Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl OC/AC OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Express Parts
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: tomekkk1
2013-09-09, 01:18
[A6 C5 ALL] Drgające, wolno działające, stające wycieraczki.

Jak dzia?aj? Twoje wycieraczki?
?wietnie
44%
 44%  [ 96 ]
Coraz s?abiej
25%
 25%  [ 55 ]
Umieraj?
29%
 29%  [ 63 ]
Głosowań: 214
Wszystkich Głosów: 214

Autor Wiadomość
dtrista 


Model: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AKE
Dołączył: 16 Sie 2011
Posty: 21
Skąd: Podlasie
Wysłany: 2012-10-18, 15:52   

Kolego daj podkładkę jak już założysz wycieraczkę na trzpień - ja mam podobnie i trzyma się bardzo dobrze.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Xp 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 4
Skąd: nowy sacz
Wysłany: 2012-11-20, 17:40   

witam.
u mnie pojawił się taki problem, mianowicie jak wyłączam wycieraczki i powinny się one schowach jak kończą prace to one jednak sie nie chowają tylko zatrzymują sie kilka centów nad podszybiem.

Czym to moze byc spowodowane?
_________________
bylo probe 2,5 V6 ....
Jest audi a6 1,9 tdi 110 <teraz juz 150 rumakow:>
 
 
ronnie77 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 TDI 190KM
Napęd: FWD
Rok: 2014
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CNHA
Imię: Michał
Wiek: 38
Dołączył: 05 Wrz 2011
Posty: 56
Skąd: Latchorzew
Wysłany: 2012-11-22, 10:02   

Xp, wydaje się, że zostały źle założone. Zdejmij zaślepki odkręć całe ramiona wycieraczki, wyjmij i założ je trochę niżej. Taka regulacja to ręczna robota.
U mnie przy pierwszym założeniu przy zbieraniu wody wychodziły za daleko i też ustawiałem ponownie.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Xp 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 4
Skąd: nowy sacz
Wysłany: 2012-11-22, 13:57   

tylko sęk w tym, że ja tych wycieraczek nie zdejmowałem, chyba że same się przestawiły.Dzięki za odpowiedź, sprawdzę to ale jakby ktoś miał jeszcze jakieś sugestie byłbym wdzięczny:)
_________________
bylo probe 2,5 V6 ....
Jest audi a6 1,9 tdi 110 <teraz juz 150 rumakow:>
 
 
Veth 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Wiek: 33
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 20
Skąd: Hollyłódź
Wysłany: 2013-10-17, 09:56   

Witam!
Wczoraj zająłem się regeneracją mechanizmu, udało mi się go wyjąć, jednak napotkałem jeden problem, czy tę śrubę trzeba odkręcić? Bo jeśli tak to lipa :/ Boje się tym silnikiem kręcić żeby coś sie tam w środku nie połamało :(

 
 
szalony 



Model: S6 C8
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1
Napęd: Quattro
Rok: 2018
Skrzynia: S-tronik
Imię: Robert
Pomógł: 90 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 3648
Skąd: Beskid Śląski
Wysłany: 2013-10-17, 11:32   

Veth, Nie musisz odkręcać tej śruby. Nie ma takiej potrzeby. Zdejmij tylko te cięgna które są nałożone na sworzniu z prawej strony strzałki. Pamiętaj tylko jak cięgna są założone, bo po złym poskładaniu będzie Ci blokować mechanizm. Poszukaj na Forum, jest ładny tutoriał ze zdjęciami na temat regeneracji mechanizmu.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Veth 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Wiek: 33
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 20
Skąd: Hollyłódź
Wysłany: 2013-10-17, 12:42   

Hehe, dzięki, przeglądałem forum ale jakoś nie wpadł mi ten temat w oczy ;)
 
 
szalony 



Model: S6 C8
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1
Napęd: Quattro
Rok: 2018
Skrzynia: S-tronik
Imię: Robert
Pomógł: 90 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 3648
Skąd: Beskid Śląski
Wysłany: 2013-10-17, 12:51   

Veth napisał/a:
Hehe, dzięki, przeglądałem forum ale jakoś nie wpadł mi ten temat w oczy ;)
Zobacz cztery posty niżej w Dziale którym pisałeś <okok> http://www.a6klub.pl/viewtopic.php?t=59898
 
 
komsta 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: APR
Imię: Łukasz
Wiek: 34
Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 5
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-08-03, 15:34   

Po przeczytaniu postów (które okazały się bardzo pomocne),wczoraj dobrałem się do swoich.
Okazało się że jeden bolec był tak zatarty ,że bez dużego klucza nie mogłem nim ruszyć nawet o mm.
Trochę się z nim namęczyłem , ale zauważyłem też ,że pomiędzy miedzianymi tulejkami zebrał się jakby kamień (coś jak osadza się z wody w czajniku). Wyczyściłem to wszystko ile się dało. Nie radzę wybijać tulejek bo można je uszkodzić. Składając wszystko użyłem na tulejki miedziane smaru miedzianego (wysoko temperaturowy taki miałem i pomyślałem ,że w sumie może być leszy od grafitowego). Na połączenia kulowe użyłem specjalnego smaru ,który został mi po poliuretanach. Jest on na tyle spoko ,że mocno się przykleja. Gdy weźmiemy go w palce i je rozewrzemy ,z kleju tworzą się niteczki. Nie powinien się rozpuszczać i spływać. Po zamontowaniu wycieraczki śmigają jak nowe . Więc wszystkim co dopisali się do tego tematu: bardzo dziękuję za waszą pomoc. <rotfl>
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Dacre 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Wiek: 25
Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 12
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2018-08-25, 17:45   

Witam,

ożywiłem dzisiaj moje wycieraczki przekładając mechanizm jednak jest problem.
Mam przedlifta, założyłem mechanizm od polifta (nie wiem czy to ma znaczenie bo w sumie obydwa wyglądały tak samo) - po uruchomieniu wycieraczek zaczynają ruchem do góry po czym nie kończą na dole tylko pod koniec idą jeszcze ze 3 cm do góry. Góra, dół i jeszcze jakieś 3 cm do góry - tak wygląda 1 cykl ich ruchu.

Jak to wyregulować i czy znowu muszę wyciągać mechanizm? Kiedy są w trybie pracy ciągłej nie ma problemu bo się nie muszą zatrzymywać jednak przy pojedynczym lub czasowych trybie jest lipa.
 
 
kamaslc 


Model: A4 B5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 115KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AJM
Imię: Tomasz
Wiek: 27
Dołączył: 18 Cze 2014
Posty: 1
Skąd: Lubliniec
Wysłany: 2018-08-28, 03:43   

zła pozycja początkowa mechanizmu... musiał ktoś tym ruszać jak było zdemontowane, z tego co pamiętam to tylko ramiona wycieraczek odkręcisz i myślę że da radę ręcznie to przestawić (nie pamiętam dokładnie, ale miałem taki problem kilka lat temu w A4 B5, ale został szybko rozwiązany) - metoda prób i błędów - 5min roboty
 
 
okruch 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWX
Imię: Adam
Dołączył: 28 Mar 2015
Posty: 10
Skąd: Białystok
Wysłany: 2019-01-02, 22:54   

u mnie niestety nie dalo sie naprawić starego mechanizmu.
Kupiłem nowy na allegro i smiga aż miło.

Podczas wymiany odkręciłem ramię od silniczka i po zamontowaniu wycieraczki za każdym razem (2 próby)zmiast iść do góry to zaczynały pracę od ruchu w dól zapierając się o podszybie.

I wychodzi na to że jesli tylko zmienimy polozenie sliniczka to po podpieciu pradu robi ruch tzw kontrolny

Aby ustawic wycieraczki skreciłem wszystko do kupy oprócz zakladania ramion
ustawiłem wycieraczki na najdlusza przerwe pomiedzy cyklami i w tym czasie zakladalem ramiona i jesli była potzreba korygowalem ich ustawienie

czasu pomiedzy cyklami jest sporo wiec czasu jest wystarczajaco aby przykrecic ramie
pozdrawiam
_________________
_________________________________________
Ford Escort 1,6 MK5 1,6 benz - było
Audi A4 B5 Avant - 1,9 Tdi AFN - było
Audi A6 C5 Avant - 1,9 Tdi AWX - jest
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: