Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Regeneracja
turbosprężarki
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[ A6 C5] Graty do montażu intercooler'a 1.8t
Autor Wiadomość
pavliq 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEB
Imię: Paweł
Wiek: 34
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 97
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-06-13, 16:43   [ A6 C5] Graty do montażu intercooler'a 1.8t

Na przyszłość jakby był potrzebny dla kogoś zestaw, ja robiłem to na kolankach silikonowych, nie chciało mi się bawić w spawanie orurowania. Potrzebne graty:

- redukcja prosta 57/63mm
- redukcja prosta 51/57mm
- 2x kolanko 57mm 90st
- 2x kolanko 57mm 45st
- rura 1m 57mm
- rura 0,2m 51mm (akurat miałem)
- obejmy (12 sztuk – na 57mm oraz osobno na 51mm i 63mm)
- intercooler 550x140x65mm

Potrzebna będzie oryginalna rura od intercooler'a w kształcie litery S.

Czy warto - zdecydowanie tak :)
_________________
disco to dla mnie wszystko :)
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
raggaman 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Pomógł: 3 razy
Wiek: 32
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 344
Skąd: Lubartów
Wysłany: 2012-06-13, 19:53   

A obspawałeś rant rury przed nasadzeniem kolanek ? :)
 
 
pavliq 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEB
Imię: Paweł
Wiek: 34
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 97
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-06-13, 20:13   

nie było takiej potrzeby, skręcone jest naprawdę fest, sprawdzone na 1,5 bara :)
_________________
disco to dla mnie wszystko :)
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Kuku1985 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEB
Imię: Łukasz
Wiek: 33
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 159
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-06-14, 01:05   

Przyda się, zwłaszcza rozglądałem się za zestawem. Był bym wzięczny jak byś wstawił fotostory montażu.
_________________
Nie ma rzeczy niemożliwych
Są tylko takie, które oczekują od ciebie trochę wysiłku.

 
 
raggaman 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Pomógł: 3 razy
Wiek: 32
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 344
Skąd: Lubartów
Wysłany: 2012-06-14, 23:00   

pavliq napisał/a:
nie było takiej potrzeby, skręcone jest naprawdę fest, sprawdzone na 1,5 bara :)


Skoro tak mówisz .. już widziałem sytuacje ze spadającymi sylikonami :]
 
 
schiller 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Peter
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 754
Skąd: Hessen
Wysłany: 2012-07-13, 05:45   

Panowie czy ktos wie jak wyglada przestrzen za seryjnym ickiem? czy jest przysloniety zbiorniczkiem spryskiwaczy? ma ktos moze jakies zdjecia?
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Kuku1985 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEB
Imię: Łukasz
Wiek: 33
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 159
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-07-13, 07:41   

Ori IC masz niżej i frontem o auta (poprzecznie do błotnika) zaś zbiornik spryskiwaczy jest wyżej i wzdłuż błotnika. Po ściągnięciu zderzaka z ramą zobaczysz IC wystarczy.
_________________
Nie ma rzeczy niemożliwych
Są tylko takie, które oczekują od ciebie trochę wysiłku.

 
 
schiller 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Peter
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 754
Skąd: Hessen
Wysłany: 2012-07-17, 05:40   

faktycznie miejsca tam jest sporo. jakis wiekszy icek tez powinien wejsc. jak myslicie est sens robienia krati w nadkolu? chodzi mi o cos takiego:
http://www.golf4.de/motor...r-nutzen-7.html
wersja od Q7. Sprawdzal ktos czy temp w dolocie znaczaco spadnie?
 
 
pavliq 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEB
Imię: Paweł
Wiek: 34
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 97
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-17, 10:13   

trochę pewnie spadnie, pytanie czy odczujesz różnicę? Imo umieszczenie ICka z przodu daje najlepszy przepływ powietrza, dodatkowo rdze? masz długi, więc ładnie się studzi w trakcie jazdy (sprawdzone empirycznie - jedna strona gorąca, druga zimna).
_________________
disco to dla mnie wszystko :)
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
schiller 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Peter
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 754
Skąd: Hessen
Wysłany: 2012-07-17, 20:40   

wiem ale niestety u mnie FMIC odpada. nie moze byc widac zadnych modow <uoee>
_________________
Mody

zrobione:
chip (162 g/s), tip, wentylowane nadkole kulera, CLH i DRL na LEDach w halo, PDC, ori chromowane nakladki na koncowki wydechu z C7, bluetooth i mp3 usb w radiu symphony2, ori lampki rejestracji LED z A5, inteligentne kierunki, tylna wycieraczka areo z tourana, ori rolety przeciwsloneczne, galka s-line, navi RNS-D, Heble 312

do zrobienia:
oswietlenie wnetrza LED, ... cos sie jeszcze wymysli
 
 
Jigitt 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Tomi
Wiek: 35
Dołączył: 03 Wrz 2011
Posty: 360
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2012-08-07, 23:18   

a jakie ICki wstawiacie?? w sensie od jakich maszyn??
_________________
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...

Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,

jest znów C5FL :D
 
 
schiller 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Peter
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 754
Skąd: Hessen
Wysłany: 2012-11-05, 22:18   

ma ktos jakies fotki juz gotowych projektow?
_________________
Mody

zrobione:
chip (162 g/s), tip, wentylowane nadkole kulera, CLH i DRL na LEDach w halo, PDC, ori chromowane nakladki na koncowki wydechu z C7, bluetooth i mp3 usb w radiu symphony2, ori lampki rejestracji LED z A5, inteligentne kierunki, tylna wycieraczka areo z tourana, ori rolety przeciwsloneczne, galka s-line, navi RNS-D, Heble 312

do zrobienia:
oswietlenie wnetrza LED, ... cos sie jeszcze wymysli
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
pavliq 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEB
Imię: Paweł
Wiek: 34
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 97
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-11-05, 22:44   

tylko jedna fotka (niestety więcej nie znalazłem u siebie):
_________________
disco to dla mnie wszystko :)
 
 
MrcZk 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ANB
Imię: Marek
Wiek: 33
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 122
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2012-11-06, 10:47   

ja chyba odpuszczam fmic , za duzo grzebania...natomiast wpadl mi do glowy inny pomysl, znalazlem gdzies info ze do 1.8t podchodzi plug& npolay icek z ktoregos modelu alfy romeo i jest on wydajniejszy niz seryjny 1.8t. ktos cos wie naten temat?
_________________
1.8T MrcZk'a hybryda itd
 
 
mario6 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEB
Imię: Mariusz
Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 53
Skąd: kraków
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2012-11-06, 11:24   

też jestem ciekaw wydajności tego IC'ka z alfy. Tutaj (IC z alfy) info o tym pomyśle jakie znalazłem.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: