Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl Opony samochodowe OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
Opony
samochodowe
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[A6 C4] Miganie kierunkowskazami przy zamykaniu i otwieraniu
Autor Wiadomość
kolco11 



Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Imię: łukasz
Wiek: 40
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 46
Skąd: Police /Szczecin
Wysłany: 2010-09-07, 20:10   

pod blokiem to nie robota deszcz mnie złapał ,ale jutro postaram sie to sprawdzic :-D
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
kolco11 



Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Imię: łukasz
Wiek: 40
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 46
Skąd: Police /Szczecin
Wysłany: 2010-09-10, 04:02   

tak pompke słysze lecz zanim zamknie zamki to dwa razy zapompuje dodam że pompka była już wymieniona przez poprzedniego własciciela ,czy na to może miec wpływ uszkodzony zamek w drzwiak kierowcy bo zauważyłem że ktoś mi sie chciał włamac do auta bo wkładka sie kreci w lewo bez oporu i z kluczyka nie moge otworzyć drzwi prosze o pomoc
 
 
kolco11 



Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Imię: łukasz
Wiek: 40
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 46
Skąd: Police /Szczecin
Wysłany: 2011-04-20, 15:33   

znalazłem nieszczelnosc przy pompce ,weżyk wchodzący do pompki ma uszczelke i to on przepuszcza a i ktos sie dobierał do pompki bo widac slad wkretaka ,jak to naprawic? <mysli>
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
grzemo 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ALG
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 1694
Skąd: mazowsze
Wysłany: 2012-01-24, 15:10   

A z jakim sterownikiem się łączysz? Który kanał wybierasz?
Bo może u ciebie jest jeszcze moduł komfortu i nie ma centralnego.
 
 
robak26 



Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Lip 2009
Posty: 1335
Skąd: Płock
Wysłany: 2012-01-24, 15:13   

grzemo napisał/a:
A z jakim sterownikiem się łączysz? Który kanał wybierasz?
Bo może u ciebie jest jeszcze moduł komfortu i nie ma centralnego.


Jaki "Moduł komfortu"???
Tam jest zwykły sterownik.
Raczej coś z pompką centralnego.
Może ktoś już ją wymieniał lub przy niej dłubał, dlatego się niełączy.
 
 
robak26 



Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Lip 2009
Posty: 1335
Skąd: Płock
Wysłany: 2012-01-24, 17:37   

Rozumiem, że używasz VAG 311.2 anglojęzyczny.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
grzemo 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ALG
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 1694
Skąd: mazowsze
Wysłany: 2012-01-24, 20:20   

qbatito,
Pisałem ci wcześniej że raczej nie masz sterownika centralnego tylko moduł komfortu i masz go zapewne w 46.
 
 
robak26 



Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Lip 2009
Posty: 1335
Skąd: Płock
Wysłany: 2012-01-25, 11:47   

Zapisz te wartości i możesz kombinować.
Jeżeli uda ci się je zmienić to również będziesz mógł powrócić do tego co masz teraz.
 
 
robak26 



Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Lip 2009
Posty: 1335
Skąd: Płock
Wysłany: 2012-01-25, 15:58   

qbatito, nie pamiętam.
Walczyłem z tym dwa lata temu i od tamtej pory nic się nie zmieniło.
Uruchomiłem wszystko według tych wskzówek:

Instrukcja nr.1

vag com wybierasz moduł komfortu pózniej10 dopasowanie i według tego co poniżejNumer Znaczenie Wartość
kanału pomiarowa
03 Auto – Lock/Unlock. Samochód zostaje zablokowany po uzyskaniu prędkości włączenie = 1
15 km/h. wyłączenie = 0
04 Auto – Lock/Unlock. Samochód zostaje odblokowany po wyjęciu kluczyka włączenie = 1
z zamka zapłonu. wyłączenie = 0
05 Wyłączenie kontroli wnętrza samochodu: włączenie lub wyłączenie aktywności włączenie = 1
kontroli wnętrza samochodu następuje poprzez dwukrotne naciśnięcie wyłączenie = 0
centralnego zamka ZU.
06 Odblokowanie sygnału dźwiękowego1: sygnał potwierdzający przy odblokowaniu. włączenie = 1
wyłączenie = 0
07 Zablokowanie sygnału dźwiękowego1: sygnał potwierdzający przy zablokowaniu. włączenie = 1
wyłączenie = 0
08 Odblokowanie wskazywane jest dwukrotnym mignięciem kierunkowskazów. włączenie = 1
wyłączenie = 0
09 Zablokowanie wskazywane jest jednokrotnym mignięciem kierunkowskazów. włączenie = 1
wyłączenie = 0
10 Nastawienia dźwięku alarmu: programowanie zachowania się alarmu przy jego 1 – reszta Europy
zadziałaniu musi odpowiadać przepisom obowiązującym w danym kraju. 2 – Niemcy
3 – Wielka Brytania

Instrukcja 2

Wszystkie komendy kodowane są binarnie tzn
0000001=1
0000010=2
0000100=4
0001000=8
0010000=16
0100000=32
1000000=64 i tak dalej każda pozycja razy 2. Każda jedynka w kodzie oznacza włączenie funkcji, a każde 0 oznacza wyłączenie. Suma poszczególnych pozycji wyznacza kod.
Dla przykładu:
010010=18 bo (010000=16) + (000010=2) = 16+2 =18
Zatem aby przekodować kanał dobrze jest znać poprzednie ustawienie kodu.
dla przykładu masz zakodowane 43.
43-128=liczba ujemna więc od lewej piszemy zero 0
43-64=liczba ujemna więc piszemy drugie zero 00
43-32=11 liczba dodatnia więc piszemy 1 001
11-16=liczba ujemna więc piszemy zero 0010
11-8=3 liczba dodatnia więc piszemy 1 00101
3-4=liczba ujemna więc piszemy 0 001010
3-2=1 dodatnia 0010101
1-1=0 dodatnia 00101011


Mam nadzieję, że pomogłem chociaż troszkę.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
filon705 


Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.6 150KM
Napęd: Quattro
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Wiek: 43
Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 26
Skąd: warszawa
Wysłany: 2012-01-28, 16:24   

Instrument Cluster {/} Instrument Cluster
Kodowanie ECU / sterowniczy Moduł kodowania
STG 17 (zegarów) / Zaznaczenie 17 (Instrument Cluster)
Kodowanie -> Funkcja 07 / Kodowanie -> funkcja 07
? Xxx: Dodatkowe Net Based i opcjonalnymi dodatkami (to MY 2000) / xxx: Net Based dodatkowe (poprzez MY 1999)
+00 - Bez dodatkowych Urządze? / NIE opcji dodatkowych
+01 - Wskaźnik zużycia hamulcowych klocków, active / active ostrzeżenie hamulcowych klocków
+02 - Pasy bezpiecze?stwa aktywny ostrzegawczy Wskaźnik / aktywny zapięciu pasów bezpiecze?stwa o
+04 - Aktywnych Wody do mycia Wyświetlanie / ostrzeżenie spryskiwacz aktywnych płynu
+16 - Nawigacja aktywny żartem / aktywny nawigacji
? Xxx: Extra-Net Based i Sprzętu specjalnego (z moim 2000) / xxx? Opcji dodatkowych (z MY 2000)
+00 - Lub Bez dodatkowych Urządze? Nav III / Bez dodatkowych opcji Lub Nav III
+02 - Pasy bezpiecze?stwa aktywny ostrzegawczy Wskaźnik / aktywny zapięciu pasów bezpiecze?stwa o
+16 - I & II Nawigacja / Nawigacja I & II
xx xx: Kraj / xx xx: Kraj
0 - Niemcy (GER) / Niemcy (D)
1 - Europa (UE) (do MY 2000), Europa (UE) (poprzez MY 1999)
1 - po lewej Reszta kierownicą Stronie ?wiata (RS) (od MY 2000) / Reszta ?wiata (z lewej kierownicy filmy - R) (od MY 2000)
2 - Stany Zjednoczone (USA)
3 - Kanada (CDN) / Kanada (CDN)
4 - Wielka Brytania (GB) / Wielka Brytania (GB)
5 - Japonia (JP) (nie MY 2000), Japonia (JP) (poprzez MY 1999)
5 - Left Hand Drive Japonia (JP) (od MY 2000), Japonia (z lewej kierownicy filmy - JP) (od MY 2000)
6 - Arabia Saudyjska (SA) Arabia Saudyjska (SA)
7 - Australia (AUS) / Australia (AUS)
8 - Reszta Prawo w ?wiata (ROW) (od MY 2000) / Reszta ?wiata (z prawej kierownicy filmy - R) (od MY 2000)
9 - Japonia RHD (JP) (od MY 2000), Japonia (z prawej kierownicy filmy - JP) (od MY 2000)
xxx x: cylindrów LICZBA / xxx x: Cylinder
4 - 4-cylindrowy, 4-cylindrowy
06/06 cylinder / 6 cylindrów
08/08 Cylinder / 8-cylindrowy
xxxx: typ silnika / xxxx: Silnik
0 - TDI z silnikiem TDI
2 - i 4-cylindrowy, 6-cylindrowy benzynowy Silnik / 4-cylindrowe i 6-cylindrowych silnikach benzynowych
3-8-cylindrowy benzynowy Silnik / Benzynowy silnik 8-cylindrowe
4 - Silnik Turbo (z MY 2000) z silnikiem Turbo (z MY 2000)
 
 
filon705 


Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.6 150KM
Napęd: Quattro
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Wiek: 43
Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 26
Skąd: warszawa
Wysłany: 2012-01-28, 16:33   

a tu fajny link do arkusza rozkodowującego log w centralnym zamku

https://rapidshare.com/files/3117510167/Kody_centralny_zamek.rar

Wystarczy w okienko w którym znajduje się "0" wpisać swój kod z VAG-a a arkusz zaznaczy na zielono
opcje które prawdopodobnie mamy włączone a na czerwono wyłączone.
 
 
filon705 


Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.6 150KM
Napęd: Quattro
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Wiek: 43
Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 26
Skąd: warszawa
Wysłany: 2012-01-29, 13:25   

cześć a sprawdź jaka masz liczbę wpisana w opcjach vaga -1 okno Start Baud:

240 -dla połączenia z silnikiem
0 - dla połączenia z licznikiem

spróbuj podmienić i zobacz czy ci wtedy wchodzi do 35 centralny

ja osobiście mam 0 i mi się bez problemu łączy z silnikiem i centralnym (i z tego co mi wiadomo to pompka centralnego u nas robi za moduł komfortu )
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
filon705 


Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.6 150KM
Napęd: Quattro
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Wiek: 43
Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 26
Skąd: warszawa
Wysłany: 2012-01-29, 14:01   

a jeszcze jedno na pewno masz pełna wersje VAGA-zrobiłeś pełna rejestracje qbatito

jak coś to instr.

Aktywacja VAG-COMa 311-2

1 odpalamy program ikonka vag-com.exe-dwa kliknięcia myszki lewym przyciskiem
2 klikamy OPTIONS
3 Wybieramy odpowiedni port com
4 klikamy test
5 klikamy save i wracamy do głównego menu vag-coma to które widzieliśmy po punkcie 1
6 klikamy about gdzie znajduje się serial number (w okienku pod takim napisem) który kopiujemy
7 odpalamy keygen.exe gdzie kopiujemy nasz numer klikamy po czym otrzymujemy kod aktywacyjny
8 wracamy do vag-com i wklejamy nasz kod aktywacyjny w odpowiednie miejsce tzn. about itd
 
 
filon705 


Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.6 150KM
Napęd: Quattro
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Wiek: 43
Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 26
Skąd: warszawa
Wysłany: 2012-01-30, 01:41   

A jaka masz liczbę wpisana w opcjach vaga -1 okno Start Baud:
 
 
BIMER 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Dołączył: 09 Kwi 2012
Posty: 18
Skąd: Chełm
Wysłany: 2013-05-04, 09:07   

U mnie też nie łączy się ani z kanałem 35 ani 46. Czym to może być spowodowane ? Vag 311.2 pełna wersja, a kabelek w niebieskiej obudowie. Reszta funkcji czyli silnik, abs, immo działają. W opcjach vaga -1 okno Start Baud: jest 0 ale próbowałem też na 240 i nic.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: