Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Regeneracja
turbosprężarki
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[A6 C5 Avant2,5 TDI] Po chipie i co dalej
Autor Wiadomość
Andreus1979 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Wiek: 40
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 30
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2008-12-21, 12:57   [A6 C5 Avant2,5 TDI] Po chipie i co dalej

Witam!!!
A6 2,5 TDI 150PS z przebiegiem 198tyś z walniętą pompą sam przywiozłem z Niemiec na początku 2008r. Pompke regenerowałem w lubartowie, nastepnie przychipowałem auto w DVT (Ożarów). serynie na hamowni wyszło 147Ps i 298Nm. Po zmianie programu wyszło 174Ps i 355Nm. Gościu powiedział że z tego silnika powinno być około 190Ps i 380Nm, ale że pompa jest już po regeneracjii i niestety nie puści więcej paliwa!!!
Po chipie zrobiłem 25tyś km i auto spisuje się bez zarzutów. Jeździ się o niebo lepiej szczególnie powyżej 100km/h widać dużą różnice a spalanie naprawde sie nie zmieniło. Lecz pozostał niedosyt w związku z tym mam pytania:

Czy do 150-tki AKN można zamontować wydajniejszą pompe wtryskową od 180-tki?

Czy do 150-tki można zainstalować lepsze wtryski od 180-tki
Ostatnio zmieniony przez Andreus1979 2008-12-22, 13:56, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Andreus1979 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Wiek: 40
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 30
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2008-12-22, 07:25   

Co to sa tagi?
 
 
ninja 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Wiek: 35
Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 24
Skąd: RZeszów
Wysłany: 2008-12-22, 23:57   

spora róznica jes między 150 ps a 180ps??

jeśli można wiedzieć ile zapłaciłeś za prodramik w DVT???

thx pozdro ;-)
_________________


http://pl.youtube.com/watch?v=LmysyOU3syU
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Andreus1979 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Wiek: 40
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 30
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2008-12-23, 07:34   

Różnica jest naprawde duża, i nie ma wpływu na spalanie. Szczególnie na wyższych biegach powyżej 2000tyś obrotów, rozpędza się rewelacyjnie. Np ścigałem się z Betką 530d (184 Ps) i nie dała mi rady. Ale tak to jest że zawsze i tak mało. Jeśli wymieniłbym wtryski i udało sie założyć wydajniejszą pompe to przekroczyłbym 200Ps i 400Nm. Za program w DVT dałem 1100PLN
 
 
eneron 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AFN
Pomógł: 12 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 478
Skąd: Podlaskie
Wysłany: 2008-12-25, 14:25   

tak tylko z czystej ciekawości, do ilu można max podkręcić KM i Nm w 2,5 TDI 180KM żeby sprzęgło wytrzymało no i żeby silnik nie przekręcił się po kilku tys km ??
_________________

 
 
Andreus1979 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Wiek: 40
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 30
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2008-12-26, 10:05   

180-tke max do około 220Ps 420Nm. Sprzęgło, skrzynia i reszta da rade do więcej, lecz pompa niestety wiecej diesla nie puści i to przeważnie jest maxymalnie ile można z tego silnika wycisnąć
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
userPL 



Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: Quattro
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 31
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2009-01-21, 20:49   

Jezeli pompa regenerowana , to ogolnie jestes w kropce , bo ani lepsze turbo , ani nic :D
_________________
i Jak po szynach ...........
 
 
Andreus1979 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Wiek: 40
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 30
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2009-01-28, 17:19   

Akurat mi musieli kiepsko zregenerować :-( . Bo wiem że 2,5 TDI większość tych motorów z nową lub regenerowaną pompą puszcza 190 koni. Wymienię jeszcze wtryski na te wydajniejsze od 180-tki, powinno pomóc ;-)


Pozdrawiam

[ Dodano: 2009-03-07, 17:14 ]
I po zabiegu, teraz mam nowiotkie wtryski od 180-tki. Wyrzuciłem jeszcze katalizator, bo już mocno przypchany był i na pewno roli swej nie spełniał.
Po tych modyfikacjach pojechałem do tunera, wynik 189,2Ps i 427,3Nm.
I teraz nareszcie to autko jeździ :-)

[ Dodano: 2009-03-13, 09:52 ]
Elastyczność na 4-tym biegu 60-100 5,5sek
Na 5-tym od 80-120 7,2sek

DVT.JPG
Plik ściągnięto 2827 raz(y) 126,34 KB

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: