Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl OC/AC OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Express Parts
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: RomanS
2013-05-24, 19:17
[A6 C4] Skuteczność hamowanie po SWAP'ie z 288 na 312mm
Autor Wiadomość
hasek 



Model: A8 D3
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: Rafał
Pomógł: 6 razy
Wiek: 36
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 266
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2011-03-01, 17:15   

ja u siebie zmieniałem 288-->312 i generalnie była różnica przy heblowaniu, ale nie powiem ci na 100% czy faktycznie spowodowała to większa średnica tarczy czy nowe tarcze i klocki :)
_________________
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Lipton 



Model: Nie mam
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: RWD
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Pomógł: 5 razy
Wiek: 29
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 538
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-03-01, 20:09   

swieca1991 napisał/a:
Lipton jeśli przejedziesz się jakimkolwiek innym nowym autem to zrozumiesz że te hamulce mają się nijak do tych w nowych autach i nie musi to być auto dużo nowsze..


mam w domu c5 2004 rok i jak dla mnie nie ma różnicy... tzn. nie twierdzę że mam złe czy tam słabe hamulce u siebie ;) ale każdy mierzy swoją miarą <lol> chyba że ja nie "lubię zapierdalać" <rotfl>

to cytat :P a nie przekleństwo ;)
_________________
 
 
icemerc 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: Quattro
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Imię: Damian
Wiek: 35
Dołączył: 18 Maj 2011
Posty: 137
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-07-13, 13:57   

A jak kwestia klocków hamulcowych ??
_________________
Jazda zaczyna się od 300 Nm...

Koła mogą być cztery... Cylindrów musi być pięć a napęd obowiązkowo Quattro
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Kliku 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: Quattro
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Cze 2011
Posty: 216
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-08-07, 14:45   

przymierzam sie do zmiany przednich wezykow hamulcowych na te w oplocie stalowym. Ktos kupowal, moze ma jakis namiar i cene. Bo niektorzy przesadzaja z cena. Znalazlem firme, ktora robi na zamowienie przewody z metra i koncowki do a6c4, cena 200 zl za kpl. na przod.
_________________
A6c4 AEL Quattro Power by' To JA
 
 
Lewian 



Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.0 TFSI 252KM
Napęd: Quattro
Rok: 2017
Skrzynia: Automat
Imię: Adam
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Kwi 2012
Posty: 261
Skąd: Kleczew
Wysłany: 2013-08-07, 15:34   

Kliku napisał/a:
przymierzam sie do zmiany przednich wezykow hamulcowych na te w oplocie stalowym. Ktos kupowal, moze ma jakis namiar i cene. Bo niektorzy przesadzaja z cena. Znalazlem firme, ktora robi na zamowienie przewody z metra i koncowki do a6c4, cena 200 zl za kpl. na przod.



Wydaje mi się, że to zbędny wydatek, przewody w stalowym oplocie mają sens w dużych, mocnych autach przy jeździe torowej. Przy normalnym cywilnym użytkowaniu auta nie odczujesz różnicy, jedynie w grubości portfela ;)


Pozdrawiam
_________________
LEWIAN - HAMULCE
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !

Gwarancja najniższej ceny - znalazłeś taniej ? pisz !

http://hamulcesklep.pl
507-857-074
 
 
arwam 


Model: 100 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Rok: 1994
Skrzynia: Automat
Imię: Arek
Dołączył: 15 Gru 2012
Posty: 93
Skąd: Świętokrzyskie
Wysłany: 2013-10-03, 22:14   

Lewian,

nie do końca się zgodzę, nie do końca ponieważ nie powiem : "kupować tylko te w stalowym oplocie", ale jeśli już kupujemy, to kupmy nie najtańsze zamienniki często przez polskie rzemiosło klepane, niestety niezbyt starannie, ale kupmy dobrej jakości np TRW ( nie robię tu żadnej reklamy) koszt do C4 to około 45zł sztuka, fakt że na przodzie wydamy około 40zł więcej niż na polskie tanie zamienniki, ale TRW w przeciwieństwie do polskich zamienników nie puchnie tak bardzo w miarę zwiększania nacisku na pedał hamulca.
wiem bo świeżo jestem po zmianie, kupując przewody elastyczne zwróćmy uwagę czy przewody są sztywne, Twarde, czy może sięwyginają jak zwykły przewód paliwowy,
jeśli będą sztywne i twarde to będzie sięnam całkiem inaczej jeździć, a także ABS będzie lepiej i szybciej działał.
ktoś kto jeździ bardzo delikatnie o powoli niemal nie odczuje różnicy, ale tylko do momentu kiedy będzie musiał szybko i gwałtownie, zahamować.
_________________
Jest:Golf MK2 1.9TD 213KM/366Nm
Audi 100 C4 AAT Avant automat.
Audi Coupe B3 2.2 KV=> swap na 2.5TDI AAT, 154KM/293Nm=> K24-7001 skrzynka FHN = 161KM/374Nm=>zmiana ECU; jeszcze nie wiadomo ile wyjdzie :)
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Lewian 



Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.0 TFSI 252KM
Napęd: Quattro
Rok: 2017
Skrzynia: Automat
Imię: Adam
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Kwi 2012
Posty: 261
Skąd: Kleczew
Wysłany: 2013-10-03, 22:53   

arwam napisał/a:
Lewian,

nie do końca się zgodzę, nie do końca ponieważ nie powiem : "kupować tylko te w stalowym oplocie", ale jeśli już kupujemy, to kupmy nie najtańsze zamienniki często przez polskie rzemiosło klepane, niestety niezbyt starannie, ale kupmy dobrej jakości np TRW ( nie robię tu żadnej reklamy) koszt do C4 to około 45zł sztuka, fakt że na przodzie wydamy około 40zł więcej niż na polskie tanie zamienniki, ale TRW w przeciwieństwie do polskich zamienników nie puchnie tak bardzo w miarę zwiększania nacisku na pedał hamulca.
wiem bo świeżo jestem po zmianie, kupując przewody elastyczne zwróćmy uwagę czy przewody są sztywne, Twarde, czy może sięwyginają jak zwykły przewód paliwowy,
jeśli będą sztywne i twarde to będzie sięnam całkiem inaczej jeździć, a także ABS będzie lepiej i szybciej działał.
ktoś kto jeździ bardzo delikatnie o powoli niemal nie odczuje różnicy, ale tylko do momentu kiedy będzie musiał szybko i gwałtownie, zahamować.



Nie zrozumiałeś tego co napisałem :)

Chodziło mi o to, że nie warto kupować przewodów w stalowym oplocie do takiego auta. A tradycyjne jak kupować to oczywiście dobrej jakości a nie byle co, tego nie wymienia się co chwilę także nie ma co oszczędzać tym bardziej, że różnice w cenie nie są kolosalne. TRW czy K&K to bardzo dobre firmy i ceny również w granicach rozsądku. K&K dość mało znane w Polsce ale jakościowo wypada lepiej niż TRW a cenowo w prawie wszystkich wypadkach znacznie taniej.


Pozdrawiam
_________________
LEWIAN - HAMULCE
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !

Gwarancja najniższej ceny - znalazłeś taniej ? pisz !

http://hamulcesklep.pl
507-857-074
 
 
arwam 


Model: 100 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Rok: 1994
Skrzynia: Automat
Imię: Arek
Dołączył: 15 Gru 2012
Posty: 93
Skąd: Świętokrzyskie
Wysłany: 2013-10-03, 23:30   

Lewian, a w Twoim sklepie w ogóle prowadzicie przewody w stalowym oplocie?
bo szczerze mówiąc nie zachwyca mnie poziom twardości pedału hamulca, i chciałbym coś z tym zrobić....
w coupe ląduje serwo 2x10" pompa hamulcowa narazie 23,8mm w dniu jutrzejszym zostaną ostatecznie pożegnane zaciski Lucas 54 i tarcze 256mm na rzecz ATE 57 i tarcze narazie 288mm a w przyszłosci tarcze 300mm lub większe, więc chciałbym mieć jednocześnie twardy hamulec i o dużej skuteczności....
_________________
Jest:Golf MK2 1.9TD 213KM/366Nm
Audi 100 C4 AAT Avant automat.
Audi Coupe B3 2.2 KV=> swap na 2.5TDI AAT, 154KM/293Nm=> K24-7001 skrzynka FHN = 161KM/374Nm=>zmiana ECU; jeszcze nie wiadomo ile wyjdzie :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: