Audi A6 / A7 Klub Polska - Forum




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony Audi A6 Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl Opony samochodowe OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Opony Audi A6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
Opony
samochodowe
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: tomekkk1
2013-09-09, 01:28
[A6 C5] Mój Oil Catch Tank
Autor Wiadomość
aras123 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AFN
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Gru 2011
Posty: 136
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-05-06, 21:03   [A6 C5] Mój Oil Catch Tank

Witam, postanowiłem podzielić się swoim separatorem oleju. Być może komuś się przyda, będzie miał pytania bąd? sugestie jak go udoskonalić. Na necie na temat Oil Catch Tank rozwiązań jest co niemiara. Wykorzystałem typowy filtr do kompresora G1/2", jednakże modyfikując wkład który składa się z dwóch sit o różnej gradacji otworów. Szklanka jest wykonana z poliwęglanu i jest demontowana wraz z jej metalową osłoną. Filtr posiada półautomatyczny gwintowany 1/8" spust, który póki co zaślepiłem. Jako uchwyt filtra wystrugałem adaptację którą przymocowałem do kolektora dolotowego w którym fabryka sprytnie zostawiła gwintowane ucho.
Liznąwszy trochę tematu i widząc co się dzieje z OCT w zimie zamierzam go zdemontować w tym okresie.

6.JPG
Plik ściągnięto 7755 raz(y) 131,71 KB

5.JPG
Plik ściągnięto 7675 raz(y) 143,77 KB

3.jpg
Plik ściągnięto 7608 raz(y) 143,19 KB

2.JPG
Plik ściągnięto 7552 raz(y) 69,45 KB

1.jpg
Plik ściągnięto 7692 raz(y) 77,35 KB

4.JPG
Plik ściągnięto 271 raz(y) 130,63 KB

 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

pastaldo 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AKE
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 363
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-05-06, 21:22   

Fajny pomysł i estetyczne wykonanie. Jeżeli tam zastosowałeś tylko te siatki to ja bym się nie bał o zamarzanie i zostawił to na zimę tym bardziej że jest bardzo blisko kolektora wydechowego i będzie się topic ewentualnie co zamarznie. Druka sprawa to taka że to bardzo łatwo będzie demontować z tego co widzę więc zawsze łatwiej zajrzeć tam raz w miesiącu i wylać to co się zebrało.
 
 
Gotti 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AFN
Pomógł: 2 razy
Wiek: 48
Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 56
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2013-05-06, 21:24   

Dobra robota aras123 <okok> <okok> <okok>

może zrób kilka i odsprzedaj ;)
jestem 1 w kolejce jak coś :)

Pozdrawiam :)
_________________

----------------------------------------------------------
Najbardziej są zawsze bici : mali, trzeźwi, pracowici.
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

aras123 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AFN
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Gru 2011
Posty: 136
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-05-06, 21:46   

[ Dodano: 2013-06-20, 23:46 ]
z uwagi na fakt że olej ma właściwości pełzające a otwór z którego jest zasysane powietrze znajduje sie u samej góry korpusu filtra, podciśnienie zaciąga olej po najkrótszej drodze nie wykorzystując całej powierzchni sita. wyciągając wnioski postanowiłem przerobić OCT wkładając do otworu korpusu tuleje, tym samym wydłużając w dół otwór zasysanego powietrza o jakieś 1/2-3/4 długości sita. generalnie widzę że zamysł robi robotę, zastanawiam sie jeszcze nad grubością oczek obu sit (obecnie 1 i 0,5mm)

DSC02363x.jpg
Plik ściągnięto 7561 raz(y) 147,13 KB

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: