktre? przy liczniku mam 3
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

philiphser 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 322
Skąd: Gorzow
Wysłany: 2012-01-25, 23:10   

tak te 3 przy liczniku,, wyciagnij i wloz ponownie ale docisnij z calej sily do konca
_________________
The force will be with you...always
 
 
lukasz89k1 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AFN 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 40
Skąd: mielec
Wysłany: 2012-01-26, 19:53   

niestety nic to nie daje :(
 
 
philiphser 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 322
Skąd: Gorzow
Wysłany: 2012-01-26, 20:37   

to jedz do fachowca! i nic nie grzeb bo bardziej ie pograzysz...
_________________
The force will be with you...always
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: