Audi A6 C6 2.7tdi po odpaleniu gaśnie
Audi A6 C6 2.7tdi po odpaleniu gaśnie
Witam. Mam problem z moja audi a6 c6 2.7tdi quattro 180km z 2008roku.
Mianowicie, mialem problem z dpf, wyciągnąłem go, dałem do regeneracji, tam powiedzieli że rzeczywiście był dosyć mocno zawalony, włożyłem go z powrotem, przejechałem się kawałek I dpf z powrotem wyskoczył. Postanowilem wiec przejechać sie około 30km na 4 biegu przy 2000obrotow. Zrobiłem tak dpf zgasł Ale wyskoczył też nowy błąd tak jak na załączonym zdjęciu widać Plus ciągle migajaca świeca. Wróciłem pod dom chciałem wycofać się w miejsce parkingowe I auto zgasło. Co odpaliłem to po 3sek gaśnie. Przed zgasnieciem auto zachowuje się jakby brakowalo mu paliwa. Spadaja obroty auto cale drzy przy niskich obrotach po czym gasnie. Miałem moment że odpalilo I chwilę chodził, myślałem że już jest ok, ale ruszyłem tylko lekko kierownica I gasl od razu. Dobzi przechodni pomogli mi wepchnąć w miejsce parkingowe I tak auto stoi. Próbowałem odpalić na drugi dzień Ale to samo.
Wie ktoś może gdzie szukać przyczyny?
Mianowicie, mialem problem z dpf, wyciągnąłem go, dałem do regeneracji, tam powiedzieli że rzeczywiście był dosyć mocno zawalony, włożyłem go z powrotem, przejechałem się kawałek I dpf z powrotem wyskoczył. Postanowilem wiec przejechać sie około 30km na 4 biegu przy 2000obrotow. Zrobiłem tak dpf zgasł Ale wyskoczył też nowy błąd tak jak na załączonym zdjęciu widać Plus ciągle migajaca świeca. Wróciłem pod dom chciałem wycofać się w miejsce parkingowe I auto zgasło. Co odpaliłem to po 3sek gaśnie. Przed zgasnieciem auto zachowuje się jakby brakowalo mu paliwa. Spadaja obroty auto cale drzy przy niskich obrotach po czym gasnie. Miałem moment że odpalilo I chwilę chodził, myślałem że już jest ok, ale ruszyłem tylko lekko kierownica I gasl od razu. Dobzi przechodni pomogli mi wepchnąć w miejsce parkingowe I tak auto stoi. Próbowałem odpalić na drugi dzień Ale to samo.
Wie ktoś może gdzie szukać przyczyny?
No tak. Problem w tym że auto zostalo w Niemczech. Ceny kosmiczne sobie tam życzą. Laweta też mało nie kosztuje, także chciałbym tego uniknąć I biore to pod uwage jako ostatecznosc. Po włożeniu zregenerowanego dpf odpaliłem auto, pochodziło aż silnik się nagrzal, pojechałem na autobane I pierwsze parę km około 10 ładnie ciągnął. Później kaplica.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 170
- Rejestracja: 16 wrz 2019, 14:48
- Imię: Wielebyt ustaw auto
- Moje auto: Nie mam
- Rocznik: Inny
- Nadwozie: Inne
- Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Brak
- Paliwo: Brak
- Lokalizacja: Pabianice
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
przed pompą WC masz przezroczysty wąż zobacz czy masz tam paliwo, może okazać się ze jest piana a to świadczy o problemie z dostawą paliwa
od turbo możesz szybko odkręcić wydech 3 śrubki i będziesz widział czy wydech trzyma
lub na leniwca odkręcić rurkę od EGR ta która wchodzi do dolotu przy kolanku i zobaczyć ile spalin tamtędy idzie.
od turbo możesz szybko odkręcić wydech 3 śrubki i będziesz widział czy wydech trzyma
lub na leniwca odkręcić rurkę od EGR ta która wchodzi do dolotu przy kolanku i zobaczyć ile spalin tamtędy idzie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 360
- Rejestracja: 22 cze 2008, 11:16
- Imię: Artur
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Witkowo
Sprawdź pasek od pompy wtryskowej czy są na nim wszystkie zęby, jak się będzie ślizgał to objawy są dokładnie takie jak opisujesz. I jeszcze jedno, po praniu filtra dpf zrobiłeś jego reset wartości wyuczonych?.
Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno
Witam. Przepraszam że dopiero teraz, ale postanowiłem auto ściągnąć do polski. Trochę mi to zajęło przy aktualnej sytuacji na granicy Ale udało się. Oto co pokazał komputer. Paliwo w wezyku jest ok. Resetu nie zrobiłem bo nie da rady. Chciałem to wypalić dodatkowo komputerem Ale nie da rady. Podejrzewam że to przez ten wentylator.
Dodatkowo teraz auto nie gaśnie od razu. Dopiero podczas ruszania.
PS Sorry za jakość
Dodatkowo teraz auto nie gaśnie od razu. Dopiero podczas ruszania.
PS Sorry za jakość
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Ze wzgledu na sytuacje dopiero teraz wzialem sie za naprawe. Wentylatory zalozylem nowe, Problem z nimi zniknal. Natomiast z dpf pojechalem jeszcze raz do innego warsztatu na regeneracje, sprawdzili go i stwierdzili ze jest ok. Zatem Problem nie jest w dpf. Czujnik roznicowy tez jest ok. Gdzie zatem szukac dalej? Katalizator? Auto zero mocy, drgania na biegu jalowym, czasami od razu gasnie, nie ma mozliwosci jazdy bo pod male gorki ciezko jest podjechac.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga