Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Osłony Audi A6 OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Osłony
przeciwsłoneczne
Regeneracja
turbosprężarki
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[A6 C5 1.8T]Podniesc moc w 1.8T
Autor Wiadomość
Martin 



Model: S6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Imię: Marcin
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 347
Skąd: Lublin/UK
Wysłany: 2008-02-21, 18:51   [A6 C5 1.8T]Podniesc moc w 1.8T

Chcialbym podniesc moc w swojej audiczce (1.8T) niestety malutki silniczek i tylko 150 konikw pod maska.Choc ponoc ta sama jednostka montowana jest w seacie leon cupra lecz jest to 210 kony silniczek.Wyczytalem ze mozna podniesc moc do 300 km!!!!Ozywiscie do 300 to dluga i kreta droga.Powiedzmy ze interesuje mnie przyrost w granicach 220 do 250 km.Pdejrzewam ze jest to mozliwe jak wszystko teraz,ecz jaka moze byc cena tych modyfikacji i gdzie najlepej ja zrobic???
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
adamusek 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: Quattro
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 26
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2008-02-21, 19:07   

samym chipem mozna podniesc do 190 km i 290 Nm wiecej nie radzilbym bez zmian mechanicznych - koszt ja wiem zalezy gdzie mysle ze ok 1000-1500 zl.
_________________
-------------------------------------------------------
A6 2.5 AEL avant quattro chip by Lisu
Audi 100 C4 2.3 AAR + BLOS BRC
 
 
Doc 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AJL
Imię: Andrzej
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2413
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2008-02-21, 23:49   

Czipsa kup o tego jegomościa
http://www.allegro.pl/ite...mpowtryski.html
Hamownia to koszt 50-100 zł w Warszawie ( dla ośki ).
Zamontowanie też grosze.

Przyrost mocy zależny jest od tego w jakim stanie jest silnik i jaki to dokładnie motor, oraz jaki numer sterownika.
Generalnie bez żadnego kłopotu podniesiesz o jakies 30 KM.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Chester 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Wiek: 33
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 44
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Wysłany: 2008-02-21, 23:51   

Mozesz zrobic chipa , wymienic turbine,zrobic wydech , szlify silnika , zalac werwe jednym slowem sie nie oplaca jak nie bedziesz robil tego sam to koszty okolo 8 000 zl
_________________
AUDI GUT!!!
 
 
Martin 



Model: S6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Imię: Marcin
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 347
Skąd: Lublin/UK
Wysłany: 2008-02-22, 22:42   

Tego sie obawiam,nie moge zajechac autka po 6mc od wstawienia chipa.
Przymierzam sie do powolnych zmian w mojej niunce.
Chcialbym aby lepiej sie zwijala i wygladala :-D
Lecz naprawde nie chce wywalic kasy w bloto i po jakis czasie kupowac nowy silnik.
 
 
Martin 



Model: S6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Imię: Marcin
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 347
Skąd: Lublin/UK
Wysłany: 2008-03-27, 18:20   

Mad Max jak mozesz podeslij mi troche wiecej info jak to wyglada i od czego tak naprawde zaczac.Koszt tez mnie interesuje auto jest z 2000roku


http://www.a6klub.pl/viewtopic.php?t=273
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
WW 


Model: S6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Wiek: 46
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-03-28, 00:41   

Wpisz w wyszukiwarke Unitronic, zrobiłem tam juz 3 auta z VAG .
Na kazdym min 50 000 km i było jak trzeba. Zero problemu. :) , teraz dłubię s-ke ...
_________________
V8
 
 
mikita2003 


Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna
Silnik: Inny
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 129
Skąd: Przemysl
Wysłany: 2008-03-28, 13:51   

witam
WW podaj linka.dzięki
 
 
Martin 



Model: S6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Imię: Marcin
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 347
Skąd: Lublin/UK
Wysłany: 2008-03-28, 18:17   

Spoko..Mam nadzieje ze te 50 000 km to tylko ty zrobiles a auto wciaz jezdzi.

Od listopada zrobilem 16 000 km wiec 50 dych to troche malo by bylo :-P

Mikita w wyszukiwarce GOOGLE wpisz UNITRONIC masz tam pare linkow :mrgreen:
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
mikita2003 


Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna
Silnik: Inny
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 129
Skąd: Przemysl
Wysłany: 2008-03-28, 18:39   

witam wpisałem ale myślałem że ma konkretnego.poz
 
 
Doc 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AJL
Imię: Andrzej
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2413
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2008-04-03, 22:38   

Remap w tym silniku, to koszt 300 zł.
Dwa razy hamownia to koszt 100 zł.

Reszta to zarobek tunerów.
W większości ściemniają, jak to oni precyzyjnie remapują wzgledem silnika, jego przebiegu, jego stanu technicznego itd.

Jeśli nie chcesz sczytywać epromu i wgrywać wirusa, możesz wlutować podstawkę i włożyć gotową kość z wirusem dla Twojego silnika.

Jak się to odbywa:
Jedziesz na hamownie, hamujesz auto, bierzesz wykresy. Przesyłasz mojemu koledze, który robi Ci względem nich nowy soft, programuje go na siemensie w nową kość dobrej firmy i przesyła do Ciebie. Koszt 300 zł za program.
Jedziesz na wlutowanie podstawki, koszt 50 zł góra, wkładasz kość i jedziesz na hamownię.
Jeśli wykres Ci się podoba, zostawiasz. Jeśli nie, za darmo już poprawia Ci soft i wysyła nową kość.

Cała zabawa 300 zł soft, 100 zł hamowanie, 50 zł podstawka.

oczywiscie mozna sobie czipować u setek cziperów których przybywa jak po deszczu. To samo kosztuje u nich 1000 - 1500 zł.
Powazne firmy z poważnymi pomiarami i bardzo poważnym dostosowaniem nie zrobią za ta kwotę. Ci którzy czipują po 1500 zł dużo ściemniają, niby badają i robią dokładnie to samo co opisałem. Noo, posiadają hamownie, czasami żenującą ;-)

Ja u siebie zmieniam kostkę po weekendzie 1.8T AEB.
Zdecydowanie wolę wymianę kości ( tak samo jak w bios komputera ) niż remapowanie kości w sterowniku. Dlaczego ? Ano dlatego, że

a) źle sczytasz, lub ktoś Ci sczyta ORI emrom
b) wgrywając go w krytycznych sytuacjach będzie on wadliwy
c) Mając podstawkę masz ORI kość schowaną i zawsze do niech łatwo wracasz

Efekt dokładnie ten sam. Programowanie ORI kości czy wkładanie drugiej kości we wcześniej przygotowaną podstawkę.

Teraz masz 150 koni i moment 210
Będziesz miał 180-190 koni i moment 270-280

Tak aby było bezpiecznie.

Ps:
Żadne boxy jak kolega wcześniej wspomniał. Bron Boze ;-)
 
 
Martin 



Model: S6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Imię: Marcin
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 347
Skąd: Lublin/UK
Wysłany: 2008-04-03, 23:42   

DOC to chyba wyjasniles mi wszystko :mrgreen: Dziekuje
Jak mozesz to wyslij mi kontakt do ciebie lub do twojego zioma a jak bede w Polsce napewno sie odezwe a nawet zjawie w Wawia w koncu to tylko 168km od Lubelca.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Huan 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 174
Skąd: Londyn/Tunbridge W.
Wysłany: 2008-04-04, 10:44   

Martin a nie latwiej zamienic ten model na wiekszy silnik? pomysl, przekalkuluj - w tej chwili pali juz dosc duzo bo turbo nisko sie zalacza i glodomor wpieprza jak oszalaly. Podniesiesz moc silnika wstawiajac chipa, spalanie skoczy jeszcze bardziej i osiagnie poziom spalania silnikow z wyzszym litrazem. Konkulzja - lepiej moim zdaniem kupic samochodzik z wiekszym silnikiem i miec w nim wiecej koni niz sie z nim bawic po hamowniach i firmach tuningowych - co Audi zrobilo w swojej stajni niech czlowiek uszanuje :) . Rozumiem ze mieszkasz w UK i koszt utrzymania auta delikatnie wzrosnie przy wiekszym litrazu (jak stac na audi to stac na insurance), ALE!, wiekszy litraz od wrzesnia w Londynie potanieje o ile Ken Livingstone wprowadzi te swoje nowe ustawy o wyzszym "czardzowaniu" za wjazd do 1 strefy. Ja bym na twoim miejscu pomyslal o wiekszym silniku.
_________________
Ty wyprzedzasz, ja sie delektuje...
 
 
Martin 



Model: S6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Imię: Marcin
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 347
Skąd: Lublin/UK
Wysłany: 2008-04-04, 11:03   

Moze masz racje,ale chce zostac juz przy tym modelu.Sentyment i duzo przeszlismy razem :-( (ale to tajemnica).Pozatym potrzebuje teraz auta non top,czekam na dzieciaka :lol: Rozumiesz mnie?Czytalem gdzies ze nawet po tuniu spalanie wcale nie musi pjsc w gore ile w tym prawdy,sam nie wiem.Chcialbym miec tej mocy tak do 220 konikow napewno dluga droga lecz nie chce pozbyc sie mojej audioli.
 
 
Huan 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 174
Skąd: Londyn/Tunbridge W.
Wysłany: 2008-04-04, 11:25   

Martin napisał/a:
Moze masz racje,ale chce zostac juz przy tym modelu.Sentyment i duzo przeszlismy razem :-( (ale to tajemnica).Pozatym potrzebuje teraz auta non top,czekam na dzieciaka :lol: Rozumiesz mnie?Czytalem gdzies ze nawet po tuniu spalanie wcale nie musi pjsc w gore ile w tym prawdy,sam nie wiem.Chcialbym miec tej mocy tak do 220 konikow napewno dluga droga lecz nie chce pozbyc sie mojej audioli.


Nie chce mi sie wierzyc ze spalanie nie pojdzie w gore, w koncu bedzie silnik tlukl sie troche wiecej a niestety plynu do spryskiwaczy raczej w tym przypadku pobierac nie bedzie :)
_________________
Ty wyprzedzasz, ja sie delektuje...
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: