Problem pojawił mi się mniej więcej od czasów ostatniej "myjni ręcznej" więc pomyślałem, że to wina kostek pod fotelem kierowcy. Na początku po ruszaniu pasami problem znikł i pojawiał się co drugi dzień, teraz na stałe.00654 - Seat Belt Tensioner Igniter; Driver Side (N153)
32-00 - Resistance too High
Kostka pod fotelem kierowcy przepryskana "elektropsikiem", każdy kabel wypięty z kostki i wpięty ponownie - zero rezultatu. Kable pod fotelem nie naruszone i wszędzie fabryczne izolacje.
Przeszedłem potem do zdjęcia słupka B żeby sprawdzić czy może rezystor mi nie wypadł z pasa "po poprzednim właścicielu" :D Ale okazało się, że nie i mało tego nie ma rezystora tylko jest prawilna kostka! Przepsikane włożone ponownie - zero rezultatu.
Czy ktoś mierzył się z takim problemem? Z tego co się udało mi się ustalić, komunikat rezystancja za duża może oznaczać, że nawet wymiana pasa na nowy nie da odpowiedniego rezultatu. Pomijam fakt cenowego znalezienia nowego, nie wystrzelonego zestawu.
Dajcie znać bo do końca tygodnia muszę z tym wygrać. Helga tęskni za ruchem ulicznym :D