Witam serdecznie
Na forum już troszkę jestem ale jakoś dopiero teraz wrzucam tutaj posta
Moje autko to A7 z 2012roku, kolor Havana Black, 3.0 BiTdi
Z ciekawszych rzeczy na wyposażeniu to mamy Night Vision, HUD, MMI 3G+, masaże w fotelach przednich, klima 4 strefy, lampy Full LED, pneumatyka.
Tak to wyglądało zaraz po zakupie:
Przez moje 4lata jazdy tym autem poczyniłem trochę różnych modyfikacji.
Najpierw to był FMIC Wagnera, potem doszedł soft silnika, moduł wydechu bluetooth(polecam, auto brzmi zdecydowanie lepiej niż ORI i z telefonu możemy sobie ustawiać na bieżaco wszystko)
Za jakiś czas okazało się ze fabryczne hamulce zdecydowanie za słabe do latania autostradowego więc założyłem zestaw P+T stalowych z RS6/RS7 z klockami DS2500. Zestaw hamował bardzo przyzwoicie jeśli mowa o skuteczności ale te tarcze w RS są dość słabe jakościowo niestety. Po pewnym przebiegu zaczynały huczeć, tarcze się minimalnie wichrowały, do tego coraz większe pęknięcia wokół otworów wentylacyjnych, dramat Notabene te tarcze i przednie i tylne są tylko LEWE przez co tarcze na prawej stronie z racji tego ze kręcą się przeciwnie niż powinny grzeją się mocniej niż lewe . W sumie zjechałem tak 2kpl tych tarcz szukając innego dobrego i twałego rozwiązania.
Koła na jakich latam w sezonie letnim to Motec 8,5x20 et35mm z przodu dystans 16mm z tyłu 18mm, opony Michelin Pilot Sport 4S 265/35.
Do tej pory jezdziłem autem ze skróconymi lącznikami czujników i dopiero w tym roku założyłem moduł zawieszenia.....i żałuję że dopiero teraz. Wreszcie nie mam problemow z podjeżdzaniem do krawężników, każdy tryb zawieszenia można sobie ustawiać indywidualnie
Pod koniec roku wywaliłem też te hamulce z RS6 i jezdzę za zestawie od WRK Brakes. Z przodu tarcze w pełni pływające na rotorach z Nissana GTR 390x34mm które mają rewelacyjną wentyalcję do tego klocki EBC Yellow a z tyłu 356x22mm też w pełni pływajace ale tarcza PL produkcji.
Aktualny setup auta jesli chodzi o moc to 410KM 780NM na bezpiecznym autostradowym EGT, zniesione limity NM w skrzyni, skrócone czasy zmiany biegów w trybie S.
Na wiosnę jeszcze coś będziemy modzić bo pojawiły się nowe możliwości w sofcie ale jak to wyjdzie to czas pokaże:)
Na ten moment auto wygląda mniej więcej tak:
A7 BiTdi Black Black Black
- ozi_dafit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 108
- Rejestracja: 17 sie 2010, 10:32
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C4
- Lokalizacja: kielce
A7 BiTdi Black Black Black
Ostatnio zmieniony 23 mar 2020, 22:24 przez ozi_dafit, łącznie zmieniany 1 raz.
-------------------------------------------------
410PS @780Nm
Front brake: 390x34 DBA full floating rotor with 6pot caliper
Rear brake: 356x22 full foating rotor
Active Sound Gateway Wifi
Active Suspension Control Wifi
-------------------------------------------------
410PS @780Nm
Front brake: 390x34 DBA full floating rotor with 6pot caliper
Rear brake: 356x22 full foating rotor
Active Sound Gateway Wifi
Active Suspension Control Wifi
-------------------------------------------------
- nikosnikos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 143
- Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
- Imię: Nikoś
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: 3city
- ozi_dafit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 108
- Rejestracja: 17 sie 2010, 10:32
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C4
- Lokalizacja: kielce
latam sporo nie tylko w PLjanuszm pisze:skad miales te tarcze RS6?
super autko
originalne Felgi dla mnie lepsze, i kurde szkoda ze nie mal alcantary.
latanie autostradowe w polsce? to jak przy 140kmh te rs hamulce padly to kurde naprawde slabe musza byc...
mialem kiedys dojscie do tych tarcz zdjetych z nowych aut, niektore mialy jeszcze fabryczny lakier. Zostal mi taki jeden tylny kpl. jeszcze.
Przy alkantarze nie masz masazy
-------------------------------------------------
410PS @780Nm
Front brake: 390x34 DBA full floating rotor with 6pot caliper
Rear brake: 356x22 full foating rotor
Active Sound Gateway Wifi
Active Suspension Control Wifi
-------------------------------------------------
410PS @780Nm
Front brake: 390x34 DBA full floating rotor with 6pot caliper
Rear brake: 356x22 full foating rotor
Active Sound Gateway Wifi
Active Suspension Control Wifi
-------------------------------------------------
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 384
- Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
- Imię: Piotrek
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 3.6 326KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: A7 BiTdi Black Black Black
Do tej pory jezdziłem autem ze skróconymi lącznikami czujników i dopiero w tym roku założyłem moduł zawieszenia.....i żałuję że dopiero teraz. Wreszcie nie mam problemow z podjeżdzaniem do krawężników, każdy tryb zawieszenia można sobie ustawiać indywidualnie
możesz coś więcej powiedzieć o tym module?? jak działa, jakie koszta itd
możesz coś więcej powiedzieć o tym module?? jak działa, jakie koszta itd
- DaaN
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 98
- Rejestracja: 29 wrz 2020, 08:30
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Katowice
Re: A7 BiTdi Black Black Black
pięknie się prezentuje fajnie że z mocą poszły też hamulce
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga