Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Warsztat samochodowy Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC Sklep online samochodowych audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Skrzynie
biegów
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
MOTONET
Części online
Regeneracja
reflektorów
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[ TIP+Q] przeciagnie biegow,nie wkreca sie na obroty 2.5tdi
Autor Wiadomość
patrosss 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Imię: Patryk
Dołączył: 19 Paź 2012
Posty: 113
Skąd: łódź
Wysłany: 2012-12-22, 19:45   [ TIP+Q] przeciagnie biegow,nie wkreca sie na obroty 2.5tdi

koledzy mam problem a mianowicie chodzi o to ze auto przeciaga na D biegi a najbardziej dwojka zeby np wlaczyl na nastepny bieg musze czasem puscic gaz i wtedy zmieni i przy jezdzie jest mulowaty do 3 tys jakos sie wkreca powyzej juz ciezko max predkosc ok 120km/h i nie ma przyspieszenia;/ koledzy jest ktos z lodzkiego kto mogl by pomoc moze to byc konwenters skrzyni biegow ??
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
lukwoj21 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AKE
Wiek: 31
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 367
Skąd: Żary
Wysłany: 2012-12-22, 21:49   

przyłaczam sie to tematu obiawy mam takie ze gdy tem jest ponizej 5st C to na 2 bieg ładnie wrzuca ale na 3 przeciaga i mam 2.6tys/obr i wrzuca 4 bieg ale obroty spadaja na 2.4tys tak jakby sprzegło sie slizgało jak autko sie zagrzeje tak po przejechaniu ok 5km wszystko wraca do normy na vagu zero błedów <mysli>
 
 
patrosss 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Imię: Patryk
Dołączył: 19 Paź 2012
Posty: 113
Skąd: łódź
Wysłany: 2012-12-22, 23:38   

koledzy zamienilem dzis przeplywke od kolegi i porawilo sie zbiera sie juz lepiej ale nadal lapie mula czasami ale najgorsze jest to ze straszneio wolno sie rozpedza moja poprzednia a4 to przy tym to rakieta :( i na kompie pokazuje zajeb... wielkie spalanie ! srednio tak 25 28 litrow i jak stoje na swiatlach to nei mam 0.0litra tylkolo np 5 7 czasem 10 15 a nawet 20 litrow co to moze byc n75 ? gruszka jest ok
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
piotrek24dm 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ACK
Imię: albatros
Pomógł: 4 razy
Wiek: 27
Dołączył: 06 Sie 2011
Posty: 399
Skąd: króżewniki
Wysłany: 2012-12-23, 07:25   

Panowie u mnie Tiptronic pracuje już 2 zimę i zawsze tak miałem że jak silnik zimny czli temperatura -10 albo i wystarczy 0 stopni to przez pierwsze parę minut skrzynia tak jakby nie włączała lock up'a i się ślizga się na każdym. Kiedyś też jakiegoś speca o to pytałem to powiedział że skrzynia musi się rozgrzać i przeciąga biegi celowo. Dlatego rozgrzewajmy powoli auto do tych 2.5 tys obr.
 
 
patrosss 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Imię: Patryk
Dołączył: 19 Paź 2012
Posty: 113
Skąd: łódź
Wysłany: 2012-12-23, 09:35   

ale kolego ja mam tak nawet na rozgrzanym nie ma mocy ciezko sie wkreca na obroty ale jak jest na N to normalnie do konca idzie oo a raz mi sie zdarzylo tak ze zawiesil mi sie na 2.5 tys obrotow i nie chcial dalej isc .. wylaczylem silnik i wlaczylem i bylo juz ok
 
 
piotrek24dm 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ACK
Imię: albatros
Pomógł: 4 razy
Wiek: 27
Dołączył: 06 Sie 2011
Posty: 399
Skąd: króżewniki
Wysłany: 2012-12-23, 09:46   

Do tego bedzię pomocna diagnostyka vag. Może być także problem z przepływką. Myślałem że masz objawy jak kolega wyżej.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
patrosss 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Imię: Patryk
Dołączył: 19 Paź 2012
Posty: 113
Skąd: łódź
Wysłany: 2012-12-23, 10:05   

mialem do wymiany przeplywke i wymienilem sie z kolega przeplywka i o wiele lepiej auto chodzilo ale nadal nie ciagnie tak jak powinien do 100km/h to szybciej polonez sie rozpedza .. koledzy a moze byc ten zawor n75? ma ktos z lodzkiego vaga ??

[ Dodano: 2012-12-29, 00:40 ]
wymieniona przeplywka i czujnik doladowania IC
jest juz ok ale prawdopodobnie sprzeglo kończy swoj żywot ....
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: