Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

blacharstwo lakiernictwo OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Sztuka
lakierowania
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[ A6 C5] 1.8T większy intercooler
Autor Wiadomość
raggaman 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 344
Skąd: Lubartów
Wysłany: 2011-07-03, 17:58   

RaKo napisał/a:
raggaman, tak jak i kupno używanego samochodu,świetne podejście do tematu.


Mylisz pojęcia. Jak dla mnie przerabianie starych kulerów nie ma sensu bo nowe kosztują nie tak duże pieniądze.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
RaKo 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: AVF
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 250
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2011-07-03, 23:05   

Nie mówię o przerabianiu starego tylko o montażu oryginalnego od innego silnika,a w 2,5 tdi V6 były potężne icki,oczywiście mowa o kupnie sprawnego,a nie jakiegoś pękniętego złomu.
 
 
raggaman 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 344
Skąd: Lubartów
Wysłany: 2011-07-04, 10:27   

Tak.. ja mówię o wydajności..a Ty o tym czy jest coś oem czy trzeba się bawić.
Zrobienie drugiego icka małego z drugiej strony jak w BEX to też dobry pomysł.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Delfor 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Arek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 39
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-04-04, 21:08   

Temat mocno stary ale chciałbym go zaktualizować. Na lato przy okazji rozrządu planuję zrobić coś z coolerem. Samochód po sofcie. Fmic raczej mi nie odpowiada - też przez koszty. Chcę założyć prawy od bexa lub z 2.7bit. Ktoś się orientuje z którym będzie łatwiej? Może ktoś robił coś takiego albo trafił na temat w sieci? Jak można by zastąpić lub przerobić kratki halogenów żeby znacząco odetkać przepływ powietrza do ic?
 
 
DCC 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 ARS 299KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ARS
Imię: Dawid
Wiek: 31
Dołączył: 08 Sty 2015
Posty: 51
Skąd: Czerwonak
Wysłany: 2015-04-06, 20:51   

z montażem smica jest z każdym tak samo a podcięcie kratek robi się jak najbardziej estetycznie w przypadku montażu fmica jest więcej rzeźby.
_________________
https://pl-pl.facebook.com/pages/Dem-Car/558007140883770

było-a4 1.8 zmieniło się w 1.8t na 220ps
było też a4 1.9 AWX
jest a6 4,2 ARS
 
 
MrcZk 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ANB
Imię: Marek
Wiek: 33
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 122
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2015-04-19, 08:01   

Zapraszam do tematu o moim aucie tam opisalem jak zrobic bardzo dobrego fmica bez demolowania auta. No i przedewszystkim w normalnych pieniadzach
_________________
1.8T MrcZk'a hybryda itd
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
krts 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Tadek
Dołączył: 23 Lut 2013
Posty: 112
Skąd: piaseczusets
Wysłany: 2015-05-25, 08:25   

kto z was montowa IC z alfy romeo? chodzi mi o zamontowanie mapsensora
 
 
zarzyk 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: APU
Wiek: 29
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 712
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-02-22, 00:30   

ja też mam pytanko co do wielkości IC seryjnych 1,8t 2,7bt mają takie same wielkości? silnik bex również? Od 2,5 V6 to raczej nie podjedzie w ori miejsce... wygląda jak chłodnica od wody... raczej 1,9tdi. Wszystkie tą sama wielkość mają? co można wsadzić największego bez wielkich przerubek? Tak by pasowało a nie wycinanie czujników kratek itp. Nawet jak będzie większy o 2cm to jakiś mod jest a przy okazji go wyczyszczę przed montażem :)
_________________
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
ETKA ELSA i VAG - zapraszam :)
 
 
130TDI 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: Kamil
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Mar 2012
Posty: 302
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2018-02-22, 09:08   

Są też podwójne wersje IC od 2.5TDI - tzn. prawy i lewy. Na forum a4-klub.pl znajdziesz więcej informacji na ten temat.
Ja mam w A4 B7 1.8T założony prawy z BEX.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
zarzyk 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: APU
Wiek: 29
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 712
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-02-23, 00:09   

czyli w bexie jest większy niż seryjny z 1,8T np awt czy jak u mnie APU.
_________________
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
ETKA ELSA i VAG - zapraszam :)
 
 
130TDI 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: Kamil
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Mar 2012
Posty: 302
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2018-02-23, 08:40   

Cytat:
czyli w bexie jest większy niż seryjny z 1,8T np awt czy jak u mnie APU.

Nie, w BEX jest prawy i lewy, natomiast w słabszych 1.8T tylko lewy. Dodatkowy ic przy mocach rzędu 200KM doskonale się sprawdza i finansowo wychodzi optymalnie.
 
 
zarzyk 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: APU
Wiek: 29
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 712
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-02-24, 01:17   

ok. myślałem, że np w jakimś dieslu jest grubszy czy coś. Chyba tylko w takim razie wyczyszcze swój o ile jest brudny i tyle ale poszukam moze jakas firma robi coś w oryginalne miejsce :)
_________________
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
ETKA ELSA i VAG - zapraszam :)
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
krzysiekml 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Krzysiek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 155
Skąd: mlawa
Wysłany: 2018-03-07, 21:53   

zobacz czy od 2.7bt nie wsadzisz bo ma dwa
_________________
https://www.a6klub.pl/a6-...nie-vt84966.htm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: