Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Pęknięta zwrotnica

Zawieszenie
ODPOWIEDZ
Szymson
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 05 sty 2020, 15:30
Lokalizacja: NML

Pęknięta zwrotnica

Post autor: Szymson » 05 sty 2020, 16:11

Dzień dobry.
Chciałbym opowiedzieć Wam moją ostatnią historię i w sumie się poradzić co dalej zrobić. Co do mechaniki jestem laikiem. Jakieś podstawy znam ale bez szału.
Ale od początku.
8 Grudnia kupiłem A6C5 z 03r. Auto w stanie idealnym, nic nie puka nic nie stuka, żadnych wycieków, zadbane. No wprost ideał.
19 Grudnia coś zaczęło mi dziwnie skrzypieć w lewym przednim kole, pojechałem zatem od razu na stacje kontroli i okazało się że przedni dolny wahacz wyzionął ducha. Diagnosta stwierdził że PD z prawej również do wymiany bo jakiś gumowy element wahacza jest pęknięty i zaraz tez się będzie odzywał. Ale poza tym to zawieszenie jest w naprawdę dobrym stanie i będę miał spokój na długi czas.
23 Grudnia auto stało już na warsztacie na wymianie wahaczy. Mechanicy dostali jeszcze za zadanie sprawdzić czy reszta zawieszenia jest dobra. Tego samego dnia odebrałem je i skrzypienie faktycznie zniknęło. Wahacze wymienione, zbieżność ustawiona no nie ma się do czego przyczepić. Reszta zawieszenia wg mechaników była w stanie idealnym. "Paaanie rok spokoju masz Pan co najmniej" ;)