Audi A6 / A7 Klub Polska - Forum




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony Audi A6 Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl Opony samochodowe OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Opony Audi A6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
Opony
samochodowe
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
3,0 Tfsi rozrząd
Autor Wiadomość
karolm1988 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Karol
Dołączył: 25 Kwi 2016
Posty: 10
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2019-01-30, 18:38   3,0 Tfsi rozrząd

Panowie czy ktoś z was wymieniał już rozrząd w 3,0. Zastanawiam się ile wytrzymują. Jeśli tak to czy zmieścił się w 10 tysiącach.
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

damos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Damos
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 1156
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-01-31, 02:02   

karolm1988 napisał/a:
Panowie czy ktoś z was wymieniał już rozrząd w 3,0
tak, ja wymieniałem "przy okazji".
karolm1988 napisał/a:
Zastanawiam się ile wytrzymują.
Różnie ludzie mówią, podobno od 200 do 400 tys.
karolm1988 napisał/a:
Jeśli tak to czy zmieścił się w 10 tysiącach.
Chyba w ASO?
Normalnie graty do rozrządu (z ASO) jakieś 2200-3000 PLN i robocizna - od 2000 do 3000 PLN.
_________________
Gregor10 stage 2: 450KM/548Nm
 
 
karolm1988 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Karol
Dołączył: 25 Kwi 2016
Posty: 10
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2019-01-31, 16:45   

To jak koło 5 to jeszcze nie jest tragedia. A u Ciebie jak wymieniali to przy jakim przebiegu. Miałeś jakieś objawy zużycia?

Jedyny sposób wymiany to wyjmowanie silnika czy do się go wymienić zdejmując tylko skrzynie?
 
 
damos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Damos
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 1156
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-02-05, 19:01   

karolm1988 napisał/a:
A u Ciebie jak wymieniali to przy jakim przebiegu. Miałeś jakieś objawy zużycia?
Nie miałem żadnych objawów zużycia, ale skoro silnik był wyjęty (wymiana uszczelki pod głowicą po przegrzaniu) to przy okazji wymieniłem rozrząd i pompę wody.
Niestety - ekipa, która to robiła w Olsztynie - pokpiła sprawę, więc czekały mnie poprawki na miejscu - we Wrocławiu. RS Service za wyjęcie i włożenie silnika wziął 1800 PLN.
karolm1988 napisał/a:
Jedyny sposób wymiany to wyjmowanie silnika czy do się go wymienić zdejmując tylko skrzynie?
Trudno powiedzieć, ja tego nie robiłem, ale jak ma mój gust - powinno dać się to zrobić po wyjęciu skrzyni. (to moja ocena "na oko").
_________________
Gregor10 stage 2: 450KM/548Nm
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

rclmati 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Imię: Mateusz
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Cze 2015
Posty: 107
Skąd: Łódź
Wysłany: 2019-02-19, 15:13   

damos napisał/a:
karolm1988 napisał/a:
A u Ciebie jak wymieniali to przy jakim przebiegu. Miałeś jakieś objawy zużycia?
Nie miałem żadnych objawów zużycia, ale skoro silnik był wyjęty (wymiana uszczelki pod głowicą po przegrzaniu) to przy okazji wymieniłem rozrząd i pompę wody.
Niestety - ekipa, która to robiła w Olsztynie - pokpiła sprawę, więc czekały mnie poprawki na miejscu - we Wrocławiu. RS Service za wyjęcie i włożenie silnika wziął 1800 PLN.
karolm1988 napisał/a:
Jedyny sposób wymiany to wyjmowanie silnika czy do się go wymienić zdejmując tylko skrzynie?
Trudno powiedzieć, ja tego nie robiłem, ale jak ma mój gust - powinno dać się to zrobić po wyjęciu skrzyni. (to moja ocena "na oko").


To do wymiany uszczelki pod głowicami miałeś silnik wyciągany?
 
 
Paweldsw 


Model: A6 C7
Nadwozie: Hatchback
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWD
Imię: Pawel
Wiek: 35
Dołączył: 24 Mar 2019
Posty: 13
Skąd: Świdnica
Wysłany: 2019-03-24, 17:49   

Robilem miesiac temu wymiane kpl rozrzadu przy przebiegu 232 tys km - 2s halasowalo przy odpaleniu na zimnym , dopiero po tym zrobilem stage 2 . 4 lancuchy 4 napinacze i sporo innych censored.trzeba wyjac skrzynie.teraz mega cisza :)
_________________
441 KM @550NM
 
 
damos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Damos
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 1156
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-03-25, 00:16   

rclmati napisał/a:
To do wymiany uszczelki pod głowicami miałeś silnik wyciągany?
Miejsca nie ma za wiele. Obie głowice out - do kontroli, więc lepiej było wyjąc silnik. Do wymiany rozrządu już wyjęcie bardzo wskazane.
_________________
Gregor10 stage 2: 450KM/548Nm
 
 
karolm1988 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Karol
Dołączył: 25 Kwi 2016
Posty: 10
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2019-04-01, 06:38   

Paweldsw napisał/a:
Robilem miesiac temu wymiane kpl rozrzadu przy przebiegu 232 tys km - 2s halasowalo przy odpaleniu na zimnym , dopiero po tym zrobilem stage 2 . 4 lancuchy 4 napinacze i sporo innych censored.trzeba wyjac skrzynie.teraz mega cisza :)

A ile Cię wyniosła ta cała przyjemność jeśli można wiedzieć?
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

Paweldsw 


Model: A6 C7
Nadwozie: Hatchback
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWD
Imię: Pawel
Wiek: 35
Dołączył: 24 Mar 2019
Posty: 13
Skąd: Świdnica
Wysłany: 2019-04-02, 22:29   

karolm1988 napisał/a:
Paweldsw napisał/a:
Robilem miesiac temu wymiane kpl rozrzadu przy przebiegu 232 tys km - 2s halasowalo przy odpaleniu na zimnym , dopiero po tym zrobilem stage 2 . 4 lancuchy 4 napinacze i sporo innych censored.trzeba wyjac skrzynie.teraz mega cisza :)

A ile Cię wyniosła ta cała przyjemność jeśli można wiedzieć?



10400 zł netto
_________________
441 KM @550NM
 
 
damos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Damos
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 1156
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-04-03, 01:35   

Tanio to nie było.... ASO?
_________________
Gregor10 stage 2: 450KM/548Nm
 
 
palec85 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 767
Skąd: Słubice, Polska
Wysłany: 2019-06-21, 06:34   

A czym wam sie objawial Panowie ten rozrzad?tylko zgrzytem 1-2 sekundowym rano przy odpalaniu?w a6 c5 mialem to co rano. Tam byl pasek i nalatalem tak chyba 80tys i nic sie nie pogarszalo wiec czy to na pewno rozrzad?W C7 czasem zgrzytnie sekunde po dluzszym postoju i ostrzejszej jezdzie poprzedzajacej ale to tez zalezy jak zaparkuje. Przewaznie jak juz zgrzytnie to jak auto nierowno stoi troche z gorki. Ktos mial jeszcze jakies objawy poza krotkim zgrzytem?u mnie co prawda narazie 145tys nalatane.
 
 
roman_tyk 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CGXB
Imię: Romek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 219
Skąd: Waw
Wysłany: 2019-12-11, 22:47   

na to zrzygniecie widzialem ze ruscy maja patent sruba z restryktorem oleju pod odma inna
_________________
Bylo A6 C7 3.0TFSi 450ps https://www.a6klub.pl/cza...ine-vt93131.htm

Jest A7 3.0TFSI https://www.a6klub.pl/a7-...erc-vt98763.htm
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: