Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi A6 C6 2.7tdi po odpaleniu gaśnie

Silniki wysokoprężne
dejvidd93
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 16 mar 2020, 15:01
Lokalizacja: Szczecin

Audi A6 C6 2.7tdi po odpaleniu gaśnie

Post autor: dejvidd93 » 16 mar 2020, 15:11

Witam. Mam problem z moja audi a6 c6 2.7tdi quattro 180km z 2008roku.
Mianowicie, mialem problem z dpf, wyciągnąłem go, dałem do regeneracji, tam powiedzieli że rzeczywiście był dosyć mocno zawalony, włożyłem go z powrotem, przejechałem się kawałek I dpf z powrotem wyskoczył. Postanowilem wiec przejechać sie około 30km na 4 biegu przy 2000obrotow. Zrobiłem tak dpf zgasł Ale wyskoczył też nowy błąd tak jak na załączonym zdjęciu widać Plus ciągle migajaca świeca. Wróciłem pod dom chciałem wycofać się w miejsce parkingowe I auto zgasło. Co odpaliłem to po 3sek gaśnie. Przed zgasnieciem auto zachowuje się jakby brakowalo mu paliwa. Spadaja obroty auto cale drzy przy niskich obrotach po czym gasnie. Miałem moment że odpalilo I chwilę chodził, myślałem że już jest ok, ale ruszyłem tylko lekko kierownica I gasl od razu. Dobzi przechodni pomogli mi wepchnąć w miejsce parkingowe I tak auto stoi. Próbowałem odpalić na drugi dzień Ale to samo.

Wie ktoś może gdzie szukać przyczyny?

Obrazek

carlos777
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1169
Rejestracja: 04 gru 2017, 14:21
Imię: Karol
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 DLHA 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: carlos777 » 16 mar 2020, 15:16

Najlepiej u kumatego mechanika.
Ubity DPF to skutek.
I pranie go to jak mycie kondoma do kolejnego użycia.
To się wymienia.
Trzeba poszukać przyczyny na silniku.

dejvidd93
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 16 mar 2020, 15:01
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: dejvidd93 » 16 mar 2020, 15:30

No tak. Problem w tym że auto zostalo w Niemczech. Ceny kosmiczne sobie tam życzą. Laweta też mało nie kosztuje, także chciałbym tego uniknąć I biore to pod uwage jako ostatecznosc. Po włożeniu zregenerowanego dpf odpaliłem auto, pochodziło aż silnik się nagrzal, pojechałem na autobane I pierwsze parę km około 10 ładnie ciągnął. Później kaplica.

OskiA3
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 24 kwie 2019, 22:13
Imię: Oski
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: OskiA3 » 16 mar 2020, 18:58

Wez pod kompa podlacz, bez tego to wrozenie z kuli. I nie musi to wcale miec zwiazku z DPF.
VCDS, VCP, ODIS Geko SVM SFD kodowania online

krzychu973
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 170
Rejestracja: 16 wrz 2019, 14:48
Imię: Wielebyt ustaw auto
Moje auto: Nie mam
Rocznik: Inny
Nadwozie: Inne
Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
Napęd: Brak
Skrzynia: Brak
Paliwo: Brak
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: krzychu973 » 16 mar 2020, 19:12

Odpiąć dpf i palić , jeśli zapali to szukać przyczyny szybkiego zabicia.

carlos777
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1169
Rejestracja: 04 gru 2017, 14:21
Imię: Karol
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 DLHA 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: carlos777 » 16 mar 2020, 21:36

Pewnie wtryski zabite i leją jak z konewki albo turbo rzyga olejem zamiast smarować.

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 17 mar 2020, 10:02

przed pompą WC masz przezroczysty wąż zobacz czy masz tam paliwo, może okazać się ze jest piana a to świadczy o problemie z dostawą paliwa
od turbo możesz szybko odkręcić wydech 3 śrubki i będziesz widział czy wydech trzyma
lub na leniwca odkręcić rurkę od EGR ta która wchodzi do dolotu przy kolanku i zobaczyć ile spalin tamtędy idzie.

arczi0044
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 360
Rejestracja: 22 cze 2008, 11:16
Imię: Artur
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Witkowo

Post autor: arczi0044 » 17 mar 2020, 11:39

Sprawdź pasek od pompy wtryskowej czy są na nim wszystkie zęby, jak się będzie ślizgał to objawy są dokładnie takie jak opisujesz. I jeszcze jedno, po praniu filtra dpf zrobiłeś jego reset wartości wyuczonych?.
Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno

dejvidd93
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 16 mar 2020, 15:01
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: dejvidd93 » 23 mar 2020, 16:50

Witam. Przepraszam że dopiero teraz, ale postanowiłem auto ściągnąć do polski. Trochę mi to zajęło przy aktualnej sytuacji na granicy Ale udało się. Oto co pokazał komputer. Paliwo w wezyku jest ok. Resetu nie zrobiłem bo nie da rady. Chciałem to wypalić dodatkowo komputerem Ale nie da rady. Podejrzewam że to przez ten wentylator.
Dodatkowo teraz auto nie gaśnie od razu. Dopiero podczas ruszania.

Obrazek

Obrazek

PS Sorry za jakość

januszm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 637
Rejestracja: 18 lis 2015, 18:38
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Niemcy

Post autor: januszm » 23 mar 2020, 18:35

czyli obydwa wentylatory nie dzialaja, wiec wypalanie sie nie uda, tym bardziej na postoju.
czyli to pierwsze do naprawy, zreszta reszta tez.

dejvidd93
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 16 mar 2020, 15:01
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: dejvidd93 » 23 mar 2020, 21:42

Zatem. Jeżeli chodzi o wentylatory. Gdzie szukać? Zacząć od modułu sterującego?

Elektrozawor poduszki zawieszenia silnika - tutaj chodzi o poduszki olejowe silnika (mocowania)?

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 24 mar 2020, 09:11

1. Sprawdź bezpieczniki
2. tak poduszka pod silnikiem

dejvidd93
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 16 mar 2020, 15:01
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: dejvidd93 » 23 kwie 2020, 07:09

Ze wzgledu na sytuacje dopiero teraz wzialem sie za naprawe. Wentylatory zalozylem nowe, Problem z nimi zniknal. Natomiast z dpf pojechalem jeszcze raz do innego warsztatu na regeneracje, sprawdzili go i stwierdzili ze jest ok. Zatem Problem nie jest w dpf. Czujnik roznicowy tez jest ok. Gdzie zatem szukac dalej? Katalizator? Auto zero mocy, drgania na biegu jalowym, czasami od razu gasnie, nie ma mozliwosci jazdy bo pod male gorki ciezko jest podjechac.

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 23 kwie 2020, 12:33

korekty na wtryskach,
log z grupy 11 i 08
ale ze warsztat nie potrafił zdiagnozować ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga