Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl OC/AC OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Express Parts
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
3.0 tfsi czy 4.0 tfsi?
Autor Wiadomość
alekooo 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.8 FSI 210KM
Napęd: RWD
Rok: 2009
Skrzynia: Automat
Imię: Aleksander
Dołączył: 21 Maj 2019
Posty: 1
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-07-15, 13:04   3.0 tfsi czy 4.0 tfsi?

Witam. Po założeniu dyskusji nt diesli, przypomniało mi się dlacsego kilka lat temu powiedziałem, ze już nigdy więcej diesla. zacząłem wiec szukać 3.0 tfsi. Gadałem z gościem który ma 4.0 tfsi, mówił mi ze niedużo więcej pali, a osiągami nie dorasta do pięt. Jak jest z utrzymaniem tych silników? Są dużo mniej problematyczne niż diesle? Szukałem tematów, to za dużo nie znalazłem. Patrząc całkowicie obiektywnie, czy koszty utrzymania a7 3.0 tfsi będą dużo niższe niż koszty utrzymania s7? Analogicznie chodzi o a6 i s6 . Pozdrawiam !
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Zbichu 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 2014
Skrzynia: S-tronik
Imię: Aftosmer
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 29 Lis 2014
Posty: 205
Skąd: Bagdad
Wysłany: 2019-07-15, 15:27   

Decydując się na Rs, M, Amg czy chociażby S i zastanawianie się nad kosztami to nieporozumienie. Ogólnie te silniki można określić jako niezbyt awaryjne w odniesieniu do diesli, ale swoje bolączki mają i to, że od czasu do czasu wyleci jakieś 5-20 tys powinno być brane pod uwagę. W S-ce niestety siedzi S-tron, więc w przypadku przerabiania jej na RS (o ile nie zostało to już zrobione, bo samym softem 100KM dolatuje) trzeba o tym pamiętać, ale dostępne są sprzęgła do 1000Nm dla dl501Q, więc i to nie problem. Padają w nich kolektory, intercoolery, odmy, przepustnice czyli pierdoły. Nie jedzie się S-ką jak samochodem sportowym, co może być zaletą. Jeżeli Cię stać to się nie zastanawiaj tylko bierz, bierz, bierz! Jeśli jednak ciągle myślisz o kosztach to kup C6 2.4 benzę z małym przebiegiem.
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 572 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 10401
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-07-15, 17:43   

Ewentualnie 3.0 TFSI z tipem + stage 2 i masz w sumie mocowo eskę.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: