Audi A6 / A7 Klub Polska - Forum




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony Audi A6 Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl Opony samochodowe OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Opony Audi A6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
Opony
samochodowe
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[A6 C4] spryskiwacze lamp. Jeden nie "psika"
Autor Wiadomość
szybki-ens 



Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: Quattro
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Imię: Kamil
Pomógł: 13 razy
Wiek: 31
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 1259
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2011-03-20, 18:28   [A6 C4] spryskiwacze lamp. Jeden nie "psika"

Ostatnio zmodziłem w swoim aucie spryskiwacze lamp. Skończyłem wszystko i jeden, ten dalszy, nie pryska.
Na początek zamieniłem wąż na cieńszy żeby było większe ciśnienie. Nic
Potem zamieniłem dysze stronami, żeby wykluczyć, że jedna jest popsuta. To samo.
Wykluczam jakiekolwiek wycieki. Wszystkie łączenia suche.
Pompka jest raczej wydolna bo taką samą ma kolega z klubu, który dokładał spryskiwacze lamp.

Są jeszcze takie, wg mojej oceny, możliwe przyczyny.
- wąż, który zasila dalszą dyszę jest położony wzdłuż pasa przedniego (górą nad wiatrakami). Czy ktoś kto ma fabryczne spryski może mi powiedzieć którędy ten wąż idzie fabrycznie w 2,5 TDI?
- w miejscu gdzie jest ten trójnik, co rozdziela płyn, na wejściu z pompki jest włożona metalowa rurka. Może ona powinna być wsadzona w wylot na bliższy sprysk, żeby mu mniejsze ciśnienie dawać?

Jakie mogą być jeszcze przyczyny nie działającej dalszej dyszy?
_________________
Było: 100C3 1989 1,8benz+lpg
Jest: A6C4 1996 2,5TDI
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

Dawid2542 



Model: 100 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Rok: 1994
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AAT
Pomógł: 24 razy
Wiek: 32
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 676
Skąd: Rydułtowy (Śląskie)
Wysłany: 2011-03-20, 18:35   

wow troche dziwne, a sprysk ogólnie działa? próbowałeś go całego czy działa? może jest zapieczony i sie nie wysuwa? <uoee> niech ktoś Ci naciśnie na sprysk a ty spróbuj go recznie wysunac, rozruszac itp
_________________
 
 
szybki-ens 



Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: Quattro
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Imię: Kamil
Pomógł: 13 razy
Wiek: 31
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 1259
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2011-03-20, 18:37   

Dawid2542 napisał/a:
a sprysk ogólnie działa? próbowałeś go całego czy działa?

szybki-ens napisał/a:
Potem zamieniłem dysze stronami, żeby wykluczyć, że jedna jest popsuta. To samo.
_________________
Było: 100C3 1989 1,8benz+lpg
Jest: A6C4 1996 2,5TDI
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

Dawid2542 



Model: 100 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Rok: 1994
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AAT
Pomógł: 24 razy
Wiek: 32
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 676
Skąd: Rydułtowy (Śląskie)
Wysłany: 2011-03-20, 18:38   

ja mam tak samo przewody poprowadzone jak Ty, a trójnik nie jest zapchany?

[ Dodano: 2011-03-20, 18:40 ]
a zmieniłeś stronami same dysze czy cały kompletny sprysk?
_________________
 
 
szybki-ens 



Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: Quattro
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Imię: Kamil
Pomógł: 13 razy
Wiek: 31
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 1259
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2011-03-20, 18:40   

No skąd. normalnie widać wodę w wężu (przezroczyste mam).
Te metalowa rurka w trójniku mnie jeszcze zastanawia. Ty miałeś jakąś jak montowałeś swoje spryski?

[ Dodano: 2011-03-20, 18:42 ]
Dawid2542 napisał/a:
a zmieniłeś stronami same dysze czy cały kompletny sprysk?

kompletny
_________________
Było: 100C3 1989 1,8benz+lpg
Jest: A6C4 1996 2,5TDI
 
 
Dawid2542 



Model: 100 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Rok: 1994
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AAT
Pomógł: 24 razy
Wiek: 32
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 676
Skąd: Rydułtowy (Śląskie)
Wysłany: 2011-03-20, 18:43   

ja tam chyba nic nie miałem w srodku, spróbuj może te węże miejscami zamienić na tym trójniku

[ Dodano: 2011-03-20, 18:44 ]
albo czy wąż gdzieś nie jest ściśniety
_________________
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

szybki-ens 



Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: Quattro
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Imię: Kamil
Pomógł: 13 razy
Wiek: 31
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 1259
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2011-03-20, 18:47   

propozycja:


Dawid2542 napisał/a:
albo czy wąż gdzieś nie jest ściśniet

dosyć twardy jest ten wąż więc wątpię ale sprawdzę to.

[ Dodano: 2011-03-20, 19:02 ]
jeszcze jedno mi przyszło do głowy. Kiedyś jak naprawiałem roletę tylnej szyby to jak zgaszony silnik był to wolno się podnosiła a jak odpalony to raz dwa. Może napięcie ma jakiś wpływ i pompka będzie lepiej pompować? sprawdzałem tylko na wyłączonym silniku
_________________
Było: 100C3 1989 1,8benz+lpg
Jest: A6C4 1996 2,5TDI
 
 
Dawid2542 



Model: 100 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Rok: 1994
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AAT
Pomógł: 24 razy
Wiek: 32
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 676
Skąd: Rydułtowy (Śląskie)
Wysłany: 2011-03-20, 19:06   

tak to wygląda u mnie na trójniku


[ Dodano: 2011-03-20, 19:07 ]
[ Dodano: 2011-03-20, 19:02 ]
jeszcze jedno mi przyszło do głowy. Kiedyś jak naprawiałem roletę tylnej szyby to jak zgaszony silnik był to wolno się podnosiła a jak odpalony to raz dwa. Może napięcie ma jakiś wpływ i pompka będzie lepiej pompować? sprawdzałem tylko na wyłączonym silniku[/quote]

to zależy jak masz podłączone jak po zapłonie to może być, ja mam na stałe czyli bez zapłony moge se pryskać ile wlezie
_________________
 
 
szybki-ens 



Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: Quattro
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Imię: Kamil
Pomógł: 13 razy
Wiek: 31
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 1259
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2011-03-20, 19:08   

o kurna to jakiś inny w ogóle masz ten trójnik

[ Dodano: 2011-03-20, 19:08 ]
po zapłonie mam. Przekręcałem tylko kluczyk i i pryskałem. Bez odpalania silnika.
_________________
Było: 100C3 1989 1,8benz+lpg
Jest: A6C4 1996 2,5TDI
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

Wujek-West 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Automat
Imię: Piotr
Pomógł: 21 razy
Wiek: 37
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 670
Skąd: Katowice/Łaziska
Wysłany: 2011-03-20, 19:09   

Ja w swojej audicy mam przewody pociagniete dolem zderzaka i tak jest w wiekszosci aut róznych marek
trojnik jest blisko w miare lewego sprysku odległośc jakies 30cm
_________________
Tylko słaba Polska boi się silnego Śląska
 
 
szybki-ens 



Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: Quattro
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Imię: Kamil
Pomógł: 13 razy
Wiek: 31
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 1259
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2011-03-20, 19:12   

Wujek-West napisał/a:
Ja w swojej audicy mam przewody pociagniete dolem zderzaka i tak jest w wiekszosci aut róznych marek
trojnik jest blisko w miare lewego sprysku odległośc jakies 30cm

kurde u mnie wszystko jest tak zabudowane, że nie mam pojęcia jak miałbym dołem pociągnąć ten wąż. Trójnik u mnie tez jest zaraz obok tego lewego (bliższego).
_________________
Było: 100C3 1989 1,8benz+lpg
Jest: A6C4 1996 2,5TDI
 
 
Dawid2542 



Model: 100 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Rok: 1994
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AAT
Pomógł: 24 razy
Wiek: 32
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 676
Skąd: Rydułtowy (Śląskie)
Wysłany: 2011-03-20, 19:14   

no ja mam ORI trójnik, niemoge takiego znaleźć nigdzie aby pokazać,
Wujek-West, ja mam trójnik jakieś 20 cm od pompki zaraz pod lewą lampa, heh nie będe oszukiwał, ale lepiej, łatwiej było puścić węze góra, a jak ORI jest w C4 to niewiem
_________________
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

Wujek-West 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Automat
Imię: Piotr
Pomógł: 21 razy
Wiek: 37
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 670
Skąd: Katowice/Łaziska
Wysłany: 2011-03-20, 19:15   

mi dokładnie przewody ida pod wlotem z poweitrza (dolna kratka)
psikał mi tylko lewy sprysk a prawy nie
problem był w trójniku który wymieniłem i jest juz ok
a spryski masz podpiete pod spryski na szybe??
_________________
Tylko słaba Polska boi się silnego Śląska
 
 
Dawid2542 



Model: 100 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Rok: 1994
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AAT
Pomógł: 24 razy
Wiek: 32
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 676
Skąd: Rydułtowy (Śląskie)
Wysłany: 2011-03-20, 19:18   

nie spryski mamy pod osobny guziczek podpiety,
_________________
 
 
szybki-ens 



Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: Quattro
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Imię: Kamil
Pomógł: 13 razy
Wiek: 31
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 1259
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2011-03-20, 19:19   

czyli pobawię się jeszcze tym trójnikiem.
Spryski mam podpięte pod druga pompkę i oddzielny przycisk oraz oddzielne zasilanie. Załącza się niezależenie od spryskiwania szyb.



Dobra coś już wiem.
Dziś będę jeszcze jeździł to zobaczę jak jest na odpalonym silniku. Jak nic się nie zmieni pobawię się tym trójnikiem.
_________________
Było: 100C3 1989 1,8benz+lpg
Jest: A6C4 1996 2,5TDI
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: