Audi A6 / A7 Klub Polska - Forum




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony Audi A6 Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl Opony samochodowe OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Opony Audi A6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
Opony
samochodowe
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: tomekkk1
2013-09-09, 01:23
[ A6 C5] Wymiana końcówki drążka
Autor Wiadomość
daniel1997
[Usunięty]

Wysłany: 2011-11-22, 20:35   [ A6 C5] Wymiana końcówki drążka

Witam wszystkich postanowiłem opisać wymiane końcówki drążka w audi A6 c5 myśle,że się przyda właśnie jestem po wymianie.Potrzebne klucze to 13,16 może być nasadowa oczkowa następnie 18,22 koniecznie płaskie inne nie podejdą a wygląda to tak -
po odkręceniu koła mamy taki widok nakrętki i śruby najlepiej spryskać np.wd40 ja zawsze używam nafty czekamy jakieś 15 min i odkręcamy po wykręceniu śruby i nakrętki wystaje śruba która przeważnie jest zapieczona warto nakręcić inne nakrętki i uderzyć młotkiem jak śruba wyjdzie mamy końcówke w ręku polecam młotek mosiężny aby nie uszkodzić śruby nie ma jej w kpl. kolejnie odkręcamy kontre między drążkiem a końcówką po zluzowaniu zaczynają się schody w moim przydadku trzeba było grzać palnikiem zapieczona od nowośći wcześniej zsuwamy osłone drążka aby jej nie popalić jak się podda warto liczyć obroty ile ich było przy wykręcaniu jak mamy końcówke tej samej długości wkręcamy liczą obroty aby było ich tyle samo.Skręcamy wszystko w odwrotnej kolejności i gotowe proszę pamiętać,że po takiej wymianie należy zrobić geometrie kół i nie zawsze może to być łatwe mi zajeło 1.5 godziny.Myśle,że się przyda pozdrawiam wszystkich <okok> .
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

dramburg 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Dołączył: 07 Sie 2010
Posty: 18
Skąd: Strasbourg
Wysłany: 2013-04-23, 22:38   

Witam daniel1977
Dziękuję ci za pideslanie kipie twojej robótki. Jak wcześniej pisałem w innym poście zabrałem sie za wymianę końcówek. Wszystko ładnie pięknie tylko.....no właśnie te tylko. Problem tkwi w tym ze muszę też wymienić osłony drazka. Z lewej strony się uporalem. Najgorsze było nałożenie tej cholernej oslony. Mam oslony marki Febi. Wygląda to nie ciekawie bo po zdjęciu starej osłony wyglądało tak jaj by średnica nowej byla mniejsza 2-3 mn. Dla ułatwienia pracy innym dodam że uporalem się przy współpracy z kombinerkami. Wyginajac na zewnątrz, mówię tu o stronie gdzie jest większy otwór.
Problem będzie z prawa strona. Bo z tego co widzę to osłona jest o wiele dluzsza. Trzeba nurkować o wiele glebiej. Plus założyć ściągacz i tu gimnastyka sie kłania. Moze masz jakiś patent?
 
 
tomekkk1 


Model: Volvo S80
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Automat
Imię: Tomek
Pomógł: 34 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1826
Skąd: Stoke-on-Trent/UK
Wysłany: 2013-04-24, 18:38   

Rzeczowo i szczegółowo <brawo>
Od siebie dodam, że nafta, lub trochę płynu hamulcowego jako penetrator zamiast WD40 to najlepszy wybór.
A to drugie i tak każdy ma w aucie zawsze pod ręką <lol>
_________________
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

dramburg 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Dołączył: 07 Sie 2010
Posty: 18
Skąd: Strasbourg
Wysłany: 2013-04-24, 23:23   

Witam raz jeszcze. Wymiana końcówek i osłon zakończona. Było trochę pocenia się przez te osłony. Dla przyszłych majsterkowiczow dodam że jak będziecie odkrecac końcówki to zacznajcie od górnej sruby. Ta niżej pełni rolę klina. Przy skrzcaniu nie przesadzajcie z siłą ja ukrecilem srube. Jak pisał wyzej daniel1997 w zestawie nie ma śrub. Co do osłon drazk, zalecam zacząć od lewej strony, mniej w k....., naprawdę ciężko wetkac tam dłoń. Z prawej srony dojście o wiele lepsze co nie znaczy luks. Potrzebne będą kombinerki z dluga i cienką końcówka coś jak szczypce. W celu zacisniecia zacisku na osłonie. Powodzenia i dzięki za info poprzednikom
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: