Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC Sklep online samochodowych warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Maglownica
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
MOTONET
Części online
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[ A6 C5] Graty do montażu intercooler'a 1.8t
Autor Wiadomość
MrcZk 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ANB
Imię: Marek
Wiek: 33
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 122
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2012-11-06, 11:45   

tylko od jakiej to alfy?:D 1.9 ? 2,4 jtd? czy moze 2.0 v6?

[ Dodano: 2012-11-06, 12:19 ]
ok juz wiem 2.0 V6 :D
_________________
1.8T MrcZk'a hybryda itd
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
pavliq 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEB
Imię: Paweł
Wiek: 33
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 97
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-11-06, 13:36   

od alfy nie będzie tak wydajny. Seryjne miejsce montażowe jest beznadziejne pod względem przepływu.
_________________
disco to dla mnie wszystko :)
 
 
MrcZk 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ANB
Imię: Marek
Wiek: 33
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 122
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2012-11-06, 20:21   

wiadomo fmic to najbardziej wydajne rozwiazanie ale tez najdrozsze i najwiecej przy nim roboty, icek od alfy widac jest wiekszy od seryjnego 1.8t ale nadal pozostaje w tym wlasnie nie najlepszym miejscu, moze nadkole wewnetrzne od eSki(to z kratkami dla lepszego przeplywu powietrza podratowalo by troszke sytuacje).sam bylem napalony na fmic ale wiem ze nie da rady zrobic tego bez inwazyjnie.
_________________
1.8T MrcZk'a hybryda itd
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
schiller 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Peter
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 754
Skąd: Hessen
Wysłany: 2012-11-09, 05:51   

a ma ktos zdjacia jak to wyglada z zalozonym zdezakiem od srodka? musiales ciac belke czy tak sie zmiescil?

jesli chodzi o icek od alfy to z 164 2.0t pasuje

jesli chodzi o wentylowane nadkole to z Q7 albo nowego tuarega lapiej wyglada niz z s4
_________________
Mody

zrobione:
chip (162 g/s), tip, wentylowane nadkole kulera, CLH i DRL na LEDach w halo, PDC, ori chromowane nakladki na koncowki wydechu z C7, bluetooth i mp3 usb w radiu symphony2, ori lampki rejestracji LED z A5, inteligentne kierunki, tylna wycieraczka areo z tourana, ori rolety przeciwsloneczne, galka s-line, navi RNS-D, Heble 312

do zrobienia:
oswietlenie wnetrza LED, ... cos sie jeszcze wymysli
 
 
robertwrr 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Wiek: 44
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 2
Skąd: Bielawa
Wysłany: 2013-01-09, 17:21   

Panowie a czy ktoś wie jak rozwiazac miejsce wkręcania haka holowniczego bo montując intercoolera na środku to rura idąca po lewej stronie patrząc od przodu wchodzi w światło gwintu do wkręcania tego haka ma ktoś jakieś zdjęcia poglądowe.Pozdrawiam
 
 
pavliq 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEB
Imię: Paweł
Wiek: 33
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 97
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-01-13, 22:39   

łapać linkę holowniczą do wahacza :)
_________________
disco to dla mnie wszystko :)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
tomekkk1 


Model: Volvo S80
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Automat
Imię: Tomek
Pomógł: 34 razy
Wiek: 38
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1749
Skąd: Stoke-on-Trent/UK
Wysłany: 2013-01-14, 11:56   

pavliq napisał/a:
łapać linkę holowniczą do wahacza :)

Rób tak a pierwszy założysz tu post "czemu robi trzy ślady" <brawo>
_________________
 
 
RaKo 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: AVF
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 250
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2013-01-15, 18:06   

Albo do wycieraczki :P <rotfl>
 
 
pavliq 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEB
Imię: Paweł
Wiek: 33
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 97
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-01-15, 22:52   

rozumiem, ze macie lepszy pomysł :)
_________________
disco to dla mnie wszystko :)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
tomekkk1 


Model: Volvo S80
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Automat
Imię: Tomek
Pomógł: 34 razy
Wiek: 38
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1749
Skąd: Stoke-on-Trent/UK
Wysłany: 2013-01-15, 22:56   

Nie jestem dokładnie obeznany gdzie, ale niektórzy co FMIC wstawiali robili sobie oczko z pasa, takiego jakie są w transporcie używane - mocne cholerstwo i łatwo ukryć. Pewnie jakoś do podłużnicy mocowane...
_________________
 
 
rafal_1281 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AJL
Imię: Rafał
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 42
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2013-03-12, 20:57   

Ma już ktoś... Chętnie zobaczył bym jakieś fotostory z montażu :)

Sam zastanawiam się na montażem u siebie jednak nie wiem czy dam radę.
Pozdrawiam.
 
 
Kuku1985 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEB
Imię: Łukasz
Wiek: 33
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 159
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-08-11, 13:06   

Widzę że temat się zmienił, więc odkopię stary wątek i zadam pytanie:
Dużo ludzi daje spawane rury nierdzewne... czy można poskładać FMIC na złączkach silikonowych i rurach aluminiowych?
Są one lżejsze i tańsze wiec się tak zastanawiam...
_________________
Nie ma rzeczy niemożliwych
Są tylko takie, które oczekują od ciebie trochę wysiłku.

 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
krzysiekml 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Krzysiek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 147
Skąd: mlawa
Wysłany: 2013-08-13, 18:20   

śmiało możesz zakładać aluminiowe rury,wiem kto na takich śmiga ponad rok i jest git,
druga sprawa jak się nie mylę to za ok. 500 zeta masz gotowy komplet silikony rury i opaski.
_________________
https://www.a6klub.pl/a6-...nie-vt84966.htm
 
 
pudzians47 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Krystian
Wiek: 39
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 62
Skąd: WŁOCŁAWEK
Wysłany: 2013-08-14, 13:21   

słuchajcie tak mnie zastanawia ( i pewnie niejednego też) jaka jest różnica w IC oryginalnym ( bo cena nowego nie jest zastraszająca) nad IC od Alfy.Wiem że niejednego i mnie też korci kupić FMIC ale...koszty przeróbki Tak na prawdę czy kupując nowy IC lub używany od Alfy czy będę miał różnicę?
 
 
schiller 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Peter
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 754
Skąd: Hessen
Wysłany: 2013-08-14, 23:54   

To zalezy w jakie moce celujesz i co chcesz z turbina robic. Przy samym programie wystarczy seryjnu kuler. Jest tylko male ale. Ja program robilem a kwietniu 2012 i faktycznie w lato gdzie bylo powyzej 30 to sie meczyl. Wyszlo mi 191/306. W tym roku zalozylem wentylowane nadkolez touarego i jest masakryczna roznica. spadkow mocy praktycznie nie czuc nawet w dni jak temp tu w de dochodzila do 40 stopni. Jakbys mial zamiar zakladac wieksza turbi e do centralny kuler jednak bys sie przydal
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: