Witam, nie chciałbym podnosić mocy silnika bo jest dla mnie wystarczająca. Lecz gdy jadę w trybie Auto (a niemal zawszę) drażni mnie strasznie powolna reakcja skrzyni na przyśpieszenia. Przy lekkim przyśpieszaniu dusi ten silnik, a głębsze wciśnięcie gazu to leci chyba od razu na sport redukując co najmniej 2 biegi i wysokie obroty.
Czy można jakoś zmienić to oprogramowanie żeby z większym wyczuciem gazu szybciej następowała ta redukcja, coś jak w bmw? Tryb sport znów jest trochę za ostry, głośny. Powinien być jeszcze tryb "normal"
S-tronic zmiana oprogramowania skrzyni
Tak jak w BMW nie da się zrobić, bo tam jest skrzynia adaptacyjna jeśli mówimy o ZF 8hp*. Tryb D w stronic'u jest zestrojony z charakterystyką silnika. Można uzyskać parametry w trybie D, których oczekujesz lub chociaż zbliżone do tego ale potrzebna jest edycja wsadu sterownika skrzyni oraz silnika.
W Stronic'u jest właśnie dwumasa. Nie ma żadnego sprzęgła hydrokinetycznego :shock:carlos777 pisze:Winne jest sprzęgło hydrokinetyczne. Ta zwłoka musi być. Działa podobnie do dwumasy.
Skracając ten czas sjracasz życie skrzyni
To oznacza podwójny wydatek, bo tuner skasuje Cię tak jak za tuning silnika i skrzyni. Jeśli się zdecydujesz na to to dobrze jest wiedzieć co nie co na ten temat i porównać parametry przed i po. Spotkałem już wiele przypadków gdzie rzekomo podniesione były ciśnienia na sprzęgłach, a w rzeczywistości ciśnienia były standardowe. Zwiększyło się tylko ciśnienie w portfelu tunerafilipo pisze:Co to oznacza?Zbichu pisze:...ale potrzebna jest edycja wsadu sterownika skrzyni oraz silnika.
Muszę chyba przejechać się autem który ma zmianę oprogramowania zwiększającą moc. Podobno po takim zabiegu to całkiem inne auto, może by to trochę wpłynęło na tą skrzynie i wrażenia z jazdy w trybie "auto", nie mówię o "sport". W okolicy mam znajomego który podnosił moc w takim samym silniku jak ja, chyba muszę się z nim skontaktować. Robił to gdzieś w Gdańsku.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga